Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Het is idd erg rustig! Ga ff de stad in, moet nog een lakentje hebben voor in de kinderwagen bedacht ik me net.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Veel plezier!
    Ik zou dan niet met alleen een lakentje terug komen ben ik bang. Haha. Maar m'n man heeft perongeluk (jaja) mijn portemonnaie in z'n jaszak, dus ik ben vandaag sowieso kansloos.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden

wat een leuke foto's van die haartjes zeg :D echt schattig

Ik heb net mijn kraampakket gekregen....

Hahaha wat een verband zit er in zeg :confused: hihi

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ onsukkie die 3d echo's van jou zijn ook mooi :D

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    goedemiddag dames!

mooie foto's allemaal!

Inderdaad flex, al dat verband....hahhha

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik ga vanavond naar Dirty Dancing! heb er zin an!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow wauw veel plezier :D geniet ervan!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kom me ook maar eens even melden hier..

Beetje luie dag vandaag.. i'm bored..
    Beetje opgeruimd hier een daar, me man had nachtdienst gehad en ben rond 12 uur vanmiddag nog even bij hem in bed gekropen maar werd 3 uur later wakker.. :oops:

Ben nu dus zo brak als wat.. maar jaaa haha

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Kleintje veel plezier vanavond maar dat zal vast wel lukken!

10. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ilona: Erg mooie foto's! Mooie buik heb je ook
    Meryem: Wat fijn dat jullie zelf niet zoveel hoeven te klussen in jullie nieuwe woning, het leukste is toch de kleurtjes enz. uitzoeken. Vind het stoeltje wel super hoor! Vooral niet teveel doen hoor laat die mannen maar lekker werken! haha
    Fl3xgirl: Niet fijn dat je zoveel last had van harde buiken, ik hoop dat je dit niet vaker krijgt.Rustig aan doen
    Onsukkie: wat leuk dat het een 3D echo werd, en wat grappig dat ze veel haar heeft (knap dat ze dat al kunnen zien)
    Dafke: Ik zou ook in de stress schieten als ze het kamertje zo laat leveren, die van ons is afgelopen dinsdag bezorgd, zodat we nog tijd hadden om evt. kapote onderdelen of als iets niet aanwezig was nog voor de bevalling klaar zouden hebben (werd ons zo geadviseerd door de babyzaak) Ik hoop dat je het zo snel mogelijk krijgt en dat alles goed is! en ik zou voor de zekerheid het reservebedje nemen
    Bijnazover: Welkom op het forum en gefeliciteerd met je zwangerschap
    Spirit: is het gelukt met het lakentje of heb je stiekem toch meer gekocht? hihi zou ik zelf wel doen nl.
    Kleintje: Heel erg veel plezier vanavond bij dirty dancing, ik wil binnenkort ook met een vriendin heen dus ben erg benieuwd hoe die is, maar dat horen we vast wel

er is de afgelopen weer zoveel geschreven dat ik het niet helemaal heb bij gehouden, sorry dames!

Mijn babyspullen zijn dinsdag om vijf uur nog bezorgd, ze liepen door de sneeuw 3 uur achter op het schema, maar gelukkig hebben we het gekregen! Mijn vriend heeft alles direct in elkaar gezet en alles is compleet en heel! De meubelen voor de babykamer zitten ook al in elkaar deze moeten alleen nog p hun plaats gezet worden, maar dat doen we waarschijnlijk zondag, kunnen we rustig kijken wat het mooist is en wat het handigst. De kinderwagen staat nog lekker in de woonkamer te pronken hihi kan er af en toe even lekker naar kijken.

Op mijn werk heb ik gisteren te horen gekregen dat ze me terug zetten in uren omdat ze van mening zijn dat ik nu ik zwanger ben niet meer flexibel ben en te kwetsbaar! ahum! Ben al druk aan het uitzoeken wat mijn rechten zijn en of ik hier iets tegen kan doen want dat is geen stijl natuurlijk. Je wordt als vrouw gestraft dat je zwanger bent! Dat is toch belachelijk?!? Baal dan ook vreselijk hiervan.

Ik ga even koken! eet smakelijk allemaal

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Flex: Fijn dat het weer beter gaat zeg. Een hele dag met harde buiken lijkt me geen pretje.

@onsukkie: Wat leuk zeg, dat jullie zo lang naar het 3d-beeld mochten kijken. Is toch een stukkie 'echter'.

@ kleintje: Veel plezier vanavond. Ik ga in mei, heb er ook erg veel zin in.

@Sunflower: Wat stom zeg dat ze dat zomaar doen. En zonder overleg ook? Hoeveel uur moet je nu minder gaan werken?

Ik heb net nog een hele leuke Woezel en Pip knuffel en boxspiraal gekocht. Maar echt jammer dat ze hier in de buurt de muziekmobiel ervan niet verkopen. Die wil ik ook graag hebben, dan maar via internet bestellen.

