hey meiden, zomaar even een felicitatie van een juni mama 2007. ik was 10 juni uitgerekend, en zat er net aan te denken dat ik een jaar geleden net een week wist dat ik zwanger was. geniet ervan he, en de tijd vliegt voorbij!
Zo, daar ben ik weer eventjes, ben net uit m'n werk en nog niet echt moe, dus nog even bijlezen. Ik vind het raar, maar heb nog geen enkele last gehad van overdreven moeheid, en ook nog geen spoortje misselijkheid te bekennen. Had ik er maar last van, dan voelde ik me misschien wat zekerder, nu loop ik constant te twijfelen of het nog wel steeds echt waar is, en of alles goed gaat. Nou ja, proberen die gedachte overboord te zetten, en gaan genieten. Pff..... moeilijk hoor!
nieuwe meiden,welkom, en idd schaapje leuke banner. gisteren verjaardag gehad.van mijn schoonpa.was super gezelli, en vandaag komt moeders voor moeders, ben benieuwd
Ik herken dit Coco. Ik voelde eerst ook niets nadat ik getest had (toen was ik 5 weken, 3 dagen zwanger) en als je dan een paar dagen later wel "duidelijke signalen" hebt vraag je je af waarom je dat ook alweer wilde Ben blij dat ik me nu weer lekkerder voel en niet meer last van m'n maag enzo
Ik begin pas wat later dus ik plas er nog niet in, maar ik heb er een mooie maatbeker bijgekregen. Dus ik gewoon zittend. en leuke banner idd! Liefs!
goede morgen dames. ik ben ontzettend ziek. erg misselijk en heb pijn in hoofd en keel. ik heb me vandaag maar ziek gemeld en ga veel in mijn bedje liggen
hey ik heb ook nog nergens last van en blijf maar testen haha! morgen gooi ik er voor de eerste keer nog een digi tegenaan die had ik toch van de buurvrouw gehad en als ik daar op zie staan zwanger! Dan pas geloof ik het denk ik hahaha tot nu toe alleen vage streepjes zucht! (zie fotoalbum) en morgen is het 5 dagen overtijd dan zal clearblue toch ook wel een clue krijgen of niet? pffff dus vanavond werken lekker afleiding en dan morgenvroeg testen spannend! Ik zie die banner niet die zo leuk is flexgirl! wil hem ook graag zien maar zie alleen een wit vakje..waar kan ik hem nog meer vinden? Nou ik ben inderdaad ook benieuwd wanneer ik er meer last van ga krijgen, tja die onzekerheid hoort er gewoon bij he
ik zie hem nu dat plaatje met die baby jeetje dat is echt mooi zeg! die ga ik ook zeker op mij hyves zetten als ik iets verder ben stoer zeg! hihi
bevalingslijst 01: Els2806, .....(1e kindje/ ziekenhuis) Josie, Dannie81 katje81 ......(1e kindje, datum berekend via banner) 02: Sandra, ......(3e kindje / Voorkeur thuis) Karin29 ......(2e kindje / ziekenhuis) Daantje84 Marlie81 loesje77..... (2e kind) 03: Reulf, Ienieminie ....(30 jaar / 1e kindje / voorkeur thuis) 04: Marijn ktje 05: Essiegirl, Mishaa marsja 06: Derona:......(2e Kindje) Bulldog, Fl3xgirl:.......(1e kindje/ziekenhuis) Djam 07: Maevie 08: Meryem:......(1e kindje/ziekenhuis) Zonneschijn1e kindje) Mo1978 ......(3e kindje / liefst thuis bevallen) Zoe10:.......(1e kindje/ziekenhuis) Joel 09: Ilona......... (23 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) driekeerdan 10: Eevitaa .......(1e kind / ziekenhuis) claire 11: Paula .........(30 jaar / 1e kindje / nog geen voorkeur) Schaapje82 (25 jaar / 1e kindje / ziekenhuis) Robin78 14: Lia tinus1979 coco............ (21 jaar / 1e kindje / thuis) 15: Mariek daantje82 16: bwtje .............