Nou ik ben denk ik nog wel eventjes bezig met knutselen! Maar inderdaad het leek me nu wel leuk om zelf een kaartje te maken met foto's! en dan met de echo erop ja.. Maar voordat ik tevreden ben zal het wel wat uurtjes verder zijn..word een nieuw project Het vorige kaartje had ik helemaal zelf gedaan op stof ook erg origineel! Deze laten we maar drukken dat is toch mooier dan zelf doen.. Ow ja wij hadden bij Sem ook zo'n 3d ooievaar die de ruit in kwam gevlogen echt ontzettend veel leuke reacties maar dit jaar willen we wel weer iets anders hoor Alleen wat weet ik nog niet..geen tuinbord in ieder geval maar iets anders.. En het familie bord met namen er achterop die komt weer boven op het kamertje voor het raam, traditie he Ik ben benieuwd wat jullie allemaal kiezen! Margotmarcel sterkte met je vriendin hopelijk gaan de mannekes goed vechten en komt ze met beide thuis..maar dit zal wel 10 weekjes verder zijn..Maar we blijven duimen voor ze! ps. hoe heette ze eigenlijk?
goeiemorgen meiden daantje van hart gefeliciteerd! bwtje mooie fotos! ilona fijn dat het contacht nog goed gaat tusen jullie! sorry als ik iemand vergeten ben maar me geheugen is net een zeef!(bij de meeste) vandaag een vrije dag schoonmoeder komt gorijden maken vandaag! hoe is het verder hier ?met jullie?
HAAAAAAi pfff kon nie meer slapen haha zit nu weer achter de normale pc :x heb nu al een zere achterwerk van die stoel
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 27 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - ?e kindje -waar? - (Verrassing) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) - bevallen op 8 maart - *charlotte 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 8 Geheim: 3 Onbekend : 8 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 51 Juni mama's Always in our Memorie *Charlotte 8 maart 2008 * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl*
haha geen id mijn vriend was er steeds mee bezig en hij wilde niet starten na een paar uur ging ik het proberen whahaha toen deed ie het na het branden wilde mijn vriend um formateren maar toen kregen we een hele vage foutmelding dus vanaaf maar weer proberen
hoi hier ben ik nog eens straks op controle bij de gyn. ben benieuwd en zenuwachtig want vrees dat mijn blaasontsteking van vorige week nog niet genezen is en iedereen in de omgeving vreest dat ik een paar dagen zal worden opgenomen hoop van niet nu net met pasen en ik heb hier nog 2 kapoentjes rondlopen. pff @ daantje gefeliciteerd met je diploma. en over die slechte huis wat je zei ik heb dat ook ik zie niet uit mijn wangen zijn continu rood en vol vlekjes enzo bah ma ja en voor de rest krijg ik niet echt veel kleur in mijn gezicht. @bwtje mooie echo's echt een lief, schattig koppie. ik kijk er naar uit als ik zaterdagmag gaan @zonneschijn wij wilden in het thema "kroontjes" gaan ma vind opt moment geen mooi sjabloon van een kroontje om op de muur te verven dus als iemand suggesties heeft zijn ze altijd welkom @fl3x succes met je laptop hoop dat hij het snel weer doet @margot gefeliciteerd met je vriendin hoop dat ze sterk blijven en dat ze na een tijdje allebei gezond en wel naar huis mogen
vanmorgen is mijn kraampakket gebracht, met als kadootje een heuse knuffelhond, tegelijk te gebruiken als spuugdoekje! JEUH! en een boek voor de aanstaande ouders met tips.
wanneer krijg je een kraampakket. Is dit echt een paar maanden voor bevalling. Ik ben zondag 26 weken. Hoe lang moet ik daar op wachten? of is dit verzekering verschillend?
Zonneschijn wij hebben de babykamer in de kleuren lime en aqua. De muren hebben we heel zachtgroen gedaan maar het aankleedkussen en de dekentjes en de gordijnen in aqua. Moet nog op pad voor een rolgordijn in de kleur lime. Verder geen gedoe met sjablonen want daar houden we niet zo van. In het begin hebben we een wiegje (zie album) en daarna gaan we over op een ledikantje. De commode heb ik gekregen van een vriendin, is een oudje en die hebben we helemaal opgeknapt, geschilderd in dezelfde kleuren als de deuren, kozijnen en de plinten. Er staat nog een kast in de kamer die dezelfde kleuren heeft gekregen. Margotmarcel gelukkig gaat het goed met de tweeling! Ik zal voor ze duimen hoor! Bwtje wij willen ook de 3d echo op het geboortekaartej laten drukken. Ilona fijn dat je nog goed contact hebt met je ex. Dafke succes bij de gyn, ik hoop dat de blaasontsteking nu onder controle is! Bianca ik heb het kraampakket ook nog niet, weet niet wanneer je het krijgt.
Ach detail met de komma toch? Haha. Maar 45kg hoef ik ook niet op schoot. Mika kruipt het liefst in je, die andere joekel van 30kg ook, maar die gaat niet op schoot, die blijft gewoon net zolang smachtend kijken tot je zegt dat ie tegen je aan mag komen liggen op de bank.
Hier precies dezelfde! Ik vind het zo'n stomme teckel : Je kraampakket krijg je bij mijn verzekering in de 7e maand....ik heb het pakket al binnen, dus vrij vlot.
Ik zit bij Interpolis en had hem een week of 3 terug bij de post. Volgens mij zijn ze allemaal hetzelfde trouwens.
dankjewel spirit ik hoop ook dat het al beter is met mijn blaasontsteking maar vrees ervoor doet nog verschrikkelijk veel pijn. Iemand een idee voor leuke sjabloontjes van kroontjes? wil ze namelijk op de muur verven maar ben niet zo'n goede tekenaar alvast bedankt
Wilde even laten weten dta ik er nog wel ben Maar heb het onwijs druk met alles. Ook loop ik bij de Gyn, ze denken dat de kleine vast ligt Heb ik weer! 3d echo is dus niet gelukt Geld ben ik helaas kwijt, wat niet gaat om een 10tje helaas. Maar goed mocht ze klem liggen ga ik daar werk van maken. Hoop dat a.s dinsdag als ik moet alles oke is! xxxx een hele drukke Esther
hoe bedoelje klem ligt? kan dit kwaad? sorry dat ik dit vraag maar heb dit nog nooit gehoord. veel sterkte meid