Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)

30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje)

1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)

2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje)

3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis
    3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -

4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing)
    4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje – ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje)

8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje)
    8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim)
    8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje)
    8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje – thuis

9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen)
    9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim)
    11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje)
    11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? -

12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje)
    12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen)

13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen)
    13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje)
    13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje)
    13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis

14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje – ziekenhuis - (jongen)
    14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje – ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje – Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes)

16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje)
    16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen)

17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)
    18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim)
    18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje)

20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje)

21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing)
    21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen)

22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? -

23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)
    23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - ?e kindje -waar? - (Verrassing)

24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) - bevallen op 8 maart - *charlotte

25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding

26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing)
    26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen)

28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen)

29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing)
    29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? -

:baby: Verwacht in Juni 2008 :baby: :

Jongens : 11
    Meisjes : 23
    Verrassing : 8
    Geheim: 3
    Onbekend : 8
    Tweeling : 2

:thumup: Buddylijst :thumup: :

Mo1978 <----> Fl3xgirl
    Daantje82 <--->Ilona21
    Spirit70 <---> Schaapje82
    Sjoon <---> erannick
    Meryem85 <---> Bianca75
    claire <---> Melanie P
    Vlademira <---> minnie1979
    Bwtje <---> Zonneschijn

Op dit moment zijn er 51 Juni mama's

Always in our Memorie *Charlotte 8 maart 2008

* Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl*

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik ga naar bed toe Trussies en tot morge

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    ik ook , welterusten!

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

goeiemorgen meiden!

bah, weer zo'n nare achtervolgingsdroom waarin je haast geen stap vooruit komt.
    en toen ik wakker was geworden, was de kleine volgens mij kei hard aan het mee rennen. wat was die druk in de buik!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden

YESSSS :D 28 WEKEN!

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Hey dafke,

Da's wel toevallig ja. Ik weet wel waar Bree ligt. Ik woon zelf in Valkenswaard.
    Mijn vriendin was ook zeer tevreden over Frances en die vertelde mij dat ik daar naar toe moest gaan. Dus bij deze 12 april om 12:00 uur hebben wij een afspraak staan bij haar. Ik moet zeggen; ben wel nieuwsgierig hoor.

@ alle anderen: over namen zijn we allang uit. Maar dat blijft nog even een verrassing.

Verder ben ik hier niet zoveel te vinden, omdat ik op m'n werk al vaak achter de computer zit en 's avonds heb ik nooit zoveel zin om er nog een keer achter te kruipen. Ik lig meestal al op tijd op bed, omdat ik keikapot ben. Ik werk full-time en ik ben nu wel aan het aftellen tot aan mijn verlof (nog maar 11 weken te werken). Ik wil een maand voor bevallingsdatum stoppen met werken, mits m'n gezondheid ok is. Is dit niet het geval, dan stop ik eerder. Moet toch naar m'n lichaam luisteren. Als ik met verlof ben, dan ben ik hier wel te vinden hoor :)

Hier gaat het goed, buikje groeit goed, de kleine beweegt best wel veel. gaan jullie ook afen toe "spelen" met de kleine. Ik wel. Dan lig ik in bed met mijn handen aan de zijkant van mijn buik. Dan druk ik eventjes in mijn buik. Als de kleine hierop reageert doe ik het aan de andere kant. Zo leuk om te doen :D

Zo, ik ga weer wat doen hier. Ik moet de Hema nog bellen, want ze hebben de glasgordijnen niet bijgeleverd. grmpf... alleen de overgordijnen hebben we gehad. Belachelijk.... maar goed, lekker kwaad worden is ook lekker voor een keer. Fijn hormonen :D

Misschien tot vanavond en anders nog een fijne dag.

Gr.
    Bianca

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Omdat ik eind mei ben uitgerekend en ik verwacht dat ik overtijd ga lopen, dus dan wordt het juni. Dus ik dacht, laat ik me alvast bekend maken hier, dan kan ik straks zo mee kletsen als het een juni kindje wordt.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gefeliciteerd!

9. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hey fl3x gefeliciteerd met je 28 weken :D

10. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Daantje wat een pech zeg met de achterwand van de kinderkamer!
    :idea: Kleintje het gaat hard hè? En ook nog een weekje voor op schema!
    Wij gaan ook altijd in juni naar een muziekfestival maar ik denk dat we dit jaar maar overslaan! Begin juli gaan we wel naar een festival, maar dan gaan we gewoon op de dag zelf en s'avonds weer naar huis. De oppas is al geregeld!
    :idea: Bulldog wij zijn geen voetbalfans, dus daar hebben we geen last van straks in juni.
    :idea: Coco een laptop is erg handig! Bedankt voor de tip van de mama mazzel dagen bij prenatal!
    :idea: Mo ik hoop voor je dat de staaltabletten aanslaan, je kan ook altijd floradix erbij nemen dat schijnt ook erg goed te helpen.
    :idea: Schaapje succes met de naam! Wees blij dat je niet weet wat zuurbranden zijn, dan komt het zuur uit je maag naar boven, mijn hele slokdarm is hierdoor nu gevoelig. Vooral het warm eten doet me gewoon zeer met het slikken.
    :idea: Flex gefeliciteerd met de 28 weken!
    :idea: Bianca leuk hè dat spelen met je baby, doe ik ook regelmatig.

Ik zal zo ff stofzuigen en dweilen, het bed verschonen en daarna languit op de bank met een boek. Mag van mijn vriend niet meer teveel doen want anders lig ik s'avonds heel erg vroeg op bed en dat is voor hem natuurlijk niet erg gezellig.

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Thnx meiden!

Vandaag ga ik echt niks meer doen :D mijn mannetje is weer naar school dus ben alleen en ga computeren en tv kijken vandaag :)

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo,

ben net terug van de internist. ben er niet blijer van geworden maar ja. moet nog meer insuline gaan spuiten omdat de suiker hoog blijft. Ik voel me goed op zich hoor, wel moe en nergens zin in maar verder voel ik me prima. Gisteren zei de gyn dat mijn baarmoeder niet zo groot was als wat hij moet zijn. moet ik me daar nu druk over maken? wordt er een beetje gallisch van.

Ga effe opruimen hier binnen, net een zwijnestal, en dadelijk Mert ophalen van school.

13. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    goedemorgen meiden!
    @ fl3x van harte met je 28 weken,wat gaat het ineens hard dan he,en mijn vriend heeft ook pas een ontsteking gehad aan zijn evenwichtsorgaan,duurde zo 1.5 week..
    @krokus rot dat je meer insuline moet spuiten,en ik zou er ook galisch van worden als er iedere keer wat is,maar ik zou me niet zo druk maken en anders nog ff navraag doen of het erg is?
    @sjoon,rot he ik heb ook iedere keer van die nachtmerrie's ben altijd blij als ik weer wakker word! :)
    @spirit rustig aan doen hoor ik heb hetzelfde en ik lig ook meestal al heel vroeg op bed zo rond 8 uur, :oops: heb er gister al vreselijke ruzie om gehad..dat ie het niet erg vind maar dat hij nog wel niet iedere keer bij mij wil liggen heel de avond..

met mij gaat het niet zo,ik heb dus gisteren ruzie gehad met mijn vriend..en ben er vandaag helemaal kapot van hoofdpijn buikpijn etc.. dus ik doe het ff lekker rustig aan..

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ claudia heh meid doe rustig aan hoor... heb je het wel bijgelegd met je vriend?

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

He bah vervelend dat je nog meer moet spuiten! en over je BM geen id wat dat betekend wat zei de gyn zelf? heeft hij gezegt dat het erg was of hoefde je je geen zorgen te maken volgen hem/haar

16. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    tja bij gelegd fl3x? ik denk dat ik nog niet helemaal klaar met hem ben..zo kwaad!

