Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

EN jippie me laptop doety het weer dankzij moi haha me vriend had het al opgegeven en ik d8 ach probeer even wat en hij doet het gewoon weer! :D

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb een mobieltje van nijntje :D

3. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Wij hebben nog helemaal geen mobieltje. Maar boven het bed komt geen mobieltje (denk ik). Boven de box wel. :)
    Heerlijk dan worden papa en mama er helemaal gek van :D

4. dafke

dafke Actief lid

Nov 27, 2007
    124
    0
    0
    wij hebben opt moment ook nog geen mobieltje. Boven het bed komt er ook geen mobieltje gewoon een beertje met muziek. boven de box willen we wel een mobieltje

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    hallo allemaal meiden ik hoop dat met jullie alles goed is!ik zit er ff flink doorheen,dus ik hoop dat jullie er begrip voor hebben dat ik ff niet reageer op iedereen,dus daarom doe ik het maar in het algemeen..

Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest,en in de eerste instantie was mijn bloeddruk veelste hoog,maar ze zei dat dat kon komen omdat we tegelijkertijd zaten te praten,daarna nog een keer gemeten en toen was ie 133/81 die was goed zei ze..

Verder gaat het met ons kindje gelukkig goed baarmoeder was weer aardig gegroeid,zit nu tegen mijn maag..En het hartje weer gehoord...
    Sorry voor het ego berichtje,maar voel me echt geestelijk flink PIEP....

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

boven het bedje hebben wij een mobieltje met beertjes in lichte kleur camel met licht blauw lijd niet zo af en boven de boy hebben wij een mobieltje met fel gekleurde dieren van de ikea hebben er zelf een muziekdoosje aan gekocht en een mobielstang

hoera vandaag 28 weken prcies gaat echt snel zeg

7. vlademira

claudia0404 succes meid en niet te veel stressen he das ook niet goed voor je eigen gezondheid en die voor je baby

8. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    te zware boodschappen tillen! waar me moeder me al voor had gewaarschuwd, maar ik woon niet samen en soms moet ik toch echt alleen boodschappen doen...

9. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Rot hoor Claudia dat je er zo doorheen zit. Hopelijk gaat snel het zonnetje weer schijnen voor je.

Over de mobile: Ik zit te twijfelen tussen die van Woezel en Pip en de schaapjes van de Prenatal. In de babykamer hebben we al een hoop schaapjes dus die zou er leuk bij staan. Misschien neem ik ze wel allebei, en dan één boven het bedje en één boven de box.

10. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Daar heb ik me nog helemaal niet op georienteerd...met zulke dingen ben ik nog niet bezig....weet niet eens wat er allemaal te halen is...

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    misschien een beetje stom maar ik heb zon (bejaarden)karretje waarmee ik boodschappen doe. Moet toch zeker wel een paar minuten lopen vanaf de supermarkt en ga echt niet met zware tassen sjouwen. Ik doe namelijk ook maar 1 keer in de maand of 2 maanden even grote boodschappen met mijn man..

@ claudia: [​IMG]

@ de rest: bedankt voor jullie response over de mobieltjes.. ik ben er zelf nog niet helemaal over uit :)

12. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    ik heb wel gewoon me auto, dus het is niet zo dat ik een heel stuk moet lopen, maar die trappen 2 hoog op en dan de deur openen...die combinatie is toch fataal geweest.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    owja, dat is inderdaad niet echt lekker voor je rug..

sterkte meid!

14. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

Jan 24, 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    thnx, ik heb tot nu toe rustig aan gedaan, het gaat wat beter...maar nu loop ik toch als een hoogzwangere vrouw...hetgeen ik zolang mogelijk wil uitstellen...dat gewaggel

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    dank jullie wel lieve coco vlademira en meryem!

en vlademira van harte met je 28 weken ;)

Ga nu weer ff liggen dikke kus voor iedereen!

16. vlademira

claudia0404 geen dank hoor meid en rust maar lekker uit dat zal je vast goed doen

17. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Beterschap jeslin, enne ik waggel ook hoor hahahah! hoort erbij...als ik lang heb gelopen, dan lijkt het wel alsof ik ineens een pinguin ben geworden hahaha...

Ik heb ook geen mobile voor boven het bed, gewoon een trekbeer met het wel bekende slaapliedje..

18. vlademira

heb vandaag mijn ouders op de markt geholpen staan op de markt met noten en zuidvruchten dus is nu tegen de paasdagen erg druk maar heb nu wel een zere buik en rug :(

19. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Over gewaggel kan ik ook al een beetje meepraten hoor. Als ik veel gelopen heb (op mijn werk dus) dan ga ik het ook doen. Mijn man noemde me laatst een gansje, maar wel een lief gansje... :D

Zo, dit is mijn eerste berichtje vanaf mijn laptop, is nog wel wennen hoor. Zit prinsheerlijk op de bank, wat ik natuurlijk nog nooit heb kunnen doen. Maar ik ben steeds mijn 'muis' kwijt. Is echt moeilijk hoor, hihi.. Maar dat went vanzelf wel neem ik aan.

@ Vlademira: Mmmm, noten en zuidvruchten, dan pik jij zeker wel een hoop daar? Maar jammer dat je er nu last van hebt, van zo'n zware dag werken.

Ik begin het nu ook echt te merken met werken hoor. En heb nog best een druk weekend voor de boeg. Moet vanavond, morgenavond en zondag overdag. En dan is het ook nog eens paasweekend, dus zal wel nog drukker zijn dan normaal..
    Maar gelukkig ben ik maandag vrij. En dan ga ik lekker met mijn mannetje naar Ikea 's ochtends vroeg om de kledingkast te halen. Dat is het enige grote dat we we nog moeten voor de baykamer en dan is ie bijna af. Heb dus iig geval iets om naar uit te kijken.
    En ik moet nu in totaal nog maar 17 dagen, verdeeld over ruim 5 weken, dus het valt wel mee, toevallig nog gewoon een heel druk weekend.

Nou, ik ga er een eind aan breien, want ik blijf tikken.Toetsenbord typt echt heerlijk, hihi.
    Ik ga even een wasje draaien en hopen dat het droog wordt want dan kan ik met de honden naar buiten.
    Tot vanmiddag.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ claudia wat fijn dat het wel weer goed is tussen je vriend en jou, maar erg vervelend dat je je zo k*t voelt meid! doe rustig aan hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen ;)

Share This Page