ben geen fan van 3d foto's maar de echo is natuurlijk iets om naar uit te kijken, leuk zeg!, super om je kleintje te zien weet iemand of je standaard bij 30 weken een echo krijgt, of alleen wanneer er iets onduidelijk is?
Jij hebt leuke paasdagen voor de boeg...lekker druk..maar wel relaxte dingen... uit eten moet ik ook maar weer eens snel gaan doen...
@ vlademira: Veel plezier met je 3D echo. Mogen wij snel de foto's zien? @ fl3xgirl: Mooi boxkleed, zég! Dat is weer eens iets anders dan de standaard stofjes. Heel leuk. @ Dafke: Fijn dat je blaasontsteking over is. Balen dat je er nu een vaginale infectie aan over hebt gehouden. Beterschap. @ Schaapje82: Jeetje, die doos van het Kruidvat is inderdaad niet zo spectaculair! Jammer, maar goed. We krijgen het voor niks he. Ik heb trouwens nog geen ophaalbericht ontvangen. @Jeslin79: Jij moet met de Pasen maar eens lekker rustig aan doen. Denk goed aan jezelf! Sorry meiden dat ik niet zo vaak schrijf. Maar in het beheer van het forum gaat al zoveel tijd zitten... Verder heb ik het momenteel helemaal gehad met de zwangerschap! Met de baby gaat het goed, maar ik voel me echt niet lekker. (Zal niet te veel zeuren). Wij gaan vandaag de nieuwe kamer van onze dochter afmaken en daarna lekker relaxen met de Pasen!
@ Lotte Wat vervelend zeg dat je je niet lekker voelt. Maar snap wel dat je het dan zat bent heb ook wel eens van die momenten dat ik het niet meer zie zitten maar zodra mijn kleine meid schopt ben ik weer helemaal in de wolken
@onsukkie: Gave foto! @Lotte: Fijn weer iets van je te horen. Ik vroeg me al af hoe het met je gaat. Ben je al volledig hersteld van de operatie? Ik heb zelf ook geen ophaalbericht gekregen van het Kruidvat, maar als je je inlogt op babyenmama.nl kun je je afhaalcoupon uitprinten. @fl3xgirl: Veel plezier zometeen!
Hoi Jeslin, Nee volgens mij krijg je met 30 weken geen standaard echo, eigelijk heb je maar 2 standaard echo's ( hier in Nederland ) en dat is de termijnecho met ca 12 weken en de 20 wkn echo. Ik krijg nog wel een extra echo met 32 wkn omdat bij de 20 weken echo is gebleken dat ik een laagliggende placenta heb, dus gaan ze over 3 weekjes kijken of die op is getrokken, als dat niet zo is kan ik niet op de natuurlijke manier bevallen
Lotte wat balen meid dat je je niet lekker voelt, hoop dat het snel wat beter gaat. Ik begin me ook steeds sneller moe te voelen en krijg wat kwaaltjes, gisterenavond zaten we op een verjaardag en ik voelde mn buik helemaal hard worden en had er ook krampjes bij die doortroken naar mn liezen en rug pffff , zouden dat al oefenweeen kunnen zijn? En s'nachts begin ik kramp in mn kuiten te krijgen. Zo dat was weer even het geklaag hihi Ondanks de kleine ongemakken vind ik het nog steeds leuk om zwanger te zijn hoor, ik blijf optimistisch
Jeslin, inderdaad zoals minnie zegt, krijg je standaard 2 echo's in NL. Ik ga er met 30 weken ook nog 1 krijgen omdat het kindje aan de kleine kant is. Krijg jij er ook nog 1 Jeslin? Minnie, da's voor jou ook nog best spannend dan met 32 weken! Hopelijk is-ie wat omhog gegaan, de placenta. Vlademira en Fl3xgirl, Hoe waren jullie pretecho's van vandaag? Onsukkie, mooie kat hebben jullie zeg! En nog fotogeniek ook!
nou ben wer trug van de echo het was echt geweldig er liep al een traan over mijn wang ze gaat op der vader lijken hihi zal zo foto's plaatsen
hallo ben er weer 3d echo's zijn niet zo goed gelukt ons ventje zat met zijn gezichtje tegen de baarmoderwant aan hij was lekke aan het slapen maar konden helaas het gezichtje niet goed zien. we mogen over 4 weken nog een keer gratis vond ik wel goed geregeld maar heb wat foto's meegekregen zal ze er zo snel mogelijk opzetten
heb foto's erin staan! jammer vlademira maar gelukkig mag je terug komen. Ben nu 23 juni uitgerekend volgens de echo dus krijg blijkbaar een klein kindje ofzo ze schatte dat ze 3400 gram bij de geboorte zou worden als ze normaal zou groeien
Flexgirl en vlademira, wat een mooie echo's allebei! we hebben wat kleertjes gekocht vandaag voor de kleine. wat ontzettend schattig allemaal! heerlijk shoppen is dat!
mooie echo dames! en inderdaad flex ik zag op de foto wel wat trekjes die sem nu ook heeft in dr gezicht ben heel benieuwd..vooral dat neusje! Hey maar ik kan je boxkleed niet zien in je album? of was het die van woezel en pip? vind die ook erg leuk als wij de box beneden hebben kopen wij ook 1 nieuwe tenzij babydump eerder aanbiedingen heeft off course! Ik kan de pakketten ook gaan ophalen, en kraampakket binnen..komt dichtbij allemaal zo! Vandaag zijn we bij de praxis geweest 15% korting dus ff verf gehaald voor de commode en balken hier! Het begint al wat te worden mooi knalkleurtje groen hihi Hier wordt pasen druk eerst bij de speeltuin achter eieren zoeken (hopelijk droog!) dan naar schoonouders daar ook weer zoeken en een paasbrunch.. En 2e paasdag even kijken naar het weer wat we gaan doen, en sowieso 's avonds gourmetten! Dus tot dinsdag?