Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Toch nog een nieuwe juni-mama, leuk! En welkom natuurlijk Bijnazover.

Hier ook veel minder sex, heb er veel minder zin in. Vind de intimiteit nog wel fijn die je hebt met sex. Dus we hebben nog wel 1 x per week sex (of iets minder). Ook omdat ik ergens ook wel bang ben dat manlief het ergens anders gaat halen (hoewel ik daar helemaal geen reden voor heb). Geniet er wel minder van en het duurt ook minder lang, geen idee hoe lang precies... kwartiertje ofzo gok ik (in totaal zeg maar)....

Sunflower, raar verhaal hoor van je werkgever. Mogen ze dat wel zomaar doen?

We gaan zo een dvd'tje huren. Zal (over)morgen uitgebreider reageren.

Fl3x girl, fijn dat het weer beter gaat!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mijn man is degene die niet meer aan sex doet volgens mij , hij vindt het eng hij durft ook niet op me buik te drukken dus laat staan sex hahahahahahaa en dat is MIJN man!
    moet er zelf trouwens ook niet aan denken , wel droom ik er vaak van erg he!

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou zo'n 5 a 10 minuten eigenlijk haha.. niet echt top dus. Hou ook veel meer van knuffelen..

En fiona: Ik droom ook van de wildste sex , dat ik weer soepel en sexy in mijn lingerie door de slaapkamer spring haha.. :oops:

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

En fiona: Ik droom ook van de wildste sex , dat ik weer soepel en sexy in mijn lingerie door de slaapkamer spring haha.. :oops:[/quote]

hahahaa nou dat kan ik me echt lang niet meer heugen ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik dat weer kan doen
    bedoel voor een beep trok ik echt alles uit de kast was de vrouw van zijn dromen , arme stakker die man van me

5. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Schaapje: De laaste keer was eergister, toen waren we een uurtje bezig, maar dat ook met wat voorspel erbij. Ik weet nog toen ik niet zwanger was, verbaasde ik me altijd over hoe lang me vriendje wel door kon gaan.
    Maar over dat in de fik staan, dat heb ik ook als het maar 10 minuten zou duren denk ik. Gezien we het niet heel vaak meer doen, denk ik dat het daar beneden dan ook extra strak wordt ofzo

Meryem en Fiona: ook ik droom sinds ik zwanger ben ook wel eens van wilde sex...wel altijd met me vriend overigens...was me opgevallen...
    ik denk dat het te maken heeft met dat je bewust of onbewust minder aantrekkelijk voelt met buik. Ten minste voor mij geld wel dat ik me nu minder aantrekkelijk vind op die manier, want in me dromen ben ik verre van zwanger..maar just in top vorm..hahah

Zonneschijn: de gedachte dat je bang bent dat hij het dan ergens anders gaat zoeken...is niet heel raar denk ik. Ik betrap mezelf er soms ook op, maar dat is meer omdat ons sexleven voor me zwangerschap echt top was en we het regelmatig deden...dan denk ik wel van ja hij moet die behoefte nu toch nog steeds hebben...hij zit ten slotte niet vol zwangerschapshormonen en ongemakken.
    Tis geen leuke gedachte, maar ik ken toch wat mannen die vreemd gaan als hun vrouw-vriendin zwanger is...wat ik echt een misselijke streek vind maargoed!

Nou genoeg over het sexleed hihi,

Coco: relaxt dat je vrij bent!
    Hier een druk weekend voor de boeg, vrijdag een verjaardag, zaterdag een verjaardag en zondag ga ik met wat vriendinnen naar een vriendin in Almere voor een meidenmiddagje...wel leuk allemaal...maar word wel vermoeiend denk

Iedereen een prettig weekend alvast!

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik verwacht eigenlijk wel dat het juni wordt, de echo-meneer zei het ook. Haha.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    *graaft diep in geheugen*

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorgen

alles goed hier?

@kleintje hoe was het bij dirty dancing?wil er ook graag naar toe!
    @flex hopen dat je geen harde buiken meer en lekker rustig aan doen he!
    wij hadden van de week nog sex maar vind het toch ook nie techt prettig dus denk dat het nu nog maar wachten word tot na de bevalling!

