Grappig he, ik begin me dat ook steeds meer en meer te realiseren. En ook ik wil helemaal klaar zijn voordat mijn verlof begint. Maar hoe meer ik die kleine voel, des te meer zin ik erin krijg!
ik heb ook cz en heb het pakket vorige week binnen gehad en daar zat alleen zetje zebra bij een knuffel
Pfff.. wat duurt de dag vandaag lang zeg. Ik zit me maar te vervelen hier.. computer aan, computer uit, krantje lezen. Alles in huis is al gedaan en heb zelfs net al een prakkie staan koken voor mijn man. Ik zou blij zijn als ik straks eindelijk naar mijn werk 'mag' om 6 uur. Ik had trouwens vanmiddag wat raars onder de douche. Alhoewel, het hoort erbij natuurlijk, maar ik keek er toch van op. Voor het eerst melkachtig spul uit mn borsten. En het bleef maar komen toen ik er op drukte. Ach ja, hebben we dat ook weer meegemaakt. Nou, ik ga denk ik maar een potje patience spelen.. Ik kan mezelf echt niet vermaken vandaag, zucht.
haha, lekker vervelend coco.. Ik moet juist van alles doen maar heb net gestofzuigd, gedweild en een boodschap gedaan maar kan nu alweer slapen. Ik heb trouwens nog helemaal niks uit me borsten zien komen..
@ coco,elke nacht en niet zo'n beetje ook en alleen als ik lig of dat nou overdag's of snacht's is.. Morgen reageer ik weer ff op iedereen,het is wel weer goed met mijn vriend,maar ik zit er ff geestelijk helemaal doorheen.. Tot morgen XX
Rustig aan Claudia. Als je je zo rot voelt is het niet je prioriteit om op iedereen te reageren, en dat begrijpen we heus wel hoor. Doe rustig aan. Hopelijk is het maar een tijdelijke dip en voel je je snel weer beter. Sterkte! Meryem, waar is je banner?! Edit: hij is er weer, zal wel aan mij hebben gelegen...
Claudia, rust maar lekker uit meid. Fijn dat het weer goed is met je vriend.. coco: ik ben me banner ook weleens kwijt, hij doet er soms wat langer over om te verschijnen volgens mij ik ga nu de babykleertjes in de was doen. Heb Persil sensitive gekocht, ben benieuwd of het een beetje lekker ruikt. Ga ook zo even in me bad want heb wat krampjes maar weet niet of het nou me darmen zijn of iets anders..
Hallo, Claudia rust maar lekker uit. ik heb nog niet echt veel terug gelezen ben vandaag haast niet thuis geweest, maar zal van het weekend ff bijlezen en reageren op iedereen. Vandaag bij de vk geweest en alles is goed ben weer niets aangekomen, en heb best wel veel pijn in me liezen maar ons meisje ligt overdwars en heel laag daar komt de pijn dus vandaan bloeddruk was ook mooi100/65 Dit was het weer voor nu
wat een stiltje hier vanavond Heb net het eerste babywasje boven aan het rekje opgehangen.. het paste bijna niet op het rekje allemaal..
hey ben ook terug van de gyn. alles was goed met de baby ook. mijn blaasontsteking was toch genezen ma heb nu een vaginale ontsteking nu moet ik zalf smeren. ben blij dat de blaasontsteking genezen is want anders moest ik een paar dagen opgenomen worden en dat vind ik maar niks en zeker niet met de pasen.
Hoi allemaal, Ik heb weer wat hoor, ik ben vandaag door me rug gegaan, ik kan nu nauwelijks lopen van de pijn en dan nog een die dukke buik van voren, ik lijkt nu net op een bejaarde en heb echt pijn bij elke beweging.... ik heb vandaag van de dokter wel wat gekregen tegen maagzuur en pijnlijke opruspingen...en het helpt tot nu toe goed... ik zal mrogen wel ff posten hoe het heet...het smaakt wel naar rennie maar dan in vloeibare vorm. van het weekend reageer ik wel weer op jullie, ik heb nu teveel pijn ga maar in me bedje liggen! Gr. Jes
Dafke: fijn dat alles goed was met de kleine en dat je blaasontsteking weg was. En het is inderdaad vaak zo dat je een vaginale schimmel of ontsteking krijgt nadat je antibiotica geslikt hebt, en al helemaal als je zwanger bent. Erg irritant maar hopen dat je daar ook snel vanaf bent. Jeslin: Rot zeg dat je door je rug bent gegaan.. zal inderdaad wel moeilijk lopen zijn met een pijnlijke rug en dikke buik.. Ga maar lekker in je bedje liggen en hoop dat je je dan een beetje kan ontspannen.
