Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha leuk filmpje zeg! :)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    en flex wat zei de vk?

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ja ben ook benieuwd!

Trouwens: Moet je hydrofiele luiers nou wel of niet strijken? (ivm minder vocht opnemen ofzo)

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    oww da weet ik niet meryem

5. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    Ik zou ze niet strijken, je eigen baddoeken strijk je toch ook niet? In het begin zal je ze voornamelijk gebruiken voor afdrogen of in het bedje...lijkt me niet logisch om ze te strijken..

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    nee me eigen handdoeken strijk ik inderdaad ook niet.. :)

De hydrofiele luiers hangen nu allemaal te drogen, dan vouw ik ze straks gewoon netjes op!

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    kan je ze niet beter in de droger doen anders zijn ze zo hard of niet?

WAAR ZIT IEDEREEN VANDAAG?

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ik heb geen droger..

9. Jeslin79

Jeslin79 Actief lid

24 jan 2008
    386
    0
    0
    Ambtenaar
    Rotterdam
    ik wilde net zeggen, dan moet je wel een droger hebben!

die luxe heb ik helaas ook niet...maar als je gewoon wasverzachter gebruikt, van neutral...of iets anders wat hypoallergeen is...zijn je hydrofiele luiertjes ook gewoon lekker zacht hoor

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Al iets van Fl3xgirl gehoord? Wel fijn dat ze meteen langskomen, hopen dat het niks is om je zorgen om te maken.

Ik denk dat ik zo ook maar eens kleertjes en lakens enzo ga wassen. Wilde nog even wachten omdat we het kamertje nog niet afhebben, maar het kan maar vast gebeurd zijn en ik heb er zo'n zin in...

Mijn (nu nog) vriend heeft vandaag zijn vrijgezellenfeestje dus ben lekker alleen thuis. Net het gras gemaaid (het is eindelijk eens droog, dus nu kon het), nu lekker op de bank hangen.

Zijn er nog meer van die dingen die je allemaal moet doen. Ik ben bang dat ik allerlei "logische" dingen vergeet (kleertjes wassen zou ik ook niet bedenken...).

Ben ook erg benieuwd hoe onze 2 katten op ons kindje gaan reageren, denk dat ze heeeel jaloers gaan zijn.

Fijne dag nog allemaal!

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja das wel handig dan ja haha
    niet aan gedacht sorry

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

de vk kwam 1½ uur later ivm. bevalling.

maar ze is wel even geweest en ze heeft geluisterd en hoorde het ook...
    het was dus niet het dichtknijpen van de navelstreng maar een onregelmatige hartslag.
    als ik donderdag weer voor controle bij de vk kom en is nog zo moet ik naar de gyn. en gaan ze een hartfilmpje maken....
    maar ze zei dat het wel vaker voor kwam maar toch zit ik nu tot donderdag in spanning :(

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Fl3xgirl, nog niet helemaal gerustgesteld dus... Maar goed, als het vaker voorkomt... Probeer je er niet al te druk om te maken (makkelijker gezegd dan gedaan misschien).

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    niet te druk maken idd stresse is ook niet goed!
    hopend at het gewoon een moment opname is zeg maar!

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@sunflower: volgens mij mag dat toch helemaal niet? of alleen met behoud van loon toch? beetje raar dat ze dat zo doen, maar van de andere kant, jij mag toch zelf aangeven wannneer het niet meer gaat, dat voel je zelf het beste lijkt me, maar dat van die uren, ik zou het idd even goed uitzoeken!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    IK HEB EINDELIJK WEER EEN NIEUWE LAPTOP!
    Omdat de vorige het toch echt opgegeven had hebben we toch maar besloten om een nieuwe te kopen en ZO FIJN!
    Dus nu kan ik weer wat vaker komen kletsen hehehe

Wat een mooi weer vandaag he?

Wij zijn vandaag een rolgordijn op gaan halen voor 50 euries, hij is 2,90 breed dus echt een koopie en ik was blij dat ik die gevonden had op MP (hij kost normaal 400 euro en was 2jr oud) fijn als mensen gaan verhuizen! :)

Verder dus een laptop gekocht en nu ff lekker rustig zo eten koken!
    Rodekool hachee en jullie?

Zonneschijn hebben ze dat pistool nog gevonden of?
    wens je mannetje maar veel plezier!

Wij hebben ook bewust ervoor gekozen eerst kids dan dieren ik moet er ook niet aan denken om een hondje weg te moeten doen, wij hebben nu nog 1 kat en die is heel relaxt doet helemaal niets met kids vind alles prima!

vanochtend op de markt hebben we ook het boxkleed gekocht van woezel en pip kon het niet laten liggen hahaha

flex ik hoop dat alles goed is meid ik zou ook mega schrikken hoor brr
    alles moet gewoon goed zijn he!

Ow ja hydrofiel luiers mag je inderdaad niet strijken, ivm de opname ook geen wasverzachter bij babykleertjes enzo.
    Ik streek bij de eerste ook alles haha mijn vriend stond er helemaal van te kijken LOL

Nou verder morgen weer verder klussen en 's avonds eten bij oma en opa!
    tot babbels dames!

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Bulldog: Nee, echt bang ben ik daar niet voor. We zijn van plan de honden er zoveel mogelijk bij te betrekken, zodat ze niet jaloers worden. Maar ik hoop natuurlijk dat het helemaal goed komt tussen die drie, want ik hou te veel van mijn hondjes om ze weg te moeten doen.

@ Meryem: inderdaad niet echt fris dat filmpje. Maar toch liever zo dan anders...

@ Flex: Dat is/was even schrikken zeg! Nu inderdaad maar hopen dat het een momentopname is en dat je verder niet onder begeleiding van de gyn hoeft.

@ onsukkie: Ik heb volgens mij nog nooit de hik gevoeld... Lijkt me wel grappig
    .
    @ Zonneschijn: Wat leuk zeg, dat je man vanavond zijn vrijgezellenfeest heeft. En de bruiloft komt al lekker dichtbij zeg. Wij zijn vorig jaar ook in april getrouwd, en toen was het echt heel erg lekker weer, ik hoop voor jullie hetzelfde.

@ bwtje: Gefeliciteerd met je nieuwe laptop, dat zal wel een verademing zijn. Wij hebben trouwens patat gegeten van Brammetje Ladage,dus geen gerommel in de keuken vandaag.

Ik zit nu Eigen huis en tuin te kijken, verveel me, en mn man is niet thuis vanavond. Hoop dat er straks nog wat leuks op tv komt.

18. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb nog nooit gehoord dat je hydrofiel luiers niet mag strijken. ik heb het bij mijn eerste ook gewoon gestreken, neemt genoeg vocht op hoor, vindt het ook netter uitzien.

maandag groeiecho, vind het heel spannend.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb ze ook gestreken de eerste keer weet nie of ik dat altijd doe ben nie zo handig met een strijkbout :) heb nog steeds littekentjke op me pols hihi :)

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb me hydros ook gewoon gestreken zag er wel wat netter uit idd , en ze nemen ook gewoon vocht op volgens mij heb ze ook in de droger gepleurd doe ik ook met me thee doeken en die drogen prima af,
    pff zit vol van me salade ..
    ga 1 deze dagen de rompertjes wassen heb ik dat ook weer gehad

Deel Deze Pagina