wat een leuke foto's Vladermira en Flex! Fijn dat jullie geweest zijn en even hebben kunnen spieken naar binnen. (zo'n kindje heeft ook geen privacy he, word gewoon zomaar bekeken zonder dat hij/zij het weet hahaha) hier enorm brak, ben vanmiddag nog een poosje naar bed geweest want heb afgelopen nacht geen oog dichtgedaan.. voel me gewoon niet helemaal toppie maar weet niet echt wat er scheelt, misschien ben ik wel zwanger
@meryem beterschap,ik heb het ook.. @ vlademira en fl3x,mooie foto's hoor!en vlademira dat kan niet meer missen een jongen @ sjoon leuk he shoppen,wij hebben vandaag ook wat kleertjes gekocht en het boxkleed van woezel en pip.. @bwtje ik heb vandaag met 10 euro korting het woezel en pip kleed gekocht bij ons bij de bart smit daar was ie nu van 39.95 voor 29.95 dus heb hem maar gelijk meegenomen.. Hier gaat alles weer een stukje beter,hou gewoon lekker rust,alleen kwam de belastingdienst met een toeslag over 2006 en die hebben mijn inkomsten te hoog bepaald dus volgens hun kan ik een hoop geld terugbetalen wat gelukkig niet klopt aan mijn inkomsten te zien dus ik heb dinsdag weer wat te doen qua telefoontjes plegen pfff Verder ben ik samen met mijn vriend een lekkere cake aan het bakken..
Mooie foto's Flex en ik heb je buikfoto gezien, wij zijn even ver maar mijn buik is echt gigantisch vergeleken bij die van jou, hoor ook vaak van zo jij hebt al een flinke buik Zal van de week weer eens een buikfotootje plaatsen kunnen we een beetje vergelijken haha. Vlademira jammer dat jullie beebje vandaag niet op de foto wilde, dat hadden wij ook en mochten ook terug komen en toen is het wel gelukt, dus de volgende keer beter meid. Heb net lekker zelfgemaakte groentesoep op.
Ik vind het toch hele mooie foto's Vlademira, bij ons zag je de 1e keer het gezichtje helemaal niet, alleen de zijkant
op die buikfoto is het nie zo goed te zien komt omdat me shirt te ver over me buik zat haha zal wel ff nieuwe maken keertje
vind het zo al een mooi buikje hoor flex! Vroeg me trouwens af voor hoeveel je dat boxkleed gekocht had? Vind hem namelijk ook leuk en had hem hier en daar al gezien maar was even aan het uitvogelen waar hij nou het goedkoopste is..
@ vlademira en fl3x: Mooie foto's meiden! Wat groeien de beebjes goed he hihihhi Wij zijn vanmiddag ook weer geweest voor een pretecho en was echt weer helemaal super ons meisje te zien. Ze lijkt op ons beide hihihi de neus van der papa en der kaaklijn van de mamsie Ze groeit super, helemaal op schema. Staan 3 foto's in mijn album.
wauw mooie beeb heb je hoor lekkere bolle wangetjes. die van mij heeft lippen en oogkassen van pappie lekkere volle lipjes heeft ze hihi
hihihi leuk is dat he om de overeenkomsten al te zien Wat ik helemaal super vond is dat we konden zien dat ze haar oogjes open had. Kan uren kijken naar der foto's hihihi
haha ja ik ook kan uren naar die lach op der gezicht kijken wat een lol had ze met zichzelf eerst probeerde ze op der teentjes te sabbelen dat lukte niet later haar handje en dat lukte ook niet haha toen ging ze hard lache koppie ging helemaal omhoog (zie je op dvd) en maar lache whhahaha en ik lag ook dubbel
Mooie foto's Daantje Ik had vanmiddag aan de vk hier op de site wat vragen gesteld over mn harde buiken en veel witte afscheiding. Zij raadde me aan om dinsdag een plasje naar de dokter te brengen ivm blaasontsteking Schijnt dat je daar ook harde buiken van krijgt, heeft een van jullie hier dezelfde klachten? Ook schreef ik dat ik veel last had van witte afscheiding en dat het net lijkt of ik dan in mn broek plas, daar zei ze op dat ik naar de vk moest gaan om te checken of ik geen vruchtwater verlies Nou meiden die antwoorden maken me een beetje bang, vooral nu net voor het paasweekend
witte afscheiding heb ik ook af en toe en bij mij lijkt het ook wel eens alsof ik in me broek heb geplast ofzo maar das gewoon zweet of urine vruchtwater ruikt heel zoet (zeggen ze) JE moet je niet bang laten maken en idd even laten nakijken of je geen blaasontsteking hebt want dan kun je ook lekken en vooral als de beeb heerlijk tegen je blaas aan zit