Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ bwtje: wat een super foto's meid en echt duidelijk joh. Mooi beebje hihihi
    Krijg nu ook alweer helemaal zin in zaterdag :p

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja he!

was ook ZO gaaf!

En vooral toen hij die echo ging bewerken!
    Ik ben nu ook met het kaartje aan het knutselen maar ik merk nu al day hier flink wat uurtjes in gaan zitten hihi!

wij eten vanavond kip piri piri aardappeltjes met een mengseltje gevuld en hollandse roerbakgroente..
    en meneer is al lekker ijs halen voor vanavond jammie jammie!

en jullie..

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hee Leuk dat er zoveel gekletst en gereageerd wordt op elkaar!

Krokus, niet fijn dat je bloedspiegel nog niet goed is zeg...

Daantje, lekker dat je van je examens af bent. Gefeliciteerd! Nu echt lekker gaan relaxen.

Leuk foto, Onsukkie!

Claudia, ruzie is altijd maar zonde van je energie. Maar ja... Soms ontkom je er niet aan.

Mo, ik heb ook wel es gehoord dat vitamine c ervoor zorgt dat ijzer beter wordt opgenomen. Wist niet dat dat een aantal weken duurde vorodat die pillen werken.

Minnie, hè wat een nare droom. Heb ook sneller last van zware benen. Vraag me af of zo'n creme dan helpt, maar is altijd te proberen natuurlijk. Merk je verschil na die balsem? Je weet natuurlijk ook niet hoe erg het anders geweest zou zijn... :(
    Heb ook af en toe last van kramp in m'n kuiten trouwens.

Bwtje, mooie echo's hoor! Super mooi mondje heeft ze!
    Leuk doet de man dat in Helmond hè?! Het is mij alleen niet gelukt de foto's hier op het forum te verkleinen om um in m'n album te krijgen...

Wij eten peultjes met provencaalse runderroerbak-reepjes. Daarna ga ik naar psv-ajax...!
    Verder hebben we vandaag via marktplaats een ledikantje opgehaald.
    Ook naar Loods 5 geweest, maar dat viel qua baby-spulletjes wat tegen.
    En bij Ikea een commode gekocht, eignelijk is het gewoon een grote ladekast (we gaan de laatjes in rood, oranje, geel verven).

Welke kleur (of thema?) hebben jullie voor het baby-kamertje?

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

OW wauw wat een geweldige foto's en zo duidelijk een meid!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

mijn laptop is stuk :x

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    oke, ben ook weer even bijgelezen. Heb net couscous gegeten, was zo'n pakket van Albert Heijn en best lekker..

flex: feli met je 28 weken! en succes met je laptop (hij is wel vaker stuk of niet? :p)

bianca: Heb in het verleden ook best wat problemen gehad met gordijnen bij de hema, 2 keer bleken ze niet netjes gemaakt te zijn en konden ze weer terug grr. Hoop dat het allemaal goedkomt bij jou

krokus: rot dat je suiker zo hoog blijft meid :(

claudia: niet teveel ruzie maken he :( (hier barst het soms ook opeens uit) hoop dat het snel weer goed is.

moaatje: leuk dat je voor een pretecho bent geweest, alleen jammer idd dat ie zich niet goed liet showen

daantje: van harte gefeliciteerd meid! Goed dat je nog zo met studeren bezig bent! ik heb geen last van een slechte huid, heb juist totaal geen plekjes of pukkeltjes meer!

margot: Fijn om te lezen dat het goed gaat met je, en inderdaad niet leuk voor je vriendin.. hoop dat ze het nog even kunnen uitstellen allemaal

Blondie: het zijn gewoon witte meubeltjes met ruitjes erin, zal eens een foto opduikelen ergens

minnie: ik heb echt enorrrrm zware benen, liep gister in de stad en leek wel alsof ik de avond4daagse in 1 keer had gelopen.. pff

coco: hoop dat je morgen wel thuis bent voor je laptoppie ;). We hebben trouwens de x-adventure swivel gekocht, al was het wel een hele bevalling voor ik eruit was welke het werd.

bwtje: wat een schattige foto's meid! En inderdaad duidelijk dat het een meid is hahaha, wat funny :)

ilona: Wat fijn dat je nog redelijk goed met je ex om kan gaan en dat je zo sterk bent! Respect hoor meid, en straks lekker genieten van je kleintje!

zonneschijn: zo te lezen vandaag ook druk geweest met de meubeltjes etc.. Ik weet nog niet wat voor thema of kleur ik het kamertje wil geven, zit nog veel rond te neuzen op internet en te brainstormen. Op zich vind ik wat marrakech-invloeden ook wel geinig (maar niet té dan)

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Flex, dat is balen zeg... Zou geen dag zonder kunnen. Hij had al vaker kuren toch?

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mooie foto's bwtje!

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Spirit, ga die floradix morgen meteen halen. Heb alleen begrepen dat ik wel genoeg ijzer binnenkrijg, maar het om een of andere rede niet kan opnemen. Vond het een beetje vaag verhaal. Morgenvroeg weer naar VK, dan ga ik ff vragen hoe het nou precies zit.

Daantje van harte gefeliciteerd. Wat voor diploma is het precies? Want dat heb ik ff gemist.
    Mijn huid in mijn gezicht is wel beter geworden, maar mijn schouders zijn niet om aan te zien. Nooit last van gehad.

