dat is inderdaad wel heel erg.. Veel sterkte lieverd.. Hoop dat je wat rust kunt vinden op een één of andere manier en dat de bevalling straks soepeler zal verlopen als bij de eerste.. (en meestal is dat natuurlijk ook wel het geval )
Dat is zeker traumatisch, jeetje Ik lees en kijk ook express niet naar bevallingen, want wordt ik vast ook bloed nerveus. Ik zou wel de gyn even bellen en zeggen van je angsten, want als je al eens zoiets mee hebt gemaakt zal het zeker stress veroorzaken. Is niet goed voor jou maar ook niet voor je kindje. Sterkte meid .
@onsukkie: Hetlijkt wel of er een ketel-virus heerst bij de juni-mama's. Volgens mij ben jij al de derde die zonder zit. Zijn ze al langs geweest? @krokus: Bah, wat naar zeg, zo'n traumatische ervaring. Kwam die angst opeens weer naar boven drijven of heb je daar al langer last van. Hopelijk kan de gyn je een beetje gerust stellen. Sterkte!
Krokus, goh meid wat rot dat je je er zo angstig voor bent. Kan me voorstellen dat je je zo voelt als je al een hele nare ervaring hebt. Inderdaad overleggen met de Gyn, zeker als je er slapeloze nachten van hebt. Misschien kunnen jullie samen tot een oplossing komen, misshcien ruggeprik of andere pijnbestrijding. Ik heb me er (nog) helemaal niet in verdiept, dus kan je helaas niet helpen. Veel sterkte in ieder geval!
Ja hoor, ik was er al bang voor, we moeten een nieuwe ketel... er waren nu zo al 2 dingen stuk, en waarschijnlijk was een veel voorkomend probleem bij dit type ook op een haar na stuk, en als je ketel dan al 12 jaar is (ze worden tussen de 12 en de 15 jaar, maar deze ketel helaas dus meestal maar 12) dan laat je dat niet meer verangen. Maar de monteur heeft gelijk met een ander bedrijf gebeld en die kunnen komende week al leveren en komen vanmiddag over een uurtje al voor een prijs opgave. Super snel dus! We hebben nu wel CV, maar geen warm water, dus dat wordt douchen bij m'n ouders. 't Is niet anders... Zijn we er wel weer minstens 12 jaar vanaf zo gezegd.
bedankt voor de lieve reacties, een ruggeprik heb ik bij de eerste ook al gehad, toen deden ze dat nog niet zo snel maar na 40 uur weeen besloten ze dat het zielig voor me was. weet je wat het is met de gyn, iedere keer als ik over de bevalling begin dan zegt ze: laten we eerst maar es de zwangerschap goed doorkomen. Ik heb dan zoiets van ja hallo ik wil het er nu gewoon over hebben, maar ze is helaas niet zo happig daarop, snap het ook niet.
Gewoon je zin doordrijven. Het gaat toch om jouw lichaam. Jij moet het toch doen en niet de gyn... Gewoon er wat van zeggen. Punt. To the point, laat je hormonen maar zegevieren. Is ook een keer lekker ....
ik ben normaal niet op mijn mondje gevallen maar ik durf toch niet zo mijn zin door te drijven bij degene waarbij ik mijn leven en dat van mijn kind in handen leg zeg maar. Ben bang dat ze me dan minder goed zal helpen ofzo
oh meid, daar zou ik me niet druk over maken. Als dat zo is, dan moet je haar aanklagen bij het medisch tuchtcollege. (of daar mee gaan dreigen; helpt meestal ook wel). Zij heeft voor het vak gyn. gekozen en niet jij. Jij hebt haar genomen omdat ze een gyn. was.
ja weet ik, en ze is ook erg lief hoor, maar gewoon erg zakelijk en medisch, kan geen grapje vanaf ofzo. maar ga het er over twee weken wel met haar over hebben, ben ik toch alweer 30 weken, misschien dat ze me dan wel ver genoeg vindt.
ik heb er ook een paar in zitten en twee setjes kleding en twee rompertjes. heb nog geen sokjes dus die moet ik echt gaan kopen.
oh ja, lees net dat er iemand de hele tijd aan het klagen is geweest ofzoiets? Waarom wordt dat gewoon niet open bloot gezegd over wie het gaat, want nu vindt ik het een beetje lullig voor diegene. of is het inmiddels al opgelost?
he dames, Ik moet toch ff mijn eitje kwijt (nog beetje in paas-stijl...) Gister was ik precies 30 weken, helemaal blij natuurlijk en ik moest naar de vk. Aangezien het altijd goed is gegaan, maakte ik me ook helemaal geen zorgen... Dus manlief mee, wij erheen... Moest urine meenemen en dat was goed zei ze , maar toen ging ze mijn bloeddruk opmeten, blijkt deze ineens veels te hoog te zijn Dus zei nog een keer de urine testen, maar die was echt goed ( gelukkig) en nog een keer mijn bloeddruk, nog steeds te hoog... Ze vraagt heb je nog wel is ergens last van, ja ik heb de laatste tijd sávonds wel is hoofdpijn, maar je hoort iedereen over de griep en mijn man is ook niet lekker, dus ik dacht niks ernstigs... Nu moet ik volgende week weer komen en als ik in de tussentijd last krijg van duizeligheid of iets dergelijks moet ik gelijk contact opnemen.. ze is bang dat ik anders zwangerschapsvergiftiging kan krijgen en dan moet ik naar het ziekenhuis om daar onder controle te gaan.. Nou das leuk om te horen, was helemaal happy toen ik erheen ging en kwam echt verslagen thuis, ik had hier geen idee van! Sorry voor het lange ego verhaaltje, maar dit is de enige plek waar ik met zwangeren kan "praten" ... en sorry dat ik niet op andere reageer, maar zit een beetje in de knoop om het zo maar te zeggen... Liefs,