(18 juni) 35 baby's Agenda Oktober 09: bulldog dokter 10: josie 1e echo 11: josie intake 15: zonneschijn 1e echo | paula echo + bespreking uitslag | katje81 bellen naar vk 16: josie gyneacoloog | marijn intake vk | karin29 2e echo | loesje echo 17: mommie echo 19: ienieminie 1e keer VK 20 t/m 27: ienieminie op vakantie 22: karin29 3e echo, djam 1e echo, marlie81 2e echo 23: Derona intake vk, krje intake 25: Zoe intake vk 29: Fl3xgirl vk, mommie intake, spirit70 gynaceloog 30: els2806 1e echo | eevitaa intake vk | bulldog vk 31: ilona intake November 06: meryem85 1 echo 08: mo1978 intake 9.00 uur 12: sandra vervolg vk 18:50 22: meryem85 intake December bwtje je staat erbij
heey meis je laatste test zie ik wel een dun streepje, had je vanmorgen nog getest"? ik had het ook toen ik de digi deed,dat ik het pas geloofde,ik gilde het uit hahah
dat ga ik zeker ook doen en maak misschien ook zo'n site aan of maak weer een weblog! FF kijken nog wat het wordt! Ik heb vanochtend inderdaad weer zo'n internet testje gedaan en er kwam weer een licht streepje wel elke keer iets duidelijker! Maar morgen hoop ik op het woordje zwanger hihi en dan test ik misschien nog 1 x in week 5/6 ofzo voor het verschil mijn ovulatie en dus ook fase zat wat later en wordt dan dus ook korter... dus kan best dat ik nog minder ver ben maar al vanaf zondag vage streepjes en verschillende testjes dus ik moet er denk ik aan toegeven! En morgen gil ik het denk ik ook uit! mocht er zwanger staan gaan we lekker met zijn 3tjes uiteten! Spannend hoor.... en dan verloskundige bellen volgende week enzo.. k heb me al ingeschreven bij mvm maar nog niets gehoord...? ik wacht af ik heb alwel de mail gehad! kan ik ook op de lijst? 16e mag erbij tussenhaakjes 18 want als ik dus zelf bereken kom ik daarop uit met een fase van 12 dagen.. met de echo weten we ook weer meer maar ja dat is rond week 12 haha dat duurt nog ZOOO lang pffff
Dat wachten is inderdaad verschrikkelijk. Zolang die echo er niet is zijn we niet "zeker" en durven we het nog aan niemand kwijt. Maar dat is niet zo evident. We zien elk weekend wel familie en/of vrienden en ik ben iemand die dan graag een glaasje drinkt. Nu moet ik telkens een excuus zien te vinden waarom ik dat niet doen. Als we 2 afspraken op een dag hebben is het nog gemakkelijk, dan zeg ik gewoon dat ik op die ander al wat gedronken heb. Maar ik kan toch niet blijven zeggen dat ik pijnstillers voor mijn rug heb genomen. En niemand gelooft dat ik bereid ben om telkens BOB te zijn Hoe lossen jullie dat op?
Els; gelukkig rijd ik sowieso altijd. Drink gewoon geen alcohol. Vind 't niet lekker... alleen af en toe een glaasje Baileys wil er wel in, maar dat drink je niet op elk feestje . Hier vanochtend weer erg misselijk. Ben maar van alles aan 't proberen. Net een beetje 7-up op. Daar kon ik van boeren (ja, sorry voor de details) en dat lucht erg op. Dus maar kleine flesjes 7-up inslaan om mee te nemen naar school. Ook een boterham wil helpen... terwijl ik normaal nooit een ontbijt kon eten. Zometeen naar een collega, die een kindje van 6 maanden heeft... ook nog een ex-collega die komt kletsen, ook met haar kindje van 6 maanden. Leuk dus! De verkoudheid is weer over... Vannacht gedroomd dat het kindje was geboren en dat iedereen die langs ons huis kwam riep; 'wat leuk, een baby'. Hihi... Fijne dag allemaal!