@coco ik heb in me commode de slabbatjes hydrofiele luiers en washandjes, spuugdoekjes kruikenzak omslag doek!en de bovenste vak is open en daar heb ik de luiers liggen!
    de bovenkleertjes hangen in de grote kast en de broekjes liggen op de plank boven het hanggedeelte en de rompers liggen in het leg gedeelte!
    zo heb ik het gedaan leek mij het fijnst en mischien verander ik het nog wel een x blijf toch leuk hihi.en de sokjes liggen in de laatjes.

vind het wel een beetje een gekke gedachte dat over plusminus 10 weken de hele situatie hier is verandert geen dikke buik meer. een kleintje in huis, maar ik kan niet wachten !
    ben alleen benieuwd hoe dat me hond reageerd hebben jullie daar geen last van dat je niet weet hoe dat ie reageerd?

iemand nog wilde plannen voor het weekend?
    vandaag een beetje poetsen boodschappen doen!vanavond verjaardag.
    morgen nac-feyenoord kijken op tele2 en verde rniet veel bijzonders doen.

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

@fiona hey meid ben jij er ook nog? :p alles goed met jou?

hier iets geks hihi sinds ik wakker ben voel ik hele kleine schokjes onderin me buik weet echt niet wat die kleine nou aan ht doen is duurde wel 5 minuten lang haha lijkt wel alsof ze steeds op 1 plekje met der vuistje zit te slaan ofzo niet extreem hard maar je voel het wel ook aan de buitenkant :) heerlijk gevoel als je je kleine zo bezig voelt zijn.

Wij gaan niks bijzonders doen dit weekeind zou nie wete wat hihi iig ff de stad in.

10. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Wij hebben twee honden, en ben ook heel erg benieuwd hoe dat straks samen gaat met de kleine. Het zijn echt de liefste honden van de wereld, hebben nog nooit iemand kwaad gedaan, maar ze zijn af en toe zooo druk... Ben echt benieuwd of we ze af moeten leren tegen de baby op te springen, of dat ze dat vanzelf aanvoelen.
    Verder voor bij de bevalling zelf: Ik beval thuis en wil ze er zo lang mogelijk bij houden, het liefst heb ik dat ze de hele tijd thuis blijven. Maar mocht het echt niet meer gaan... dat ik last heb van de honden, of zij van mij, dan komt mijn moeder ze ophalen.

11. vlademira

vlademira Niet meer actief

waarschijnlijk had ze de hik

12. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ben je niet bang dat ze lelijk tegen de baby gaan doen ofzo?
    onze hond is nogal verwent :oops: die mag alles van ons en ligt ook altijd lekker op de bank enzo
    mensen in me omgeving zeggen van kijk maar uit dat ze niet jaloers word en dat ze de baby pakt.
    nou moet je een hond nooit met een kind alleen laten en voordat de kleine straks kruipt enzo is ze er miss wel aan gewent!
    hoop dat het allemaal goed ga want ik wil me hond echt neit kwijt!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb net even hartje geluisterd schrik me dood hartje stop heel even en gaat weer verder dat steeds zo door moet ik nu vk bellen? :(

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    als je je eigen er neit goed bij voelt meot je gewoon bellen flex

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb net de vk gebelt ze komt tussen half 2 en 2 uur

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat is de hik!
    voelt de 1e 2x leuk, daarna is het behoorlijk irritant (vind ik).

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Denk dat je niet het hartje hoort maar de hik. Maar als je je zorgen maakt moet je gewoon ff bellen.

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hopenlijk is het niks ernstigs flex! wel fijn dat ze komen!

volgens mij hebben de hormonen bij mij toegeslagen ben in 1x me haar beu en heb een afspraak gemaakt bij de kapper daar ga ik nu naar toe en laat een een ander kapsel knippen!

tot vanmiddag!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ze denkt dat mijn kleine meid haar navelstreng dichtknijpt en weer loslaat maar dat zou ze dan wel zeer regelmatig doen dan....

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Morge meiden,

Goh Flex, even schrikken! Ben benieuwd wat de vk zegt strakjes!

Over honden gesproken, ik zag van de week dit filmpje op youtube en aan de ene kant misschien wat viezig maar moest er toch wel erg om lachen..

http://nl.youtube.com/watch?v=yrd0vMW_KKY

Deel Deze Pagina