hier nog een leuke site ,kan je je achternaam invullen en dan krijg je 5 jongens en 5 meisjesnamen te zien haha http://www.pinkelotje.begheyn.nl/namen/
Suggesties jongensnamen: Timotheus leistra (T. leistra) Senne leistra (S. leistra) Conrad leistra (C. leistra) Ijsbrand leistra (I. leistra) Viktor leistra (V. leistra) Suggesties meisjesnamen: Willemieke leistra (W. leistra) Quita leistra (Q. leistra) Sophieke leistra (S. leistra) Salena leistra (S. leistra) Nori leistra (N. leistra) Wat een namen zeg ik ga maar ff stofzuigen word een beetje melig nu
heyyy ja ik ben ontzettend moe en heb hoofdpijn iedere dag nie heel erg maar voel het wel ik word er zo moe van haha maar die pillen die moeten binnuh 4 tot 6 weken werken ofzo nou heb togh het liefst dat het nu al zij nwerk doet maar ja ik zit nu ook maar aan de roosvicee ferro vanaaf spinazie en elke dag maar aan de volkoren hopen dat het heel snel weer btr word jeetje das best wel klote dat het nie aanslaat hoop dat ze er iets anders op verzinnen wat wel gaat helpen!
Dag dames, Heb nog niks bijgelezen.. we hebben net het kamertje gekocht die al vanaf volgende week op te halen is dus dat is mooi. Ook meteen de kinderwagen die we meteen konden meenemen + box, babyfoon, maxicosi etc.. Even allemaal heel snel gegaan dus.. ga even een beetje uitrusten en dan even teruglezen en reageren op jullie allen
Nee hoor, Mika stoort zich ABSOLUUT niet aan het feit dat ze zowel mij als ukkie aan het pletten is. Is natuurlijk ook een verwaarloosbaar detail... (let niet op mij, ik zie er niet uit)
@ Margot wat vervelend... Het ligt eraan of het hoofdje al groot genoeg is en voor de opening ligt. Want er wordt ook gewoon weer vruchtwater aangemaakt. Als het hoofdje het tegenhoudt dan kan het nog wel even duren met bedrust vlgs mij. Als het hoofdje de baarmoedermond niet afsluit dan moet wel binnen 48 of 72 uur de beebjeskomen vlgs mij... Hoop dat alles okee gaat! @Krokus wat vervelend dat je suikers zo ontregeld zijn @Meryam wat leuk dat je een kamertje hebt gekocht. Wat voor kleur? Leuk die namen sites..maar het helpt mij van de regen in de drup Oja ik las nog een berichtje over een electrische kruik. Die heb ik ook van mijn schoonzusje alleen zij mocht hem niet in het bedje leggen als de beeb int bedje lag... Dus wel van te voren het bedje ermee opwarmen... Maar mss gaat elke kraamverzorgster hier ook weer anders mee om... Ik heb dus ook een gewone kruik en dan vind ik dat mijn beebje het wel warm genoeg moet krijgen.... Lieve meiden wens jullie allemaal een hele fijne dag! Paula
leuke foto ons ukkie,en mijn honden trekken er zich ook niks van aan alleen mijn kat is wat voorzichtiger die komt er tegen aan liggen in plaats van erop.. nu heb ik gelukkig 2 kleine hondjes..een jackrussel en een boomer hondje,dus dat scheelt
Ik ben net even de honden uit wezen laten en daarna op de fiets naar dorp gegaan voor de boodschapjes van vanavond. Nou had ik tijdens het lopen een beetje last ergens onder in mijn buik, kan het niet precies omschrijven, maar is dat nou bandenpijn?
Maar ja, die heeft ook z'n eigen plek en het ziet er niet naar uit dat hij die binnenkort gaat verlaten.
