@ meryem85: Ik ga ook borstvoeding geven en inderdaad blijfven er dan minder vormen van anticonceptie over.
vrolijk 2e paas -/kerstdag Het sneeutw hier eventjes... Ik heb hier net 1 pagina gelezen over anticonceptie. Het wordt bij ons gewoon weer condooms. Dit omdat ik een trombose heb en een spiraal heb ik nog niet echt over nagedacht. Wat een mirana spiraal scheidt ook weer hormonen af; ik moet eerst een spiraal hebben die geen hormonen afscheidt en dat is alleen een koperspiraal. maar zijn deze wel veilig? Daarom... ik houd me wel bij condooms. Niet het fijnste, maar je moet toch wat.... En trouwens; ik denk er nog niet aan. Eerst nog fijn genieten van de zwangerschap.... gr. bianca
Ik denk dat eevita hetzelfde bedoelde als ik een paar pagina's terug...alleen werd er toen compleet overheen gelezen....bedoel je dat evitaa? (Heb jij het wel gelezen....) Ik weet namelijk wel wie je bedoelt hoor, ik bracht het alleen wat minder direct Maargoed....wij gaan aan de condooms....tot het knoopje er bij manlief inzit 6 weken geen sex.........tja sommigen hebben nog veel langer geen sex....het maakt ook wel uit of je er zonder scheuren en knippen vanaf komt, lol! Maar ik ben nooit ingeknipt of gescheurd en bij de jongste deden we het na 10 dagen ofzo alweer...... (Wel met condoom....en niet vanwege vruchtbaarheid maar ivm hygiëne) Ik moet wel zeggen dat ik hele makkelijke bevallingen heb gehad en echt zodra de baby er was weer opstond en na een douche was ik weer helemaal het vrouwtje! Tuurlijk vloei je wel....dat verschilt per vrouw, bij mij was het een flinke menstruatie, met name de eerste dagen FLINK en daarna...gewoon. Hebben jullie wat aan deze ranzige/personal info
ach Cellie.... ik kan wel wat hebben qua ranzigheid... Personal info is altijd welkom zeg het maar: ik zit gekluisterd achter mijn laptoppie
Ben ook geen condoom-fan. Maar ja, zoals ik zei, heb er nog helemaal niet over nagedacht eerlijk gezegd. We zien wel waar het schip strand.
PS: De eerste bevalling was niet zo'n makkie (vond ik dan).....maar geen bijzonderheden ofzo, duurde alleen te lang naar me zin.... De rest was er allemaal vrij vlot
Eevita, ik snap je! Bulldog, hard gewerkt hoor vandaag! Wat betreft de anticonceptie, ik heb er nog helemaal niet over nagedacht. Al helemaal niet in combinatie met BV, dan mag je geen hormonen slikken begrijp ik?(klinkt wel logisch inderdaad... ). Aangezien we met IUI zwanger zijn geworden nadat we het eerst ruim een jaar zelf geprobeerd hebben, maak ik me niet zo'n zorgen dat ik weer snel zwanger ben. Dus dnek dat we niks gaan doen. Hoe dan ook willen we een 2e en als het snel is dan is dat prima (zo kijk ik er nu tegenaan, misschien straks wel heeel anders). Bwtje, ben benieuwd naar je nieuwe haarlook! Ik zie je morgen weer. Ik ga ook nog even verder hier in huis. Ben er vanavond wel weer even dnek ik.
gaat wel lekker. me vader heeft net het bedje gehaald en gaat hem thuis even schilderen en inmekaar zetten. dan is mijn kamertje helemaal klaar. vanavond komt mijn ex vriend even langs om bij te kletsen. zijn broer zijn vrouw is vannacht bevallen van een zoon genaamd wessel.(erg leuke naam) hoe is het verder met jou?
Gelukkig gaat alles goed met je, heb je de laatste tijd echt te weinig gesproken. Kamertje schiet dus ook lekker op, heerlijk is dat he. Ik ga woensdag weer verder met ons kamertje. Alles ff inrichten en inruimen hihihihi Leuk dat je ex vanavond even komt bijkletsen, vind het toch super hoe jullie met elkaar omgaan. Je ziet het immers zo vaak anders lopen, helaas. Maar petje af voor jullie Dus een beebje erbij in die familie, leuke naam joh Wessel