@ Meryem: Ik vind Persil Sensitive erg lekker hoor. En wat is dat toch leuk he, een babywasje draaien. Is hier ook al gebeurd, en ik werd er helemaal blij van. Echt een lief gezicht, al die ieniminikleertjes op de drooglijn. Hoe is het nu met je krampjes? @ Angelique: Fijn dat alles goed was bij de vk. En 100/65 is goed toch. Ik heb ook steeds zoiets, erg constant. @ dafke: Blij toe zeg dat je niet opgenomen hoeft te worden. Maar je hebt er nu dus weer een nieuw probleempje bij.. Nou, lekker smeren en hopen dat het snel over is. @ Jeslin: Pff... jij hebt ook altijd wat lijkt het wel. Fijn dat je nu wat hebt tegen het maagzuur, want daar liep jij al een tijd mee he? Maar nu dus weer door je rug. Rustig aan doen, veel liggen en hopen dat het snel over is. Hoe is het gebeurd eigenlijk? Welterusten allemaal. Ik kruip ook zo mn bedje in. Ik had dan geen drukke avond vanavond op mn werk, maar ben wel moe. Tot morgenmiddag!
hey meiden want een rotweertje buiten! dikke druppen regen, en dan nog kei hard ook! moet wel werken vandaag, maar heb nu al geen zin meer! echt zo'n dag om in bed door te brengen!
goeiemorgen Pasen voorspellen ze sneeuw! belachelijk... Gister ben ik sinds een jaar maar weer eens lekker naar de kapper gegaan! Normaal hebben wij een thuiskapper enzo en kleur ik zelf.. maar zo in keer in de tijd is het lekker om toch naar de kapper te gaan Ik had met de overbuurvrouw afgesproken dat we samen bruin zouden doen (zij had nog nooit een kleurtje gehad, was een spoeling hoor) En daarna zouden we samen blond doen.. DUS IK BEN NU BLOND haha wel een coupe soleil (nee geen ijsje 8) ) Moet echt wennen maar het is wel mooi geworden, mijn rode kleur van voorheen zie je er mooi doorheen komen.. Verder gister dus echt van 's ochtends tot 's avonds bezig geweest en het word weer een klus en eierzoek weekend dus zal weinig online te vinden zijn! En ik neem aan dat mijn dochtertje op 2e paasdag niet naar school kan, dus voordat je mij weer ziet haha Fijn weekend allemaal en tot klets !
Moggeee meiden, Hier alles oke en fijn, heb goed geslapen! bwtje: asociaal hoor, je kan je dochter best ergens dumpen maandag en weer op het forum verschijnen.. Ben trouwens benieuwd naar je kleurtje! sjoon: hier is het ook grijs en nat, werkze in ieder geval.. coco: De kleertjes zijn bijna droog en vond het ook erg lekker ruiken, gelukkig niet zo'n hele aanwezige geur want daar hou ik niet zo van.. Met de krampjes gaat het goed, zo'n bad doet echt wonderen!
Nog een vraagje: Wat voor mobile hebben jullie eigenlijk uitgekozen voor boven het bedje? (als jullie er 1 hebben?)
haha ja vind ik ook! ja ik zal er inderdaad eens een foto van maken kijken of ik hem durf te posten hahahaha Wij hebben alleen boven de box een volgens mij van play & gro kleurtjes en leuke diertjes met muziek enzo.. Boven bedje niets geen afleiding was ook bij de eerste zo gewoon lekker slapen. Wel een knuffel hebben we nu met een slaapmuziekje als je eraan trekt verder nog niets.. Vanavond beginnen we met schilderen ben nu dus boven aan het opruimen! Ja belachelijk hoor al die feestdagen