Coco niemand die ik ken leest op dit forum laat staan dat ze weten dat het bestaat heb verder geen vriendinnen en familie is niet zo van de computers vinden zichzelf te oud
O, nou gelukkig dan maar. Het zou niet leuk zijn als iemand uit je omgeving de babynaam al zou weten van tevoren.
@coco: vrijdag was hier iemand van het kraambureau en die zei dat ik toch echt twee kruikjes nodig had ivm dat sommige babytjes niet op eigen temperatuur kunnen blijven ofzoiets. bij de eerste had ik ze geleend bij mijn schoonzus en inmiddels teruggegeven, moet ze dus weer lenen terwijl ik dacht dat juni lekker warm is dus niet nodig zou zijn maar ze raadde het toch aan.
Nou, ik vind die dingen aardig duur. En zeker als je er twee nodig hebt voor maar een korte tijd. Ik zal dus proberen of ik ze ook bij iemand kan lenen, maar ik kan zo snel niet bedenken bij wie. Of zou dat ook bij de thuiszorg kunnen, waar je ook normaal gesproken de klossen haalt? Volgende week komt hier trouwens iemans voor de intake van de kraamzorg, zal het dan nog eens navragen. Ik ga nu even met de honden lopen. Het is nog best lekker weer hier. Dacht dat ze regen hadden opgegeven?
ik heb er eentje geleend en moet er dan dus nog 1tje kopen. Wat ik me afvroeg: kijken ze bij die intake van de kraamhulp nou ook nog naar het kamertje? Ik heb namelijk nog niks gehoord en aangezien we nog moeten verhuizen duurt het nog wel een tijdje voordat het kamertje af is..
nee, ze gaan nog niet eens naar boven, in ons geval dan, ze ging aan de keukentafel zitten en vulde papieren in. Ze heeft het dan over hoeveel uur kraamzorg je krijgt enzo, en of je nog wensen hebt.
Wellicht kun je het bord aan de gevel hangen dan? 's Avonds heb ik wel zuurbranden, maar rennie geeft voldoende verlichting.
Onsukkie ik zou ook wel een luikje in m'n buik willen hebben! Daantje succes bij de bedrijfsarts. Mereyem fijn dat alles goed was bij de vk. Lekker hoor mokkagebakjes en roombroodjes! Cellie wij zijn ook nog niet helemaal uit de naam, ook balen dus! Ik ben nu 11 kilo gegroeid, in het begin ging het nog niet zo snel maar de laatste weken gaat het erg hard! Flex wat een activiteit zeg, doe nu maar ff rustig aan hoor! Mo ik heb ook last van zuurbranden, is erg vervelend! Succes bij de dokter. Coco ik heb de kruiken geleend, eentje heb je zowieso nodig maar ik denk persoonlijk dat je de tweede amper gebruikt in juni. Heb er wel 2 in huis, beter mee verlegen dan om verlegen toch?
Hai dames! Allereerst iedereen bedankt voor jullie superlieve berichtjes op de foto's! Ben nu nog trotser ! Er is id heel vel geschreven, dus moet nog even nalezen, maar ik zag dat er weer een paar een weekje verder waren: altijd leuk! Jeslin ik kom ook uit de buurt van Rotterdam, Gouda. Coco wij hebben een bellywarmer gekocht en getest, vonden het zelf wel een superding, 3 min opladen en blijft 4 uur warm.... en aangezien er geen heet water of zo te pas komt ook heel veilig, maar het is ons eerste kindje dus geen ervaringen, we gaan het gewoon proberen! Schoonmaakwoede heb ik met buien, soms lig ik liever gewoon op bed of op de bank hahahha Ik heb al heel veel babyspullen, moet nu eerst maar is een lijstje gaan maken wat we nog echt nodig hebben... Ben gewoon al 13 kilo aangekomen nu... moet maar alvast de sportschool gaan bellen voor na de bevalling hahaha Voor degene die nog naar de dokter of vk gaan : succes! Ik ben vandaag 29 weken! jeetje nog maar 11 te gaan.... en gister bij de pretecho liep ik ook al een weekje voor, de baby is nu al 1480 gram.... ze zei dat het wel is een goeie 8 ponder kon worden! Als alles gezond is vind ik het prima! -x-
kleintje gefeliciteerd met je 29 weken ik heb ook maar 1 kruik vind ik eigenlijk wel genoeg ik heb ook nog een kersenpitte zak die kan je toch ook gebruiken! ik ben tot nu toe 14 kilo aan gekomen ppfff maarja straks wat harder trainen! lees hier da tde meesten allemaal zijn afgevallen nou ik ben alleen aangekomen! ik ga koken vanavond zal ik er niet zijn want je krijgt feyenoord-NAC op tv dus lekker voetbal kijken en clubie aanmoedigen hihi.... fijne avond
Ik ben niet voor NAC maar ook zeker niet voor Feyenoord, dus vandaag moedig ik NAC aan... goed he van mij hahahaaa
@ onsukkie: Succes met het verven. Niet te veel dampjes inademen he.... Wanneer denk je het af te hebben? Ik zou er geen eens aan beginnen, ben ik veel te lui voor. Wij hangen wel gewoon slingers voor het raam. Mag ik jou trouwens vragen waarom je bij de juni-mama's klets als je in mei uitgerekend bent? Voetbal? Mij niet gezien. Straks in juni als de kleine er nog niet is wel EK kijken, vind ik wel gezellig met een groepje. Maar competitie interresseert me helemaal niks. Pff... ik heb net kibbeling op, ik zit er helemaal vol van. We zouden eigenlijk vanavond de chinees van gisteren opwarmen maar daar had ik geen trek in, dus heb lekker kibbeling op. Ach, des te meer chinees heeft mijn man straks als ie thuiskomt. Enne.. ik krijg een laptop. Hij is al besteld maar duurt nog een week ongeveer voordat ie binnen is. Ons computermeubel moet namelijk plaatsmaken voor de box, en ik wilde liever niet de pc in de slaapkamer. Dus pc gaat naar de schuur en mevrouw krijgt een laptop... Ben echt helemaal blij.