@ meryem: Jeetje wat schrikken van je man, is ook ellendig rijden met sneeuw! Gelukkig is je mannetje zelf nog helemaal heel. @ ilona: Ik heb de laatste tijd ook veel last van zuur, vooral als ik wil gaan slapen. Wat bij mij best goed werkt zijn de maagtabletjes van de kruidvat, die kauw ik dan fijn en spoel ik weg met een paar slokjes melk. Ik kan dan altijd weer lekker gaan slapen @ cellie: Ben benieuwt naar die film van jou, ik hou op dit moment heel erg van die jankfilms hihihhi Ga er vandaag eens naar op zoek Ik heb vandaag een brief gekregen van de kraamhulp, moet ze morgen even bellen voor een afspraak.
Wat ik me afvraag moet mijn vriend ook aanwezig zijn als de kraamhulp komt? heb nl nog niks gehoort pas in maand 7 als het goed is...
dat doe ik dan ook maar haha hij ziet zo'n kraamhulp alleen niet zitten ach ja hij is dan toch aan het werk hihi
Ja hier net zo hoor, hij gaat ook gewoon door met werken na de bevalling dus hij ziet de kraamhulp eigenlijk nooit hihihhihi Hij neemt wel in september 3 weekies vakantie
mijn vriend heeft 14 juli vakantie en 28 juli gaan we een weekje met zijn 3en naar duitsland en 11 augustis moet hij weer werken lekker 4 weken vrij helaas kon hij niet later vakantie opnemen omdat hij nu een opleiding doet dus verplichte schoolvakantie he
Ohhh heerlijk even een weekje weg! Ja met school ben je verplicht de vakantie te nemen in de schoolvakantie, altijd een beetje jammer
Volgens mij hoeft dat ook niet, ik heb gehoord dat als je buiten de schoolvakanties op vankantie wil dat je dan een soort van snipperdagen op kan nemen. Maar je moethet wel aanvragen bij school
hallo lieve meiden, Wat hebben jullie weer veel geschreven, kan niet op iedereen reageren omdat ik zo lang ben weggeweest. Vanmorgen bij de gyn geweest en baby is nu 1230 gram, groeit dus erg goed. Suiker is nu gedaald en spuit vrolijk door. Bevalling: daar ben ik heel bang voor, bij mijn eerste niet maar nu ik weet wat het is ben ik doodsbang voor de bevalling, zit er over te denken om een keizersnee aan te vragen maar zo werkt dat natuurlijk niet en keizersnee is ook een zware buikoperatie. Gisteren een trampoline gekocht voor ons zoontje, hij helemaal blij, kwamen thuis, doos opengemaakt, zat dat springkussen er niet in, dus die zwarte mat waar je op moet springen. Ik balen, kwaad, verdrietig, huilen. Vanmorgen winkel gebeld en die gaan nu kijken of ze dat ding los erbij kunnen bestellen. Trampoline was nog kei duur ook. Dat was het wel zo'n beetje. Heel veel succes en sterkte aan iedereen. doei doei
@ Ilona: Ik neem me iedere keer voor, als jullie het erover hebben, om ook eens te gaan kijken naar Bevallingsverhalen. Maar iedere keer mis ik het, heb er geen erg in, of lig ik nog op bed. @ Vlademira: Wat grappig hoe droog je dat zeg: "Er is nog nooit een kind blijven zitten..." Haha. Maar wel waar natuurlijk... En we kunnen dan allemaal wel op zien tegen de bavalling.. maar die duurt maar een dag, en daarna zijn we allemaal moeder voor de rest van ons leven. Wat stelt dan die ene dag voor, hoe moeilijk of zwaar die ook wordt? Die gedachte probeer ik maar vast te houden, het komt vast allemaal goed. @ Sunflower: Inderdaad maar hopen dat ze vandaag gewoon komen. Lijkt me inderdaad een domper als je je er zo op verheugd hebt en ze bellen dan af. Maar het valt volgens mij nog wel mee met het verkeer, op de wegen is het meeste meteen weg, en ook hier op de stoep is het grotendeels al gesmolten. Zijn ze ondertussen al geweest? @ Cellie: Het is toch zo dat ze bij de eerste standaard langskomen voor het intakegesprek, en bij de volgende alleen bellen? Vandaar dus dat ze bij jou niet langskomen. Ik weet trouwens nog niet echt hoeveel uren ik wil. Aan de ene kant denk ik, elke dag 8 uur, want moet nog zo'n hoop leren en heb denk ik wel behoefte aan die steun. Aan de andere kant denk ik, we hebben best een klein huis, mijn man blijft 4 dagen thuis, er lopen 2 honden in huis, wordt het dan niet te druk? Maar dat bespreken we morgen, want wij hebben morgen intakegesprek. @ Jeslin: Ik ga na de bevalling weer gewoon werken. Parttime, net zoals ik nu doe. Wij staan niet ingeschreven bij een creche of iets. Ik werk vooral ´s avonds en in het weekend, dan is mijn man thuis. En mijn man kan één dag in de week vanuit huis gaan werken. En mocht er toch een keer iemand moeten overwerken, dan staan er 2 oma´s te trappelen, hihi. @ Flex: Hier wilde de kraamhulp per se ´s avonds komen, zodat mijn man ook thuis is. Is misschien bij jullie ook wel zo. Over vakantie, mijn man krijgt standaard 4 ipv 2 dagen vrij als de kleine geboren wordt. En hij is dan van plan om in augustus nog een weekje vrij te nemen, zodat we nog een weekje samen vrij hebben voordat ik weer aan het werk moet. Hij kan niet veel langer vakantie opnemen, want werkt nog maar kort bij deze baas. Zo, ik heb net de gordijnen opgehaald bij de Hema. Ze zijn echt zooo mooi geworden. Vind het bijna zonde om ze eerst in de wamachine te doen, hihi. En ik wil ze eigenlijk meteen ophangen, maar onze babykamer ligt zo op de kijkm als vrienden en familie langs ons huis rijden, weet iedereen meteen het geslacht en dat wilden we liever nog geheim houden... Verder gaan we vanavond eindelijk naar Ikea voor de kledingkast. Ik wilde eigenlijk gisteren, maar dat heeft mijn man uit mn hoofd kunnen praten, omdat het toen veel te druk was, en daar had ie ook wel gelijk in, maar als dat dan in mn hoofd zit, wil ik het meteen hebben ook! Ga nu heerlijk genieten van mn koffiebroodje en bakkie thee zetten.
Kan iemand me misschien even helpen. Ik heb denk ik op een verkeerd knopje gedrukt, waardoor al mn tekentjes ergens ander zitten. Onder de 2 zit geen apestaartje maar deze " En vraagteken is ook weg = Wat heb ik gedaan en waar moet ik nu op drukken om het weer goed te krijgen Leuk, zon nieuwe laptop maar ik heb echt de ballen verstand van computers, misschien eens tijd voor een cursusje haha
Onderin de taakbalk staat als het goed is NL, als je daarop klikt kan je hem op Engels zetten. Vaak zitten al je toetsen dan weer goed