Wat gaat iedereen doen vanavond en de rest van het weekend? IK ben vanavond en morgen de hele dag vrij, moet zondag pas weer werken. Maar heb nog geen idee wat we gaan doen. Vanavond is mn man iig laat thuis, dus zal wel een beetje bankhangen worden.

Fijn weekend alvast voor iedereen!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Op internet zijn die Woezel en Pip dingen ook redelijk voordelig te krijgen, ik heb er ook al een aantal dingen van. We hebben ook het geboortekaartje van Woezel en Pip genomen. ERG leuk! (maar niet goedkoop)

Morgen niet veel plannen, misschien wat troep naar de gemeente brengen (mannetje dan), zondag naar m'n schoonzus (die ookz wanger is) en zwager. Niet de hele dag hoor, dat trek ik niet.

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, echt leuk, een Woezel en Pip kaartje, had ik ook wel willen hebben. Helaas vind mijn man die net niet leuk genoeg voor een geboortekaartje, maar ik ben er helemaal weg van. Maar we hebben nu zelf een kaartje ontworpen en daar ben ik echt superblij mee.
    En dan maar lekker veel knuffels en prullen kopen van Woezel en Pip, hihi...

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb een kaartje wat nog niet eens in de handel was toen ik hem koos, hij is vrij basic, maar dus wel met woezel en pip, ben er helemaal blij mee!

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    goedemiddag!

Sunflower: Wat fijn dat jullie spulletjes gekomen zijn! En ik zal zeker eens kijken hoe dat zit met die uren. Dit kan echt niet zomaar.. :(

Coco: leuk zeg Woezel en Pip! Op bartsmit.com heb je ook nog verschillende W&P spulletjes maar de muziekmobiel helaas niet. Ga van het weekend niet veel doen, ook hier word het een beetje bankhangen vanavond.

Jeslin: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hoor kwa sex haha. Hier gaat het ook absoluut niet soepel en voelt ook niet lekker aan van onder. Meestal kiezen we voor de lepeltjeshouding maar geniet er idd ook niet meer van zoals voorheen..

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb ook weinig behoefte aan sex, wil ook niet klaar komen, dat voelt niet prettig. Als ik goed nat ben "glijd" ie wel naar binnen, maar echt geweldig vind ik het niet, dus we doen het niet veel.

Tsja... komt wel weer denk ik dan.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie:eek:verloper! hahaha nee hoor ben er ook 1 we kunne allebei in juni bevallen als het ff tegenzit bij ons
    ik zal er wel weer overheen lopen dus lees ook vaak hier mee alleen moet ook ff vaker gaan reageren

dus meiden hoe gaat het hier! bijna allemaal richting de 30 weken! ooo kan niet wachten tot het zomer is ..lekker wandelen met de kleine
    trouwens kleding kopen is zo leuk al die zomerjurkjes en hoedjes enzo oooo koop je eigen dood zowat

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

sex... wat is dat?....

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    whahaha.. je weet wel joh, van vroeger, in een grijs verleden..

20. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    @bijnazover: Gefeliciteerd en welkom bij de juni-mama's! Hoe voel je je?

@fl3xgirl: Fijn dat je afgelopen nacht weer goed geslapen hebt zonder harde buiken!

@dafke: Balen dat de levering van de meubeltjes steeds wordt uitgesteld. Ik hoop dat alles op tijd klaar zal zijn!

@mo1978: Jammer dat het niet zo lekker gaat. Nog even volhouden!
    Ik heb nu juist een hele gave huid, terwijl ik voorheen last van puistjes had (rond mijn menstruatie).

@kleintje86: Veel plezier bij Dirty Dancing!

@sunflower: Wat vreemd dat ze zonder overleg ze je uren willen terugdraaien. Hoe staat dat in je contract vermeld?
    Fijn dat de babykamer bijna klaar is!

@Coco: Leuk hè om lekker rond te hangen in de babykamer! Ik smelt ook nog steeds als ik al die minikleertjes zie.

@ilona21: Leuke buikfoto's!

@onsukkie: Fijn dat je zo genoten hebt bij de echo en je meisje zo goed meewerkte. Heb je nog moeten bijbetalen voor die 3D echo?

@Jeslin79: Wij hebben het de hele zwangerschap nog niet gedaan, omdat ik er geen zin in heb. :oops: Ik weet wat je bedoelt met "in de fik staan". Dat had ik namelijk ook vrijwel altijd. Dat is ook een reden waarom het voor mij niet hoeft. Ik vind er ook geen bal aan. :rolleyes:

Mag ik vragen hoe lang een vrijpartij bij jullie duurt? :oops:

Deel Deze Pagina