Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Nou was het maar waar :cry: Ik moet vandaag werken. Maar af en toe even kijken op deze pagina kan geen kwaad. Nu heb ik gelukkig wel iets te doen :D
    Gisteren ging de dag zo langzaam....

2. Blue Bird

Ik moest even kijken of alles werkt en het doet het :D
    Flex kan met een gerust hart puffen....

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik zit nu achter de receptie en kan dus de hele dag internetten echt heerlijk

4. Blue Bird

Nou, dat ik gisteren dus ook.... blegh en dan gaat de dag zo langzaam.

Maar vandaag... heerlijk wat werk te verzetten. Vanavond komt meneer Zaagmans weer langs :) en dan nog maar 2 daagjes werken en dan is het weer weekend.... 8)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

zow ben weer teug van een heerlijk ochtendje zwzwemmen haha we waren maar met zijn 2en :) maar wat was het heerlijk! en mijn kleine meid zat me weer heerlijk te kietelen :)

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Allemachtig, ik zit al sinds zaterdag in 16 graden, de CVketel heeft kuren. Ben 2 dagen (sinds ik begon te bellen) en ruim 6 telefoonnummers verder voor ik het voor elkaar heb dat er VANDAAG een monteur komt. *zucht*

We waren dus zo dom (eigenlijk onwetend) en hadden nog geen onderhoudscontract, dus gelijk aangevraagd, maar dat duurt "enkele weken", daar kan ik niet op wachten, dan kan ik al bevallen zijn. Dus via via via via via bij het bedrijf gekomen dat het dan hier doet en die konden het ook zonder dat contract wel oplossen, alleen dan betaal je dus wel voorrijkosten en uurtarief enzo, maar ja... niet leuk in de financiën, maar er zit niets anders op. Kan niet tot sint juttemis in 16 graden blijven zitten. (inmiddels 15) Als het nou zomer was...

Godzijdank hebben we een "nephaard", elektrisch ding in de sierschouw, die blijkt de hele beneden verdieping binnen normale tijd naar 20 a 21 graden te kunnen krijgen.

Dat scheelt wel. Niet goed voor je stroomverbruik, maar wel een tijdelijk oplossing.

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    brrr wat koud en al helemaal met dit weer.

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

he onsukkie dat is erg vervelend zeg! :(

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat is dat toch met die cv's hier op het forum? haha

Hoop in ieder geval dat je er vandaag weer warm bijzit..

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou hoop het ook, of ik tussen nu (dat was rond 10en) en 5en thuis was, dan zouden ze een monteur langs sturen.

Zucht... daar gaat m'n dag.
    Ben alleen ff op de fiets wezen rezen om geld te halen, want het moet dan nog contant ook (grrr). Dus neem aan dat ie niet in dat kwartiertje geweest is en nu wacht ik het maar af bij gebrek aan een beter idee.

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bwtje, beterschap met Sem! Leuk meisje hebben jullie al hoor :) !

Onsukkie, da's wel heel lang zeg dat je thuis moet blijven... Ze kunnen toch best wat specifieker zeggen wanneer ze langs komen.. :( ?

Ilona, dankje voor je antwoord, ga denk ik ook maar es kijken of er iets te regelen is op m'n werk.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Was al lang blij DAT ze wilden komen, want ze waren erg druk en ik heb dus geen contract nog, dus heb er maar niet over gezeurd en wacht het wel af...

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    graag gedaan

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    meiden, ik ben bang voor de bevalling. heb gisteren tienermoeders gekeken en nu durf ik niet meer te bevallen. is echt geen grapje, ben serieus heel erg bang, wat nu?

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik zou even een afspraak maken bij de VK en het met haar daarover hebben. Hopelijk kan ze je wat gerust stellen.

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb een gyn, alleen ik ben al een keer bevallen, namelijk van mijn zoontje, maar dat is het hem denk ik juist, ik weet nu wat me te wachten staat en daar ben ik zooo bang voor.

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    goh meid, is het zo'n traumatische ervaring geweest? :(
    Ik zal er zeker met iemand over gaan praten en goed aangeven bij je gyn dat je er zo bang voor bent. Ik kijk ook expres niet van zulke programma's en sluit me maar een beetje van alle 'bevalingsverhalen enz' af maar ik heb het dan natuurlijk ook nog niet eerder meegemaakt..
    Kan je er goed met je man over praten? En wat zegt hij erover?

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ow.. ben vandaag trouwens 30 weken.. yeeuuhh.. haha

19. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    mijn man zegt, vraag maar een keizersnee aan, zo werkt het natuurlijk niet. en die eerste is inderdaad traumatisch geweest, had het bijna niet overleefd, ik ga het wel met de gyn over hebben, kan er 's nachts gewoon niet van slapen.

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    van harte, kan niet wachten tot ik 30 weken ben.

Deel Deze Pagina