Ik heb bij elkaar 105 euro betaald, 90 voor de echo en 15 voor de dvd! Maar ja het was super! ze zijn ook echt heel vriendelijk en alles word opgenomen, ook wat er gezegd wordt, is wel leuk om terug te zien en te horen! Bij elkaar duurde het 3 kwartier en wij vonden het echt de moeite waard! Laat me weten hoe je het vond!
Oh trouwens de echo's zijn duidelijker dan de foto's die je in mijn album ziet, komt door het overzetten denk..
ok ik ben overtuigd..haha ik denk dat ik morgen een afspraak ga maken. ik wil het rond de 27 weken laten doen. Een kennis van me heef het met 24 weken gedaan, maar eigenlijk is het kindje dan net te klein en ziet het er nog niet babyachtig uit ( erg dun ect), vertelde zij dan... maar ik laat het zowizo weten aan de ene kant heb ik zo iets van het moet gewoon een verassing blijven hoe hij eruit ziet, maar aan de andere kant wil ik het ook heel graag weten
@ kleintje wat een prachtige foto's zeg! @ sjoon daar d88 wij ook aan idd mssn iets om aan te geven bij de HA En over dat gevoel hebben dat er niet op je gereageert wordt..... pfff weet nie zo goed wat ik moet zeggen.....Alleen dat ik het niet expres doe en ik zoveel mogelijk probeer te reageren.... maar soms heb ik geen id wat ik moet zeggen op bepaalde dingen dus zeg ik liever niks... En lees ook vaak over berichten heen tis niet de bedoelen degene buiten te sluiten die bijna niet komen. Zal ingevolg wel met pen en papier gaan klaar zitten om de berichten op te schrijven.
hoi hoi ik raad het je ook aan om te doen tis echtsuper ikzelf heb ook met 27 weken pretecho laten maken kijk maar in mijn album als je wilt tenminste
als ik het doe, doe ik het ook absoluut niet met opzet.. excuses hiervoor in ieder geval en zal proberen wat meer op te letten..
dat gevoel heb ik ook dat ik veel sneller vol zit ik eet nie zoveel meer en snoep ook minder eet alleen wel vel fruit maar das lkker gezond!
ik mocht de doos van kruidvat ophalen kom ik daar speciaal naartoe zijn ze er nie meer nou das toch ook wat! toen zijn we maar een broodje aan het ijselmeer gaan eten
ja had nu ff de zin en tijd er voor maar ben nu bijna weer uitgetypt ben zo moe de laatste tijd dus ik ga zo lkker op bedje tv kijken en dan lkker slapen en hoe ist met jou flex las dat je in de ziektewet zit ben blij dat ik daar geen last van heb ziektewet enz enz bazen te zeuren noem maar op nou ik hoor het wel groetjes mo
las zonet iets over ene te kleine baby maar ons ukkie was met de pretech 26 cm ik vond dat ook wat klein want lees wel op sommige site's dat ze rond de 33 cm zitten ofzo nou ja ga 1 april maar eens vragen aan de verlos hoe groot het dan ongeveer is wat gewicht aangaat zat het wel goed toen maar lengte was mij denk ik ook iets te klein
ja met mij gaat het goed nu mag idd niet meer werken naja mag wel maar is niet verstandig... nu ben ik thuis druk heb ineens schoonmaak drang enzo ik spoor echt niet hihi
@ Sjoon wat zijn de klachten nog meer van dat evenwichtsorgaan? Ga je dan ook erg op zoek naar eten enzo? haha hij is de voorraadkast nu alweer aan het plunderen al moet ik zeggen dat ik ook honger heb en er protesteerd er nog 1 in me buik
hebben jullie trouwens alles al in huis ? en staat jullie koffertje ook al klaar? ik ga van de week maar bezig met schrijven van envelopjes denk ik
ik moet nog maar een paar dingen: babyfoon (volgende week kopen) boxkleed oorthermometer kruik kolf nog 1 lakentje voor het ledikantje 1 dekentje (reserve) washandjes 3 stuks luiertas luieremmer en de koffer heb ik nog niet ingepakt
Mo, met de 20weken-echo lag ons kindje een week achter. Met de pret-echo met 27 weken, was dit anderhalve week (ik geloof de omtrek van het hoofdje zelfs 2 weken). Ik heb er geen lengte bij te horen gekregen, wel dat ze 762 gram weegt (vraag me niet hoe zo'n echoscopist dat op de gram af kan weten... zal wel computerprogrammaatje zijn). Hij had er zo'n curve bij en we zaten met ons kindje nog net binnen de ondergrens. Maak me nog niet heel erge zorgen (hoewel ik de laatste tijd in mijn omgeving niet zo'n fijne verhalen hoor over te kleine kindjes), maar vind het wel fijn dat ze het in de gaten houden. We hebben nog lang niet alles in huis trouwens, wel genoeg kleertjes maar nog geen meubeltjes en lakentjes enzo. Jij wel? Heb ook nog geen koffertje klaar staan.
