Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja ik ben ook wel blij dat we goed op kunnen schieten met elkaar.
    ik vond het ook al z'n leuke naam.

ja het kamertje gaat heel hard. mijn ouders zijn echt koop verslaafd hihii en komen met allemaal prulletje thuis. vind ik op dit moment ook niet zo heel erg want heb zelf heel veel gekocht. dus kado's zijn altijd welkom hihi.

ja we hebben mekaar wel teweinig gesproken de laatste tijd. maar je bent klaar met exames toch dus dat komt wel goed.

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ohh jij hebt dus ook losgeslagen ouders hihihi
    Wel een heel mooi iets vind ik, ze komen met de gekste dingen aan.
    Laat toch wel zien dat ze super trots zijn ;)

Ja de laatste 2 examens kan ik pas in september doen, dus heb nu gelukkig weer de tijd om hier te kletsen en een beetje achter de pc te zitten.

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    vandaag kwam mijn vader met een lamp van de ikea.
    ik heb namelijk een heel dun wandje bij de comode maar wilden daar wel een lampje voor snachts hebben.
    nu kwamen ze met een groene schildpad voor tegen de muur. echt zo schattig. en met allemaal verzorgings spullen van kangoo. je kunt door nooit genoeg van hebben vind ik altijd.

schiet jou kamertje al een beetje op

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ahhh jij hebt ook al zo'n lieve papsie hihhi
    Ja verzorgingsspulletjes zijn altijd handig om er genoeg van in huis te hebben.

Ons kamertje schiet ook al op gelukkig.
    Woensdag ga ik met mijn moeder de meubels goedzetten en al wat dingen inruimen.
    Dan is het eindelijk allemaal af en kan ik wasjes gaan draaien hihihi

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    oe wasjes draaien. vind dat zo leuk. hihi
    heb de kleinste wassen klaar. en voor de rest ruim ik alles zes x per week op nieuw in.

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Eevita volgens mij snappen de meesten wel wie je bedoelt, als degene het zelf nu ook zou snappen zou het helemaal mooi wezen en komt er vanaf nu misschien minder geklaag uit die hoek.
    Hiermee bedoel ik niet dat er hier niemand mag klagen hoor want dat hoort er nu eenmaal ook bij!
    Ik kreeg ook een boek van m'n ouders over de opvoeding, weet zo ff niet hoe het heet maar wel erg lief van ze om dat te geven!
    :idea: Onsukkie niet fijn hè dat de honden geen rekening houden met je zwangerschap, heb hier ook z'n lomperik rondlopen van bijna 40 kilo, hij luistert op zich prima maar als ik hem aan de lijn heb denkt ie ook dat ie met alle andere honden kan spelen, eerder gaf ik een correctie en dan was het klaar maar dat lukt nu niet meer vanwege de groeiende buik.
    :idea: Cellie bedankt voor je ranzige/personal info hoor! Is misschien niet echt smakelijk maar dat hoort er ook bij, een bevalling is ook niet echt romantisch maar dat hoort er ook bij! ;)
    :idea: Ilona leuke foto's hoor van je echo, vooral degene met het handje en het voetje, erg duidelijke foto's hoor!
    :idea: Daantje ik wacht op mooi weer met het wassen van de kleertjes dan kan het lekker buiten hangen te drogen.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zeker niet fijn, en deze hond is echt super dwars geworden sinds ik zwanger ben, dus dat helpt er niet echt aan mee.

8. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    ik heb een andere oplossing voor het probleem onverwacht trekken aan de lijn, ik laat hem vanaf gisteren naast me volgen. Snap wel dat dat niet voor iedereeen een optie is want dat moeten ze wel kennen natuurlijk. Kreeg gisteren nog een compliment van voorbijgangers dat het zo'n lieve hond is en dat ie zo geweldig luistert! Maar daarvoor heb ik een aantal jaren flink met hem getraind hoor! Maar het is wel heerlijk hoor een hond te hebben die perfect luistert!

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Helaas... wij hebben 3 honden en 2 daarvan luisteren goed, maar die 1ne dus niet, die is van m'n man en die houdt zich niet aan de regels (m'n man niet en die hond dus ook niet) en daarbij heeft ze echt LAK aan mij, letterlijk... echt onhoudbare situatie soms, maar hij ziet dat niet echt in. Dus ze zit nu aan een halti, het is niet anders.

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Onze hond is ook zo dwars geworden sinds ik zwanger ben en ook erg beschermend... een beetje TE soms :(

@ spirit: Is wel lekker als je de wasjes buiten kan hangen, lekker fris enzo. Alleen vind ik dat altijd zo lastig hier in nederland hihihihi
    Heb je net alles buiten hangen en dan voel je alweer een druppie... kan alles weer naar binnen :(

11. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    :idea: Onsukkie een halti is dan idd een goede oplossing, je moet dus je man africhten ipv de hond ;)
    :idea: Daantje ik kan geen verschil merken in het gedrag van onze hond, doet net zoals anders.
    Heb hier vanmorgen de was ook buiten gehangen op een rekje, heb het voordeel dat we een afdak hebben aan het schuurtje dus daar staat het nu verder te drogen!

Zal de afwas ff doen, we hebben lekker gegeten, mihoen en ijs als toetje!

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    hallo allemaal,ik hoop dat met jullie alles goed is!

Ik ben nou toch wel erg benieuwd wie jullie bedoelen,al heb ik het wel erg met 1 persoon,maar als jullie open kaart spelen,zijn jullie wel eerlijk bezig..en kan diegene zich daar misschien aan houden!
    Dus ik heb liever wel dat jullie kenbaar maken wie het is!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt, maar hij laat zich slecht africhten helaas...

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

avond meiden!

@ ilona wat een prachtige foto's zeg!

hier een rustig dagje met veel sneeuw! :D

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wel mooi die sneeuw!
    maar nu zo fris, terwijl we in februari toch wel 15 graden gehad hadden!

klopt niet meer! hahaha fijne avond nog allemaal ik ga er weer vantussen! morgen weer op controle bij de vk

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

succes morge meid! :D

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

Daar ben ik het wel mee eens of stuur diegene een pbtje ofzo want nu zit iedereen zich af te vragen of het over haar gaat (denk ik) ;)

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Denk ik dus ook ;)
    Aangezien we toch allemaal wel eens zitten te klagen hier hihihi

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Srry zal nie meer zo "klagen" maar volgende keer eerder zegge oK!

(als het over mij gaat)

20. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Zo kan het dus ook.
    Er hoeft niet altijd onrust te ontstaan. Klasse meiden!

Deel Deze Pagina