Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik plaats mijn zorg op het forum, en wie word er wakker... :D

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

o sorry momaatje heb niks gezien vast overheen gelezen sorry sorry sorry

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Geeft niet hoor, mijn dag kan niet meer stuk.

4. vlademira

ik voel mij babytje ook minder als daarvoor maar heb het even opgezocht
    de baby maakt nu een groeispurt en ook de hersentjes van je baby en dit is heel erg vermoeiend waardoor de baby meer slaap dit is zo ong tussen de 26 en 30 weken

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dankjewel Vlademira, denk dat dat 't geweest is. Na twee flinke schoppen net is 't wel weer stil. Zal wel weer zijn gaan slapen. Maar ik ben gerustgesteld.

groetjes Mo

6. vlademira

graag gedaan momaatje

7. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @krokus: Ooooh.... ik krijg ook opeens zo'n zin in draadjesvlees! Mjam, met andijviestamppot en uitgebakken spekjes! *kwijl* =P~

@Moaatje: Hartstikke fijn dat je hem/haar hebt kunnen voelen! Klein slaapkoppie!

Ik denk inderdaad ook dat het zal voorkomen dat mensen Linde met Linda verwarren. Ik heb er met mijn eigen naam ook last van (eindigt op "ta" en er wordt meestal "te" van gemaakt, omdat die versie bekender is).

@vlademira: Ik vind het alleen maar fijn als je eerlijk je mening geeft. Ik word alleen zo wel extra aan het twijfelen gebracht. Hihi. ;)

Als het een jongetje zou zijn geweest, was het qua naam een stuk makkelijker geweest: dan zou het Jens worden.

8. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    zo voel me tog heen pratij beroerd zeg en moe bah bah
    wil naar mijn bedje!

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @schaapje, hoop dat het draadjes worden, maak het niet vaak, laat het gewoon heel lang stoven komt wel goed dan denk ik.

10. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @mo1978: Gewoon lekker aan toegeven en naar je bedje toe! ;)
    Ik ga even boodschappen doen en dan kruip ik ook mijn nest in.

@krokus: En wat eet je er dan bij?

Het is hier lekker druk hè. :)

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @ schaapje, rijst en broodjes denk ik. heb geen zin in stamppot ofzo. lekker simpel.

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    goedemorgen meiden ik hoop dat met jullie alles goed is!
    Ik heb niet alles terug gelezen,was ff teveel doe ik later..
    Vandaag 27 weken :whistle:

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoelanger je draadjes vlees op laat staan hoe lekker dat het word !
    en het ligt er ook aan wat voor draadjes vlees het is!
    ik ben ook moe heb net gesstofzuigt en gedweilt maar ppffff
    wij eten vanavond lekker boerekoolstamp.
    het hagelt hier bahbah

14. vlademira

wij gaan vanavond risotto eten mmmmm

15. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Wat hebben jullie veel geschreven zeg! Heb gisteren en vanmorgen niet veel achter de pc gezeten en dan kletsen jullie ineens erg veel!
    Kan nu niet op iedereen reageren want moet straks naar de cesartherapie.
    Bulldog en Cellie over het weinig reageren op elkaar, daar heb ik ook al eens een opmerking over geplaatst. Misschien is het wel leuk om allemaal iets meer over onszelf te vertellen. Ik herken het ook wel dat sommigen erg veel op elkaar reageren maar niet altijd op anderen maar dat zal ik zelf misschien ook wel doen maar zeker niet met opzet. Ik schrijf ook vaak alles op een blaadje en typ het daarna hier weer uit maar daar heb ik nu dus ff geen tijd voor. Zal op de laatste blz ff reagere.
    :idea: Vlademira bedankt voor het opzoeken over het bewegen van het kindje, dat klopt bij mij idd. Ik voel het wel maar niet zo vaak als een paar weken geleden.
    :idea: Moaatje succes vanavond, ben blij dat je zonet je baby ff hebt gevoeld!
    :idea: Schaapje persoonlijk vind ik Lente mooier dan Linde, succes met je keuze!
    :idea: Mo kruip maar lekker onder de wol, beterschap!
    :idea: Flex fijn dat jullie nu weten wat er aan de hand is met je vriend, voor hem ook beterschap!
    Heb hier weer mooie foto's gezien in de albums, ben alleen de namen vergeten :oops: Zwanger hè?

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    mischien dat het straks wel verandert als iedereen met verlof is!
    ik voel de kleine ook veel minder dan dan vorige weeken het zijn neit echt schopjes meer maar bewegingen!
    ik ga er van tussen miss tot vanavond!

