ik heb meestal net boven me navel een bolletje zitten! voelen jullie jullie kindje nou ook heel goed zitten?
ja ik voel de kleine heel goed. ik voel/zie elke beweging die hij maakt. is echt heel leuk. (soms vervelend want hij begint vaak savonds als ik ga slapen)
Hoi meiden, heeft iedereen fijne paasdagen gehad? Ik heb net alles bijgelezen, maar het is op het moment even te veel om te reageren, want moet er zo weer vandoor. Tot vanmiddag!
Ik vind het iedere keer janken dat soort programma's......met dank aan de hormonen Succes bij de huisarts Ilona.
ja ik voel m'n kleintje ook heel goed zitten, kijk elke morgen naar de bavallings verhalen voel me er goed door ben zelf namelijk een beetje bang voor de bavalling. maar ja hij komt er wel uit natuurlijk er is nog nooit een kind blijven zitten. Ik drink elke avond voor het slapen gaan een beker warme melk als ik dat niet doe heb ik verschrikkelijke last van maagzuur soms zo erg dat ik ervan moet spugen maar als ik warme melk heb gedronken heb ik daar geen last van.
Ik drink altijd heel koud water en ga op mijn zij liggen dat werkt bij mij wel iig maar bij iedereen is het anders succes bij de HA ilona!
Ik voel het kleintje ook heel erg goed, het is duidelijk aanwezig en inderdaad vaak als ik zelf even rustig ga liggen. Ik begin nu ook steeds meer last te krijgen van maagzuur, erg vervelend. En inderdaad vladimera er is nog nooit een blijven zitten dus jou bevalling zou ook wel goed komen, al kan ik me voorstellen dat je er wat bang voor bent. De sneeuw begint hier al aardig te smelten, gelukkig maar! Want vandaag komen de meubeltjes en ik hoop dat deze neit vast komen te staan in de file/ sneeuw! Heb nog geen telefoontje gehad dat het niet door gaat, maar ja je weet maar nooit he! Vanmiddag komt kraamzorg ook langs hier, ben erg benieuwd!
Bwtje hoe vond je dochter het in de sneeuw? Jeslin kun je niet vragen om een telefonische afspraak? Heb ik ook gedaan omdat ik heen en terug 2 uur in de auto moest zitten voor een gesprekje van 10 minuten, had hier ook moeite mee door de rugproblemen. Mereyem het is gelukkig bij schade aan de auto gebleven en je mannetje mankeert gelukkig niets! Ilona wat bij mij helpt tegen maagzuur is warme melk met anijsblokjes erdoor. Ik hoop voor je dat je thuis mag blijven of in ieder geval minder mag gaan werken want een hele dag niets doen schiet ook niet op. Heb het net ook gezien de bevalling onder water, is idd erg mooi! Voor iedereen die vandaag naar de vk moet veel succes! Ik mag vandaag weer voor controle naar de gyn. laat vanmiddag wel ff weten hoe het is gegaan.
hier ook nog niks gehoord van de kraamhulp bellen vaneigens wel denk ik hier sneeuw het weer het was net allemaal weg!
Hier ook nog niks gehoord van de Kraamzorg, maar ik weet wel van de vorige dat het alleen een kort telefoontje is waar wensen en/of bijzonderheden doorgesproken worden. Langskomen doen ze hier niet meer in ieder geval. Ik ga met dat telefoontje aangeven dat ik alleen minimale kraamzorg (dus voor de evt. thuisbevalling en daarna moeder en kind nazorg), verder hoeft het van mij niet zo allemaal. Ik ben zelf niet zo'n fan van een kraamhulp in huis ivm privacy Trouwens....ik heb gisteren nog een film gezien....een echte aanrader....maar ik waarschuw wel.....écht een tranentrekker hoor..... August Rush.
@ spirit succes bij de gyn strax @ cellie ow ga die film es keertje kijke wij hebben gisteren the bucket list gekeken erg mooie film (komt donderdag in de bios)
Spirit 70: Ik heb vanochtend gebeld, en ik kon inderdaad een telefonische afspraak krijgen, die assistent was er niet zo happig op...maar alles voor me eigen veiligheid! Succes bij de gynecoloog spirit! Meryem: balen van de auto, maar gelukkig is het bij een klein ongeluk gebleven. Bulldog: ik voel de kleine wel maar nog niet op een manier dat ik kan zeggen van hij zit nu hier of daar, alleen als ik in bed lig kan ik een beetje merken waar hij zit. Verder voel ik hem wel heel de dag, trapjes en vuistjes geven ook nog niet echt de grote golvende bewegingen, waar men het hier over had. Ilona: ik heb ook nog niets van kraamzorg gehoord, maar volgens mij is het gebruike lijk dat ze in je 7e maan contact opnemen? Even wat anders, voor degenen die na hun bevalling weer gewoon gaan werken, hebben jullie al uitsluitsel van de creche? Ik heb me bij 4 ingeschreven (op advies van een leidster van zon creche ivm de wachtlijsten)maar van allemaal nog niets gehoord.