Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    is zeker leuk een laptop :)

En praat asjeblieft niet over voetbal haha.. krijg al allemaal verwijten naar mijn hoofd dat de bevalling in juni is tijdens het ek hahaha..

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik lees net in een topic in baby-uitzet dat de mama-mazzel-dagen van prenatal waarschijnlijk van 24 t/m 27 april zijn. Misschien een tip voor degenen die rond die tijd nog wat grote dingen aan willen schaffen? Even wachten dus, want op die dagen 20% korting.

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ok.... das wel het wachten waard!

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Whaha, Meryem! Is jouw man zo'n voetbalfanaat dan?
    Mijn man gelukkig niet. Wel kijken we dan altijd gezellig met z'n allen in het cafe, gewoon gezellig met z'n allen. Maar mocht de bevalling beginnen tijdens een wedstrijd van NL dan gaat mijn man iig niet voor de tv zitten, haha..

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee dat zal mijn man ook niet doen :p

Zit nu naar het schema te kijken en aangezien hij turks is en beide landen wil zien voetballen kan ik dus al niet bevallen op:

7, 9, 11, 13, 15 en 17 juni :)

Nou ben de 4de uitgerekend dus ze houd er vast wel rekening mee.. :p

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Dan hoop ik niet dat je overtijd gaat lopen want dan wordt de kans groot dat jullie meisje op eenvoetbaldag ter wereld komt. Dus graag op tijd of een paar daagjes te vroeg!

7. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    hahhaha nou ik wilde heel graag naar Celine Dion op 2 juni, maar ik ga het niet wagen.... ben 3 juni uitgerekend! en Ik wilde eigenlijk ook naar de Toppers, maar dat gaat ook al niet door (23 mei) en Andre Hazes ook eind mei...

Alsof ze me niet willen hahaha alles rond de uitgerekende datum en dat ik echt niet wagen

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Met een beetje geluk komen de Toppers volgens jaar weer, dan kun je er alsnog heen.
    Ik ga 4 mei naar de musical Dirty Dancing, dat moet nog gaan lukken hoop ik. Maar in juni zou ik zoiets ook niet meer durven ondernemen.

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zeker goed! :D :D

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goed zo haha :D

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ben nu trouwens in totaal 8 kilo aangekomen. De vorige keer dat ik op de weegschaal stond nog maar 6, en dat is zo'n week of twee geleden. Is opeens snel gegaan zeg.

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik hoop voor het ek te bevallen
    ik ben zelf ook best een voetbal fan dus wil graag de wedstrijden zien hihi...

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ik ga 28 maar naar dirty dancing!

14. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    Hey bianca,
    Ik ben daar al eens geweest toen ik zwanger was van mijn 2de zoontje echt heel leuk en ook een toffe vrouw echt waar ben super content ervan.
    ik ben van bree (limburg) (belgie)

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames...

ben vandaag bij de dokter geweest
    zit nu aan de staaltabletten...

voetbal bah ben blij dat mijn man er nie van houd
    ik vind er zelf ook niks aan...

ik ga weer naar bed ben doodmoe

groetjes mo

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh bah staaltabletten daqt zijn toch van die rode smarties? (ga al griezelen als ik er aan denk moeost ze vroeger altijd slikke)

weltyerusten meid

17. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @Daantje82: Balen dat je dan toch niet je babykamertje helemaal kan afmaken. Weet je al wanneer de achterwand geleverd wordt?

@meryem85: Fijn dat alles oké was bij de verloskundige! En je hebt groot gelijk: verwen jezelf maar lekker met mokkagebakjes en roombroodjes!

@Coco: Leuk dat je een laptop krijgt! Ik vind het echt een uitvinding!

@bulldog: Volgens mij zijn de meeste meiden ook gewoon aangekomen. Ik ben zelf 7 kilo aangekomen (vorige week gewogen).

@mo1978: Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat zuurbanden zijn. :oops:

Ik vind het prettig om te lezen dat mijn berichtjes gewaardeerd worden. En volgens mij gaat het nu de goede kant op met het reageren op berichtjes!

Nog bedankt voor al jullie reacties op onze namen! Het verbaasde me wel een beetje dat er zo positief over de naam Lente wordt gedacht. Maar ja, wij kunnen de naam wel mooi vinden, maar vindt zij dat later ook? Zou ze bijvoorbeeld met haar naam gepest worden? Dat zou voor mij eigenlijk de enige reden zijn om niet voor die naam te kiezen. Twee namen geven is geen optie, want daar is mijn man fel tegen. Pfff... moeilijk! :(

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    @schaapje ik zou niet weten hoe ze met de naam Lente willen pesten..... in het engels heb je ook bv Summer en ik vind het juist mooi!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ schaapje tegenwoordig wordt je met allenamen gepest ik hate mijn naam ook heel erg werdt altijd gepest zelf door leraren met WILMAAAAAAAAAAAA OPEN THE DOOOOOOOR! :cry:

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ja , ik was de teenage witch (sabrina)

Deel Deze Pagina