Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Morgen weer naar de gynaecoloog, het grote voordeel hiervan is dat ik elke keer een echo krijg dus morgen weer ff babytje kijken!

2. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hoi meiden.

ik ga vanavond even op iedereen reageren.

maar ook ik heb last van het golfbad. soms wordt ik er een beetje moe van omdat dit vooral snachts gebeurd. (maar het blijft super)

ook ik heb last van afscheiding. vind het vreselijk. maar je kunt er niks aan doen.

vandaag 29wk nog een weekje en we zijn 3/4 voorbij

fijne dag alllemaal en tot vanavond

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    leuk weer een echo zou ik ook wel willen hihi

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo net me gordijnen gewassen en gestreken en trug gehangen en de ramen maar gelijk gezeemt.
    dat was het wel weer voor vandaag morgen ook nog vrij dus kan ik dan weer andere dingen doen .

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    weten jullie welke anticonecptie jullie staks willen of zijn jullie daar nog niet mee bezig?

6. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Bulldog jij bent actief voor de paasmaandag!
    Ik wil het kamertje nog even stofzuigen en dweilen voor als morgen de spullen komen, dus moet ook nog even aan de slag.

Over de anticonceptie had ik nog niet nagedacht totdat mijn huisarts er afgelopen vrijdag over begon. Aangezien ik nu trombose heb mag ik geen pil meer slikken en moet dus over op een ander iets, spiraaltje gaat het zeer waarschijnlijk worden, maar dit gaan we bespreken na de bevalling.

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik had donderdag de achterkant van het huis gedaan maar toen was ik moe en zaterdag is het er niet meer van gekomen dus moest nu echt!

ik zit te denken aan de nuvaring maar hoor er niet zo heel veel over!
    ik wil geen pil ben er toen ik 15 was 10 kilo van aangekomen en dat wil ik niet nog een keer!

spannend morgen kamertje lekker inrichten enzo :) :)

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    @flex fijn dat de echo goed en leuk was. genieten is het elke keer weer he.

@vlademira fijn dat je nog een keertje terug mag komen. mijn mannetje had ook constant zijn arm voor zijn gezichtje dus ik heb ook helaas niet veel van zijn gezichtje kunnen zien.

@daantje wat ontzetten leuk dat je hebt kunnen genieten van jullie meisje. leuk is het om vergelijkingen te zien he.

@cellie wat eenwijze gafe kinderwagen. erg pracktisch maar ook erg mooi.

@els van harte met de 30wk

@sunflower fijn dat het goed ging bij het werken en dat je zulke lieve collega's hebt. ja zeker spannend dat spuiten.

@bulldog ik weet nog niet wat ik ga doen. misschien ga ik ook voor het spiraaltje. ben namelijk wel blij dat ik van de pil af ben. ook ik ben er heel veel van aangekomen.

9. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Hai dames,

Vrolijk pasen!
    (al lijkt het meer op kerst...)

Wat ik zo van de laatste twee pagina's teruglees is heel herkenbaar (behalve de berichten van een dame die het afgelopen half jaar alleen maar aan het zeuren is geweest (excuse me, na een half jaar ergeren moest het eruit).
    Goed, herkenbaar dus, die buik die heen en weer gaat, het regelen van de spulletjes enzo. Ook de afscheiding is hier opvallend veel. Over anticonceptie had ik nog niet nagedacht, maar dat is omdat ik allang weet dat ik weer een koperspiraal laat plaatsen. Lekker natuurlijke cyclus, veilig en ik was na twee weken zwanger toen ie eruit ging!

Ik heb het gevoel alsof de zwangerschap vanaf nu bergopwaarts begint te gaan. Ben buiten adem van trappen, ik zit soms gewoon niet lekker op mijn werk en ontdek soms wel erg dikke enkels. Met elkaar allemaal kleinigheidjes dus ik werk lekker door!

Het beste voor iedereen deze week!

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    en wie zeurt er dan? ben niet nieuwsschierig hoor :)

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ik weet nog niet welke vorm van anticonceptie ik straks ga gebruiken, ben jaren aan de pil geweest maar dat mocht niet meer ivm een vlekje op m'n lever, kan door de hormonen in de pil verder groeien. Het laatste anderhalf jaar had ik het mirenaspiraaltje dat beviel op zich goed maar ik weet niet of ik hierna nog een kleintje wil, spiraal is meestal voor de lange duur dus we zien wel wat we doen na de bevalling. Eerst maar condooms denk ik, niet echt favoriet bij mij maar ja je moet toch wat!
    Even een vraagje aan de dames die al kinderen hebben, vloei je echt 6 weken lang na de bevalling? En mag je 6 weken na de bevalling geen sex hebben?

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goedemiddag dames, fijne paas gehad?
    Een van de honden heeft me gister de deur uit gesleurd en sinds dien loop ik als een oud wijf. Ben er niet blij mee...

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wil ik nu ook wel weten eigenlijk, als het over mij gaat heb ik liever dat je het gewoon zo zegt namelijk..

14. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

4 sep 2007
    538
    0
    0
    Oke.. Forum is natuurlijk bedoeld om je zorgen en andere emoties even van je af te schrijven... dus nu moet niet iedereen zich aangesproken gaan voelen (meryem)!
    Er loopt hier alleen een typische hypochonder rond en omdat ik daar geen energie aan wilde verspillen had ik vaak geen zin om hier te komen lezen of schrijven (ook om andere redenen die cellie aankaartte)

Maar ja, het is ook ons forum! Het kan niet de hele
    tijd over de kwaaltjes van 'e'en persoon gaan, toch?
    Oke, over naar de leuke dingen!

Heb gisteren een ontzettend leuk boek gekregen van Anne Enright: baby's voor beginners: een tegendraadse handleiding. Eeen aanrader en erg humorvol!

15. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    je heb helemaal gelijk!

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ bulldog: Wij hebben goed nagedacht wat we wilde met anticonceptie en wij hebben ervoor gekozen een tijdje aan de condooms te gaan.
    Dit omdat wij redelijk snel weer een kleintje willen en hopelijk dan niet weer zoveel rondes door moeten voor het raak is.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    hier weet ik nog niet zo goed wat te doen kwa anticonceptie.. Omdat ik borstvoeding wil gaan geven vraag ik me eigenlijk af wat er nog overblijft naast het spiraaltje en condooms..

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    evitaa: bedankt voor je verduidelijking meid..

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geheelonthouding. 8) :)

Nee grapje, geen idee. Heb er eerlijk gezegd ook nog niet over nagedacht.

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    :p
    Ik heb namelijk een beetje een trauma overgehouden aan het plaatsen van spiraaltjes, aangezien ik tijdens 1 van mijn stages een art-assistent Gynaecologie moest assisteren waarbij die vrouwen met bosjes flauwvielen van de pijn.. En condooms ben ik ook niet zo'n fan van..

Mijn man zegt altijd: Is hetzelfde effect alsof je een kind met een handschoen aan laat duimen :p

Deel Deze Pagina