Moeder voor moeders is langsgeweest! Ben nog steeds zwanger Foto in mijn album! Nu op naar maandag voor de eerste echo... Liefs!
Ja zekers snel joh, had me vanmiddag aangemeld en werd vanavond meteen gebelt voor een afspraak. Whahaha ja denk dat die Gyn heel stom gaat kijken
MvM zou ik ook graag aan mee doen, alleen ze komen niet bij mij omdat ik achteraf woon. helaas....... Wel goed dat jullie meedoen!
Jeetje, alweer zoveel berichtjes gepost! Gefeliciteerd Claire, driekeerdaan, San28 en alle andere nieuwe zwangeren! Ik ben afgelopen dagen zo ongelofelijk moe geweest! Ik ben gisteren tussen de middag zelfs even naar mijn ouders gegaan om daar op bed te gaan liggen. Mijn collega's weten nog van niets. Inmiddels weten onze ouders, broers en zussen het grote nieuws en daar willen we het voorlopig bij laten. Mocht het mis gaan, dan vind ik steun uit die hoek wel prettig. Dat is trouwens ook zoiets. Na het feliciteren komt gek genoeg meteen "je moet het wel verder stil houden, hoor... het kan nog mis gaan". Duh, dat laatste weten we zelf ook wel. Goed bedoelde raad, maar moet dat telkens weer worden ingepeperd? Ik ben al zo onzeker. Ik ben trouwens gisteren begonnen met MvM. Ik kan me voorstellen dat sommige meiden over hun nek gaan van de lucht die uit die flessen komt. Mijn zus gaf de tip om bij ochtendmisselijk alvast 's avonds te beginnen met een nieuwe fles. Ik heb er gelukkig (nog) geen last van. Hoe plassen jullie eigenlijk in die bekers? Zittend, staand?
Bedankt! Ik heb het zelf gemaakt. Paar uur zoet mee geweest. Het plaatje is trouwens het MvM felicitatiekaartje met m'n testje.
hey meiden ik heb een gave banner op mijn hyves hij past helaas niet hier op kijk even op www.fl3xgirl.hyves.nl
Die is zeker vet man Zo een komt er ook op mijn hyves (als ik het mijn schoonmoeder heb veteld) hihihi
@Daantje82: Dat merken we morgenochtend vanzelf. Als het goed is wel. @fl3xgirl: Dat is inderdaad heel gaaf! Ik ga ook naar bed. Welterusten!