Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    dat is wel erg lekker
    geniet er maar lekker van.

2. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Dannie; inderdaad... liegen. Daar ben ik de laatste dagen ook goed in geworden. Gisteren naar de kermis met vriendinnen, waarvan er 2 net zwanger zijn.... maar toch nog niets zeggen!
    Wij willen ook wachten tot na de eerste echo.

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    meestal ga je tussen de 11-12 weken voor een echo.
    alleen als je een voor geschiedenis hebt kun je eerder.
    ik hoop ook dat ik wat eerder een echo kan krijgen.

4. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    agenda

oktober
    10 okt: josie 1e echo
    herfstvakantie: katje81 bellen naar vk

november

dec

5. sangerdjan

sangerdjan Actief lid

6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    zoooooo mama

de nieuwe mamas ook allemaal welkom en van harte gefeliciteerd met julllie zwangerschap

voel me op het moment erg goed enkel toch savond veel last van moeheid en me borsten
    maar nog steeds een stukje ongeloof ...volgende week maar afwachten

ik kan het ook moeilijk voor mij houden maar zal toch nog ff moeten .. hebben het wel aan goede vrienden vertelt die hadden het ons ook als eerste vertelt dus vond dat hun het ook als eerste mochten weten .. verder nog weinig mensen ,,, mij zus ivm positiekleding.. kan echt geen normale broek meer aan

groetjes Sandra

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hebben jullie al de verloskundige gebeld?

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ga morgen de vk bellen.

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    jaik denk ik ook zoiets of nog ff wachten hahaha

9. Els2806

Els2806 Actief lid

Ik ben vandaag langsgeweest bij de huisarts voor de nodige bloedtesten. Hopelijk ben ik al positief voor toxoplamsose, anders moeten we nog een oplossing vinden voor onze poes.

Hij heeft ook gezegd dat de eerste echo best tussen week 6 en 8 wordt genomen. Morgen dus vlug bellen voor een afspraak want ze zit meestel weken op voorhand volgeboekt.

We hebben het nog aan niemand gezegd. We willen eigenlijk wachten tot de befaamde 12 weken, maar waarschijnlijk zullen we ons na die eerste echo niet meer kunnen bedwingen.

Ook gezien dat er heel wat nieuwe zwangeren bijgekomen zijn. Een héééééééééééééééél dikke proficiat aan iedereen.

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    het maakt niet zo veel uit
    als je maar voor de 8wk gebeld hebt i.v.m met de eventuele keuze voor onderzoeken die bij 10-11weken gedaan worden.

de weken weet ik niet precies

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja idd,ik bel wel gewoon op tijd

wie doen er van jullie mee aan mvm dan?

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    over de kattenbak enz mag wel met mondkapje op en handscjoenen aan als je dat bedoeld
    mijn vriendin heeft dat ook zo gedaan

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Roelof moet het gewoon hier doen hahaha

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    haha maar als het niet anders kan is dat een optie

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en en het gaat erom het contact ermee hebben he met de ontlasting

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja daarom mondkapje en handschoenen

17. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd en welkom!

Moet even wat kwijt. Heb net een echo laten maken bij een echo bureau waar ik goed bekend mee ben. Hij kon op de echo nog maar weinig of helemaal niets zien. Eerst zag hij helemaal niets en later zag hij een kleine openruimte met een ja oplichtend randje erom heen. Het zou dus kunnen dat dat de beeb is met zwangerschapsring maar dat is dus nog niet zeker. Ik moet dus 3 weken wachten tot ik duidelijkheid heb. Het kan dus of zijn dat er er niets is of dat ik minder kort zwanger ben.
    Ook zei hij dat mijn miskraam van 28-08 mijn hormonen in de war geschud kunnen hebben waardoor ik nu positief test. Ik snap er niets meer van omdat ik van 1 sept tot 23 sept steeds keer op keer negatief getest heb. Dus naar mijn mening is mijn hcg weg van de miskraam.
    Nu heb ik iedere dag zowat een test gedaan. Nu hoe ik hem maar in het potje te dompelen of de streep staat er al. Dus wordt mijn hcg ook steeds meer lijkt me.

Ik word er niet goeddddddddd van.

Sorry voor het hele verhaal maar moest het even kwijt.

Groetjes Karin

18. Lelie

Lelie Lid

19 mrt 2006
    23
    0
    0
    hoi meiden,

Ik zat zo even mee te lezen omdat ik onverwachts ook een juni 2008 mama ga worden.

Ten eerste: de vk ziet het liefste dat je zo vroeg mogelijk belt. Zij hebben ook een planning een aantal weken voorbij en in verband met de vroegtijdige diagnostiek heb je rond de 8e week al je eerste afspraak bij hun. Daarnaast krijg je vaak een termijn-echo als je geen regelmatige cyclus hebt. Zo'n echo word het liefst met 7-8 weken gemaakt dus ook reden om op tijd te bellen.

Veder even voor Karin: Meis raak niet in paniek je echo is zo ontzettend vroeg gedaan. Ze kunnen nu gewoon nog bijna niets zien. Probeer rustig die 3 weken af te wachten en met 8 weken kunnen ze ene klein wezentje zien met een kloppend hartje erin. Ook dan zou het nog mis kunnen gaan maar als het hartje eenmaal klopt is de kans dat het goed blijft gaan wel heel groot.

Alle aanstaande mama's van harte gefeliciteerd en veel sterkte gewenst.

Groetjes, Judith

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Lelie,
    welkom meis

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Alle nieuwe juni-mama's gefeliciteerd! Het wordt al lekker druk hier.

Karin, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar 5 weken is wel vroeg om iets heel duidelijk te zien (denk ik). Nog even geduld hebben en hopen op een mooie kloppend hartje over een paar weken!

Derona, ik heb me al ingeschreven voor mvm via de site. Ik heb pregnyl (hcg-hormooninjectie) nodig gehad om zwanger te worden dus ik ga zeker meedoen! Jij ook?

Zou iemand in de agenda willen zetten dat ik 15 oktober m'n eerste echo heb. Lijkt me erg vroeg, met 6 weken, maar het ziekenhuis zei het zo.

Leuk om te lezen hoe iedereen de eerste dagen/weken van de zwangerschap meemaakt. Hebben jullie ook al leuke spulletjes gekocht voor de baby?

Deel Deze Pagina