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hoi Allemaal! :)

Bedankt voor de reacties op mijn kritieke 'noot' van gisterenavond.....grappig dat daar dan duidelijk op gereageerd word door verschillende.

Blij om te lezen dat we eigenlijk allemaal hetzelfde willen, en zo gaan we weer vrolijk door..... ;)

@Schaapje; jij reageert heel erg goed op iedereen idd, dat vind ik weer heel knap juist, vind ik zelf ook moeilijk hoor, maar er is een middenweg natuurlijk voor bijvoorbeeld mij ;) Ik zal jou manier volgende keer is proberen ;)

Ik waak zelf ook heeeel erg over mijn privacy hoor, al vind ik het al heel 'open' dat jullie weten dat ik mijn 5e kindje krijg, daarmee ben ik al herkenbaar....wie heeft er nou 5 kinderen *LOL*

Zoals namen noemen van mijn kinderen , dat heb ik nooit gedaan, terwijl ik dat best zou willen hoor, of willen benoemen waar ik woon etc etc...

Misschien een idee als er meer behoefte hebben aan een soort privé forum, ik weet daar wel iets voor, maar dan wacht ik even reacties af, op zich zou ik dan ook foto's willen plaatsten etc etc, zal ik nu ook niet snel doen.

Iemand (sorry ik weet even niet meer wie...ik dacht JESLIN) vroeg wie er uit de omgeving komt van Rotterdam, ik dus :)

En nog wat aan schaapje.....zeker LENTE, schitterend! Ik wil ook best namen bespreken, alleen durf ik dat niet zo goed juist.

Over de baby voelen, ik meen me te herinneren dat vanaf 28 weken je de baby, normaal gezien, wel iedere dag hoort te voelen.
    Ik ben zelf nu bijna 28 weken maar voel de baby al weken echt iedere dag duidelijk aanwezig.

Gr. Cellie.

PS: Nu heb ik trek in draadjesvlees.....en heb de boodschappen nu net in huis..... :(

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik zal ook even mijn excusses aanbieden dat ik niet altijd op iedereen heb gereageerd. Erg druk met school, maar vanaf morgen heb ik het were rustig :D Vanavond laatste examen, de rest van de examamens maak ik in September.

@ Schaapje82: Thanx meid, hopelijk heb ik vanavond net zoveel geluk met het examen. Moeilijk is het zeker als je zwanger bent.
    Doe de opleiding Administratief Medewerker, dit omdat ik met de tijd de Beveiliging uit wil voor men kindjes hihihi
    Dit weekend heeft men schoonmoeder de meubels gebracht, eindelijk!
    Alleen nu heeft haar vriend 1 meubel niet goed in elkaar gezet grrrr
    Moet dus een nieuwe achterwand besteld worden..... tja :(

@ fl3xgirl: Lijkt me heerlijk dat zwemmen, moet ik ook eens gaan doen denk ik.
    Wat vervelend van je mannetje meid, hopelijk knapt hij snel een beetje op. Veel Beterschap.
    Wel super trouwens dat er a.s. zaterdag zoveel meiden een pretecho hebben :D Wordt veel foto's kijken zaterdag :p Heb er ook echt zin in onze meid weer te zien.

@ Moaatje: Ik voel de kleine wel iedere dag zeer duidelijk, het meeste 's nachts en in de ochtend.
    Jullie zijn dus ook aan de late kant met de kamer, wij ook hoor.
    Als het uiteindelijk maar op tijd af is, ja toch meid.

@ Mo1978: Gewoon toegeven aan je vermoeidheid meid, dat was ook het advies van mijn vk. Lekker rusten als je er behoefte aan hebt.

@ claudia0404: Gefeli met je 27 weekies meid :D

Ik zal er best een hoop vergeten zijn, maar moest zoveel bijlezen hihihi

Ik ben gister bij de arbodienst geweest en die willen dat ik 2 uur per dag ga werken. Wordt nu doorgestuurd naar een bedrijfsarts, die gaat kijken wat haalbaar is. Ben zeer benieuwt!

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wij gaan 28 maart voor een pretecho, wel 2D, want ik ben dan al 32 weken en een 3D echo kan maar tot 30 weken begreep ik.

Vind ze ook niet altijd even mooi, dus eigenlijk vind ik zo'n 2D ook wel best. Wij gaan naar echo centrum Amsterdam.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt in een groeispurt zijn ze wat rustiger en kun je ze soms een tijdje niet voelen, maar volgens mij moet je ze vanaf 26 weken wel elke dag tenminste 1x gevoeld hebben (wellicht zelfs vaker), dus wel even in de gaten houden.

Deel Deze Pagina