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Krokus, ik heb die opmerking ook nog nooit gehoord. Kan je niet nog ff bellen om te vragen wat hij precies bedoelt?

Coco, ik denk dat ik het ook bij slingers hou. Ben echt niet zo creatief dat ik een bord kan maken. Mannetje wil nu misschien wat gaan huren. Vond ik ook wel een goed plan.
    Als ik tijdens een van de wedstrijden beval wil ik tv boven mijn bed. Kan ik tussen de weeen door nog ff aanmoedigen. Heb een hele lading vrije uren opgespaard omdat we het hele EK naar Oostenrijk/Zwitserland zouden gaan. We hadden er ook niet op gerekend dat het zo snel raak zou zijn (maar ik klaag niet).

Mo ik zit nu sinds januari aan de staalpillen. Bij mij slaan ze helemaal niet aan. HB blijft maar dalen. Daarom werk ik ook nog maar halve dagen. Ben jij er ook zo moe van? Morgen weer naar VK dan hoor ik wat we nu verder gaan doen hoop ik.

Ben nu ongeveer 5 kilo aangekomen. De laatste 2 weken geen gram meer.

Gisteren pretecho laten maken, en we krijgen de mooooiste baby die ooit geboren is :D ;) .
    Erg fotogeniek is hij/zijn niet. Placenta ligt voor (daarom voel ik zo weinig) en beeb ligt al met hoofdje in mijn bekken :)?: ), en met het gezichtje in de placenta. De kans is klein dat beeb nog gaat draaien volgens die man van de echo. Alleen eventueel om zijn eigen as.

groetjes Mo

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Krokus vervelend voor je dat je nu meer insuline moet gaan spuiten. Van de baarmoeder dat weet ik niet, gewoon ff naar de assistente bellen van de gyn.
    :idea: Claudia wat sneu voor je dat je hierdoor ruzie hebt gehad met je vriend. Misschien een tip voor je ga smiddags ff een poosje op bed want dan houd je het s'avonds langer vol. Dat doe ik sinds een paar dagen ook en dat bevalt me prima! En vanavond de strijdbijl maar snel begraven hoor!
    :idea: Moaatje als de staaltabletten niet aanslaan kan je altijd floradix proberen. Een vriendin van mij is ook zwanger en voelde zich erg moe. Staaltabletten hielpen helemaal niet en daardoor ook in de ziektewet. Toen is ze begonnen met floradix en voelde zich snel een stuk beter en is nu weer aan het werk!

19. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ schaapje & spirit: Is zeker balen van die achterwand, heb geen idee wanneer we hem kunnen verwachten.
    Als ze namelijk net zo snel zijn met die achterwand als dat ze met de babykamer waren, dan ken ik nog wel ff wachten.

@ fl3xgirl: Gefeli met je 28 weekies meid, toch weer een mijlpaal.

@ krokus: Wat vervelend meid dat je meer moet gaan spuiten.

@ moaatje: Denk dat iedereen denkt dat die de mooiste baby op de wereld zet hihihihi maar in onze ogen is dat natuurlijk ook zo :p
    Fijn dat je zo hebt genoten van je echo meid!

Nou ik heb gister men examen gehad en was best zwaar pffff
    Heb het hele examen met harde buiken gezeten en zware bandenpijn :(
    Als het goed is ben ik er voorlopig vanaf (de examens) want bij de volgende 2 examens ben ik waarschijnlijk aan het bevallen hihihi
    Tegen het einde van de middag heb ik de uitslag, op hoop van zegen dan maar hihihi

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @ iedereen die gereageerd heeft, spirit, moaatje, flex, daantje als ik iemand vergeten ben, vergeef me. ik moet volgende week dinsdag weer naar gyn dus ik wacht wel af. ga me niet nog drukker maken hoor komt wel goed denk ik.

@ daantje: hoop dat je je examen goed hebt gedaan
    @moaatje: leuk dat je pretecho zo goed is verlopen
    @claudia: ruzie met je vriend is niet leuk, wil je vertellen waar het over ging?

Deel Deze Pagina