Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja apart is dat he ons kindje was met 27 weken 946 gram
    en wat de metingen betreft rond buik en hoofd enzo zat het allemaal goed maar vond gwoon de lengte beetje klein maar goed heeft nog ff de tijd om te groeien en te bloeien haha

kamertje is af klein beetje oppimpen nog
    wat spulletjes betreft heb ik bijna alles

moet alleen nog haarlotion en wasgel voor de baby
    nog een extra fles
    en nog wat hydrofielluiers en dan ben ik zo goed als klaar

koffertje heb ik ook nog nie klaar staan hoor

doe dat over paar weekjes wel nog tijd zat

maar meiden ik ga plat ben moe en krijg last van mijn rug door het zitten op de stoel
    ik wens jullie een fijne avond nog en lkker sliepe voor strax en voor morgen gezond weer op!

groetjes mo

2. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Zonneschijn: Ik lees pas net je laatste berichtje.
    Is de kans nu groter dat je baby langer blijft zitten?

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha wat een verhaal schaapje nu lees ik over hoeveel dingen ik wel niet overheen heb gelezen :oops: om de dood te schamen :oops:

ik doe geen cursus mar ga wel elke woensdag ochtens zwangerschapzwemmen echt heeeeeerlijk!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

5. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Kleintje, mooie foto's in je album, vooral die 1e in de 2e rij. Mooi kindje hoor!

6. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Bij mij staat er nog niets klaar, ik ga dr ook vanuit dat het nog lang niet hoeft, ik denk dat ik me pas bij week 32 met dat soort dingen ga bezighouden als het zieknhuiskoffertje

Kleertjes heb ik voorlopig genoeg, de meubeltjes zijn er ook al...en de meeste verzorgingsspullen heb ik ook...het is wel fijn om alles al vast te hebben..

7. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Wie wonen er eigenlijk in Rotterdam en omgeving?
    Gr. Jes

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik geloof niet dat er iets mis is met je eetgewoonte als je duizelig bent! haha ik kon ook de kasten gewoon leeg plunderen! maar liet het wel een beetje doen omdat ik echt constant duizelig was! ik mocht ook geen autorijden, dat is echt levensgevaarlijk! hoop daat het iets anders is, want een virus zoals dat ben je ook niet zo snel vanaf!

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

over de namen: wij willen een roepnaam die we zelf uitkiezen, en dan bij een meisje een tweede en derde naam vernoemd naar de beide moeders, en bij een jongetje dan vernoemd naar beide vaders.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

ik heb ook nog niet alles in huis moet nog een onderlaken en bovenlaken extra hebben en zo nog een paar kleine dingen!
    wie van jullie heb er ervaring met badcapes?zijn die handig of juist niet?
    koffertje staat nog niet klaar komt straks wel rond de 34 weken ongeveer.
    @ schaapje leuk da tje zo op iedereen reageerd dat doe je met knippen en plakken toch?

iemand nog iets leuks doen vandaag?

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@kleintje: wat een leuke foto's van de echo heel mooi!

12. vlademira

vlademira Niet meer actief

kleintje86 echt hele mooie foto's lief gezichtje heeft het kindje.

Schaapje82 ik vertel het hier op het forum en heb het aan mijn ouders en schoonouders verteld
    voor de rest wet niemand het maar zo kan ik het tenminste een beetje over de naam hebben dan is het niet zo moeilijk geheim te houden.

mijn vk was net op de tv bij sbs6 de verloskundegenpraktijk grappig om te zien en steld heel erg gerust als je ziet hoe hij omgaat bij de bevalling .

zaterdag gaan we voor een 3d echo bij ons betaal je 75 euro voor de eerste keer en nu kost het 50 euro wij doen onze echo bij first look in Groningen maar dan wel zonder DVD omdat we die toch niet terug kijken en de foto's wel.

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

ik ben er weer,

nou me mannetje heeft dus een verkouden evenwichtsorgaan :confused:
    De HA erkende het meteen aan de klachten naja dat weten we dus ok weer ;)

14. vlademira

o ja en Schaapje82 Lente vind ik echt en hele mooie naam voor een meisje klinkt heel lief en tegenwoordig kunnen allenamen bijna wel .
    sommigen vind ik echt heel raar maar lente vind ik echt heel leuk moet je aanhouden

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik mag zaterdag ook een kijkje nemen in mijn buik :D hoelaat mag jij? ik moet daarna meteen door naar zaandam naar een verjaardag :rolleyes: mag om 12 uur heb er echt zin in :D

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bulldg ik ga denk ik eens een keertje lekker rustig aan doen heb net boodschappen gehaalt en ben nu al moe Ik heb geen ervaring met badcapejes maar heb er wel 2 schjint handig te zijn dus wie weet ;)

En ga jij nog wat leuks doen vandaag?

17. vlademira

fl3xgirl
    ik mag ook om 12 uur das toevallig zeg leuk

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha dat is zeker toevallig :D

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    rustig aan doen klinkt niet verkeerd ik ga ook niet veel doen stofzuigen dweilen en de was!vanmiddag komt de boekhouder belasting papieren invullen!
    morgen moet ik weer werken na een lang weekend vrij.

ik had ook gehoord dat ze best handig waren die capejes miss komen er meer reacties op!

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

bleh beslating papieren heb dat nog nooit gedaan doet mijn mannetje altijd hihi die is er best handig in en weet ie iets nie dan belt ie zijn broer die heeft bij de belasting gewerkt ;)

pff heb echt geen puf om nog te stofzuigen en de wasmachine laat ik nu ook maar een dagje uit en de dweil laat ikook in de kast staan hihi hoezo lui :oops:

Deel Deze Pagina