Hoi allemaal! @Moaatje: Welkom terug! Fijn dat alles vlotjes verloopt! @erannick: Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje/neefje! @Daantje82: Gefeliciteerd met je negen! Heel knap gedaan onder deze omstandigheden. Mag ik vragen wat voor opleiding je doet? Heeft je schoonmoeder de meubeltjes al gebracht of is het weer uitgesteld? @margotmarcel: Nee, ik heb geen last van mijn ribben. Ik hoop dat iemand anders je wel tips kan geven! @dafke: Kijk anders eens even op http://www.mybb.nl/ (kopje "Gratis zwanger-en baby geschenkdozen voor Belgische Mamma's") en http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=62483 @kleintje86: Mooie foto's van de 3D echo! @bianca75: Leuk dat je weer eens langs bent gekomen! Hoe gaat het verder met jou en de kleine? @mo1978: Ik ben nooit een cola-drinker geweest, maar een glas Coca-Cola vind ik nu ook wel heel erg lekker! @Sjoon: Dat is behoorlijk schrikken geweest. Ik dacht meteen aan vruchtwater toen ik je berichtje las, maar dat is het dus niet. Hoe gaat het nu? Ik verlies trouwens ook regelmatig druppeltjes urine. Heel irritant. @Jeslin79: Ik heb weleens vaker gehoord dat mensen een 3D echo "eng" vinden. Ik denk dat het ook scheelt wanneer je de echo laat maken. Nu hebben onze kindjes een vetlaagje. Als je een aantal weken geleden een echo zou laten maken, zien ze er veel dunner uit. @Zonneschijn: Ik lees dat je er even tussenuit bent geweest. Heb je een leuk weekendje gehad? Hoe groot is de groeiachterstand van je kindje? Is het iets om je zorgen over te maken? @Derona: Hey, leuk dat je weer even langskomt! Je zit nu op het 'wachtbankje' zie ik. Spannend, ik duim voor je! @minnie1979: Het is inderdaad heel vervelend dat we nu keuzes moeten maken omdat we niet alles meer aankunnen. Daar baal ik ook van. @fl3xgirl: Ik hoop dat jullie snel te weten komen wat er met je vriend aan de hand is. Sterkte! @Femmes: Ik moest een beetje lachen toen ik je opmerking las over die 'kipfilets'. Ik heb bij mezelf nog niet gekeken. Zal ik binnenkort ook eens doen. @bulldog: Aaargh... lijkt me echt vreselijk als er verkeerd wordt geprikt! Ik vind prikken sowieso een ramp (al meerdere keren flauwgevallen), laat staan als er zoiets zou gebeuren. Ik kan ook hele dagen slapen! Ik doe elke middag een dutje en 's avonds lig ik soms al om half negen in mijn nest. @krokus: Ik wist niet eens dat een koortslip gevaarlijk kon zijn voor pasgeborenen. Sterkte! Ik hoop dat het snel geneest. @Eevitaa: Leuk dat je zoveel tweedehands spulletjes op de kop hebt kunnen tikken! Wij hebben zelf ook vrijwel alles tweedehands aangeschaft/gekregen. @Cellie: Fijn dat je dochter haar Cito-toets zo goed heeft gemaakt! Goh, wat gaat de tijd snel hè: voor je het weet gaan ze al naar de middelbare school! Ik vind het hier eigenlijk best gezellig, maar ik zou dan ook niet weten hoe het er bij de andere mama's aan toe gaat. Het lijkt me leuk om via deze weg een vriendenkring op te bouwen, maar ik ben zelf een beetje terughoudend met het vertellen van bepaalde persoonlijke dingen, omdat het een openbaar forum is en iedereen kan meelezen. Of doel je meer op eventuele kliekjesvorming en het reageren en meeleven? @spirit70: Wat grappig dat je vriend over de baby heeft gedroomd (en heeft onthouden). Dat stukje van het terug stoppen omdat het te klein zou zijn, herken ik uit mijn eigen droom. @bwtje & ilona21: Leuk dat jullie je kindjes weer hebben gezien. Ik ben benieuwd naar de foto's! @Jeslin79 & Bwtje: www.geboortepost.nl Ik denk dat wij daar onze kaartjes zullen laten drukken. @vlademira: Leuk dat je alvast de naam met ons wil delen! Vertel je dat alleen hier of ook al tegen je familie en vrienden? Ik vind het zo moeilijk om onze naam geheim te houden! Mijn moeder weet het al (heb ik niet tegen mijn man verteld, want die zal dat vast niet leuk vinden ). Wij hadden al namen voordat we voor een kindje gingen. Alleen ben ik nu - na zo'n twee/drie jaar - echt gaan twijfelen over onze meisjesnaam, eigenlijk vooral vanwege eventuele reacties van anderen. Ik denk toch dat we voor onze tweede keus gaan, al blijft de naam "Lente" toch nog steeds mijn favoriet. Ik denk dat dat komt omdat ik haar al steeds zo noemde en het dan helemaal eigen wordt. Ik probeer nu te wennen aan de andere naam, misschien vind ik die dan weer ter zijner tijd het leukst, omdat ik er aan gewend ben geraakt. Ik heb me vorige week opgegeven voor een zwangerschapscursus (zonder partner). Ik was een beetje laat , dus ik kon niet meer terecht in mijn eigen woonplaats, maar da's niet zo erg. De eerste les begint volgende week. Ik ben benieuwd! Wie doet er nog meer zo'n cursus of heeft zo'n cursus gedaan? En hebben jullie er iets aan gehad? Veel leesplezier!