Nou meiden er is een hoop gekletst zeg! Ik ben net een uur kwijt aan het teruglezen en ga nu proberen om wat reacties te plaatsen. Ilona Leuk he zo'n pretecho, op zo'n moment kun je zo genieten van de kleine. Was je ex-vriend er ook bij? Ik ga vanavond weer lekker zw.schapszwemmen en vind het ook heerlijk, omdat je dan lekker gewichtsloos bent maar het 1e half uur is best zwaar hoor hihi Leuk dat je in een kasteel hebt gegeten, ik ben dol op kastelen, zou er best wel eens een nachtje willen slapen of in trouwen. Jeslin ik zit de laatste tijd ook veel sneller vol, dus eet ik wat kleinere beetjes tussendoor. Heb ook echt het gevoel dat mn maag zowat bij mn borsten zit haha. Kijk eens op www.geboortekaartjes.nu Zonneschijn fijn dat alles goed was bij de vk, en wat zeiden ze verder over dat je beebje iets te klein was? Is het iets om je zorgen over te maken? Niet alle beebjes houden zich aan een schema toch? Bij de 20 wkn echo zeiden ze dat ons beebje der hoofdje iets kleiner was dan normaal maar dat ik me absoluut geen zorgen moest maken. Kleintje mooie 3d echo's meid, en idd door het overzetten op de pc zijn ze iets minder duidelijk, is bij mij ook gebeurd daarom heb ik er maar 1 3d echo in staan. Mo ik heb nog lang niet alles in huis voor de beeb, de meubeltjes komen pas in april samen met de wandelwagen, maxicosi, nou eigelijk alles want heb bijna alles in een winkel gekocht. Het enigste wat ik al in huis heb zijn wat kleertjes, n wippertje, mobile, en wat andere kleine dingetjes. Het vluchtkoffertje maak ik rond week 36 wel in orde. Ik heb ook regelmatig last van zuurbranden, echt vervelend is dat, vooral s'avonds in bed grrrr Ik hoop dat de staaltabletten snel aan slaan meid, probeer ook eens appelstroop op brood en dan een glas verse sinaasappelsap erbij, want door vitamine c wordt ijzer extra goed opgenomen, en geen melkproducten bij het eten want dat gaat de opname juist tegen. Hoop dat je wat hebt aan mijn adviezen Schaapje ik vind Lente ook een mooie en originele naam, ik zou me niet te druk maken om andere mensen want je kunt toch nooit een naam kiezen die iedereen mooi vindt, het belangrijkste is dat jullie t mooi vinden en dat het bij jullie past. En wat dacht je van de namen van kinderen van Bnn'ers zoals Bloem en Vlinder daar kijkt toch ook niemand raar van op. Succes met je keuze! Moaatje ben blij dat je weer wat gerustgesteld bent over het voelen van de beeb, gelukkig had je een 3d echo zodat het gauw werd bevestigd dat alles goed is. Ik voel de beeb al een paar weken heel vaak, maar vanmorgen was ze ook stil, dus was ik ook een beetje bezord, gelukkig voelde ik toen straks wel weer wat, maar niet zo intensief als anders, misschien omdat ik vanmorgen een beetje opgefokt was, ik wilde vanalles in huis doen en iedere keer ging die @#$telefoon grrrrr. Hebben jullie dat ook dat je sneller kwaad bent? Meryem fijn om te horen dat ook bij jou alles goed was bij de vk Krokus wat vervelend meis dat je meer insuline moet gaan spuiten, is dat tijdelijk? En wat zeggen de dokters over jouw te kleine baarmoeder? Ik denk als het ernstig is, dat je extra goed wordt gecontroleerd. Claudia wat een ellende dat je zo'n mot hebt met je vriend, tja mannen begrijpen nou eenmaal niet altijd hoe wij ons voelen helaas. Hoop wel dat het snel weer goed is, want stres is niet goed. Margotmarcel hoop dat alles goed gaat met jouw vriendin en de tweeling, hou je ons op de hoogte? Pffff had vannacht weer een enge droom, ik droomde dat ik in bad zat en opeens zag ik allemaal bloed tussen mn benen, toen ik uit bad stapte hing de navelstreng tussen mn benen Dus ik in paniek een dokter bellen, maar die zeiden dat ik maar een afspraak moest maken, dus ik als een gek een andere dokter gebeld maar niemand wou komen Wat was ik blij dat ik wakker werd zeg! Hebben jullie ook wel eens last van zware benen? Ik had er gisterenavond last van, komt misschien omdat ik gisteren zowat heel de dag in de auto heb gezeten. Smeer ze al in met gewohl beenbalsem.
Coco ik ging maandag met de hond wandelen en voelde ook opeens pijn onderaan mn buik, ik denk dat je dan iets teveel doet ( mijn hondje trekt nl nogal ) Gisterenavond en vannacht had ik ook last van ongiepijn en toen ik vanmorgen opstond een steek net boven mn liezen, ik denk dat het weer een groeispurt is. Maar het kan je soms behoorlijk ongerust maken......
@ Claudia: Wat een namen zeg. Er komen bij mij niet echt leuke suggesties uit. Kan begrijpen dat je daar melig van wordt! @ Mo: Hopelijk slaan die pillen eerder aan dan 4 tot 6 weken, want dat duurt nog wel even. Sterkte ermee. @ Meryem: Klinkt goed allemaal zeg. Je hebt meteen het overgrote deel van de uitzet compleet. Welke kinderwagen hebben jullie? @ onsukkie: Whaha, wat een lieverd zeg. Maare... Mika... voorzichtig doen met buikje van vrouwtje hoor!
haha claudia nou die 2e site is helemaal niks! Leuke foto's van je hondje onsukkie! straks schopt de baby hem er gewoon af! Bandenpijn zit inderdaad onderin ergens..maar pijntjes horen er zeker bij hoor Ik heb ook regelmatig last van zuur niet fijn vooral vannacht ineens blegh :S ik slik er niks tegen zolang het nog draagzaam is.. bedankt voor alle tips voor de kaartjes ga eens knutselen binnenkort.. zal mijn 3d echo's eens op de computer gaan zetten wil iemand ze zien? hihi
GRR, ik ben mn laptop misgelopen. Ben net maximaal 3 kwartiertjes de deur uitgeweest, ligt er een briefje in de brievenbus... Morgen komen ze pas weer. Waarom heeft ie hem niet bij de buren afgeleverd?! Grr... Ja, bwtje, showen maar hoor, die foto's!