Claudia naamwijzer geeft bij mij als meisjesnamen

Fiebe
    Laureen
    Polly
    Daica
    Sies

En als jongensnamen

Robyen
    Karlo
    Caden
    Stas
    Tyson

Is stas een naam? Kent iemand van jullie een Stas?

Margotmarcel, ben benieuwd hoe het met je vriendin gaat. 9 weken is wel erg vroeg natuurlijk.

Mo, ik klonk wel erg pessimistisch. Staalpillen slaan bij de meeste mensen gewoon aan natuurlijk.

Onsukkie, wat een schatje die Mika. Mijn hondje zit ook het liefst zo, maar probeer die 45 kilo toch aan de grond te houden. Hij denkt zelf alleen dat het 4,5 kilo is....

Minnie, sneller boos? Ik vind van niet, maar als ik vriendjelief meot geloven :oops:

Meryem, ben benieuwd naar de foto van je kamertje.
    Fijne avond allemaal

10. margotmarcel

margotmarcel Actief lid

22 jan 2008
    300
    0
    0
    Oosterhout
    Hey meiden,

Kreeg zojuist een telefoontje!
    Mijn vriendin is bevallen van een tweeling. Twee jongetjes.
    Weliswaar veel te vroeg maar ze doen het naar omstandigheden goed. De ene is 1300 gram, de ander 1450 gram. Echt heel klein dus.
    Ze is van de eerste normaal bevallen en de tweede is met de keizersnee geboren.

Wilde jullie dit nog even laten weten.

Liefs
    Margot

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Jeetje wat een ukkies. Blij te horen dat 't naar omstandigheden goed gaat.
    Wens het nieuwe gezinnetje maar veel sterkte de komende tijd.

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik ben bezig met de opleiding Administratief Medewerker, opleiding bestaat uit 2 diploma's.
    Heb net de eerste 4 modules achter de rug en dan krijg je het diploma Receptioniste/Telefoniste. Volgende week start ik met de laatste modules en als het goed is heb ik daarna ook mijn diploma Administratief Medewerker.

Hele opluchting dat het eerste diploma in de pocket is hihihi

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames
    hier is ikke ff
    alles goed hier?
    ik ga morgen ff reageren op alles en iedereen
    ben vandaag druk en moe moe moe
    moest ook naar de peuterspeelzaal voor mijn dochter horen hoe ze het doet en daarna moesten we nog ff knutselen was erg gezllie maar ben nu toe aan een dutje

slaap lkker voor strax en morgen gezond weer op!

groetjes monique

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goh margot, wat een nieuws zeg.. en dan ook nog met een keizersnede erbij, wens je vriendin veel sterkte toe!

ik ga hier ook me bed in, we hebben net de kinderwagen in elkaar gezet (kon niet wachten :oops: ) maar ben echt uitgeput van vandaag.. Had vannacht ook niet echt goed geslapen dus zal aankomende nacht wel ver van de wereld zijn..

slaap lekker iedereen!

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ bwtje: Is het gelukt met het knutselen van de kaart? ga je dan de echo-foto op het gebioortekaartje af laten drukken? Leuk zeg.

@ Zonneschijn: Wij hebben niet echt een bepaalde stijl voor de babykamer. De meubels hebben we allemaal van Ikea; de Diktad-commode (oude serie), en het ledikantje en de kledingkast Leksvik (nieuwe serie, zelfde stijl). De muren zijn zandkleur. Gordijnen, vloerkleedjes, aankleedkussen en andere accessoires zijn... Tja, als ik dat vertel weet iedereen het geslacht en dat vertel ik liever nog niet, ben nog steeds bang dat er stiekem iemand mee zit te lezen. Maar ik beloof dat ik nog een foto plaats zodra de kleien er is.

@ Flex: Alweer problemen met je laptop? Hopelijk is het maar tijdelijk en doet ie het morgen weer.

@ Moaatje: Ik heb ook nog nooit van de naam Stas gehoord. En Robyen? Op papier staat het erg leuk, maar hoe spreek je het uit? Bij mij kwamen er ook hele rare suggesties uit, totaal niet mijn smaak.

@ Margot: Gefeliciteerd voor je vriendin. Hopelijk sterken de 2 kleine knulletjes snel aan, en groeien ze hard, zodat het maar snel 2 gezonde sterke knullen mogen worden!

16. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    gefeliciteerd!, maar welke opleiding volg je nu?

17. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    .

Ik had gewoon een glaasje champagne hoor...

me huisarts zei dat ik over zulke dingen niet spastisch moest doen, als je maar niet iedere dag/week aan de alcohol zit

18. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Commode heb ik ook van ikea (ladekast dus) volgens mij heeft 50 % die
    wij laten het gewoon wit, de rest van de meubels zijn ook wit
    De babykamer is roomwit met licht zeeblauw...het is de bedoeling dat er nog een muurschildering in dat zeeblauw moet komen of iets met sjablonen, verder doe ik de accesoires zoveel mogelijk in die kleur, ik hou van eenvoud en niet te druk. Ik ben helemala niet van de printjes zoals winnie de pooh ofzo

19. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Geukkig dat het goed met ze gaat, ze zijn wel erg klein...

20. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    ik was te vroeg met vragen, las later je antwoord!

Deel Deze Pagina