Ik heb wel al een bus hypoallergeen ( beste aangeschreven vervanger volgens vk... ) in huis gehaald, gewoon voor als.... Ik vind het dus echt niet erg dat psv verloren heeft hé! hihi heb nog stille hoop op de 1ste plek!
Bij die pakketten die je allemaal krijgt zat ook zo'n bus poeder bij, dus ik heb verder niets gehaald.. maar de BV ging ook gelijk goed gelukkig! ik had ook nog geen kolf maar ja die dingen zijn allemaal zo gehaald.. Ik heb nu een borstkolf van avent (handmatig) werkte voor mij prima dus ga ik nu weer gewoon gebruiken. Ik hoop echt dat de BV net zo gaat als de eerste keer! Nou vandaag druk dagje weer.. Sem zo naar school ff boodschappies doen Sem naar bed dan naar de VK en daarna komen mijn ouders eten dus nog iets lekkers koken ook... pfffff tot morgen ofzo haha
hallo meiden pff drukke week gehad. we willen onze auto's verkopen omdat we samen 1 grotere auto weer willen kopen. de auto van mijn man gaat als een speer . ik zelf heb nog niet 1 bod gehad op mijn auto. Moet strax bloedprikken zie er echt tegen op , die naalden brr . Maar ja is wel nodig. ben bezig met mijn tas klaar maken voor naar het ziekenhuis zodat die klaar staat. mijn man en ik hebben allebij het gevoel dat ons kindje eerder geboren zal worden. maar wat nu mijn vraag was wat moet er eigenlijk in zo'n tas? ik heb tot nu toe er in: ochtendjas, nachtjapon,ondergoed,2 pakjes voor de baby maat 50 en 56, twee rompertjes ook maat 50 en 56 , 2 paar sokjes en 2 paar mutsjes. maar wat moet ik er nog meer in doen?
hoi meiden ik ben 30wk ik zal vanmiddag even bijlezen. heb een druk weekend gehad. heb heerlijk gezwommen. tot straks
Jeetje Ilona... jij mag einde van deze maand al met verlof. Wat gaat dat snel... ik ben nog steeds aan het aftellen Ik heb een vrij beroerde nacht gehad. Dit ook omdat hummeltje zo beweeglijk was. En ook omdat ik eigenlijk niet zo moe was. Een soort jetlag van die ene uur vooruit... En nu zit ik op mijn werk en ik val om van de slaap.... grr... en het is pas 9:39 uur...
hoi allemaal, Ben op 11 juni uitgerekend, komt steeds dichterbij. Alles is al wel klaar, kamertje (via MP), wiegje (te leen gekregen), kinderwagen vorige week besteld. Dit weekend voelde ik me opeens veel minder mobiel, buik zat erg in de weg Ben blij dat het meeste gedaan is.... Nog 4 weken werken, das minder Doen jullie (behalve zwangerschapsyoga/gym) nog aan sport? Ik wilde meer gaan fietsen of zo maar zit liever op de bank, toch de makkelijkste houding Deze week weer naar de vk, krijg dan de uitslag van het bloedprikken.
hey dames goeimorgen alles goed? hier alles oke heb alleen zo een druk weekend gehad en zie dat er weer veel is geschreven ik kan het nie bijbenen nog ff en dan mogen de meiden die werken met zwangerschapsverlof of heb ik het mis? het gaat hard nu zeg vind ik tenminste? nou ga vanaaf nog ff krabbellen hier heb een ziek kind op de bank liggen dus heb het er weer druk mee groetjes mo
ik zie dat je nieuw bent? gezellie hoor fijne zwangerschap nog ik doe niet aan zwangerschapsgym of iets dergelijks heb het erg druk met 2 dames hier ben blij dat ik af en toe ff op de bank kan hangen veel plezier bij de vk
26 mei 2008 onsukkie - 23 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 30 mei 2008 Fiona23 - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) 1 juni 2008 Els2806 - 28 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 2 juni 2008 Marlie81 - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (meisje) 3 juni 2008 Ienieminie - 30 jaar - 1e kindje - thuis 3 juni 2008 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 3 juni 2008 karin29 - 31 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - 4 juni 2008 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) 4 juni 2008 Meryem85 - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 5 juni 2008 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 6 juni 2008 Bulldog - 22 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 6 juni 2008 Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - thuis - flesvoeding - (meisje) 8 juni 2008 Essiegirly - 28 jaar - 1e kindje - thuis - (meisje) 8 juni 2008 spirit70 - 37 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (Geheim) 8 juni 2008 Zonneschijn - 32 jaar - 1e kindje - geen voorkeur - borstvoeding - (meisje) 8 juni 2008 sunflower - 29 jaar - 1e kindje thuis 9 juni 2008 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) 9 juni 2008 Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 11 juni 2008 Blondie - 31 jaar - 1e kindje - borstvoeding - geen voorkeur - (geheim) 11 juni 2008 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) 11 juni 2008 elleno6 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 11 juni 2008 bijnazover - ? jaar - ?e kindje - waar? - 11 juni 2008 xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 juni 2008 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 12 juni 2008 Cellie - 31 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) 13 juni 2008 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 13 juni 2008 Krokus - 26 jaar - 2e kindje - ziekenhuis -(meisje) 13 juni 2008 Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 13 juni 2008 tinus1979 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis 14 juni 2008 Lotte - 28 jaar - 2e kindje ziekenhuis - (jongen) 14 juni 2008 Dafke - 21 jaar - 3e kindje ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 15 juni 2008 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje Tweeling! - ziekenhuis - flesvoeding - ( 2 meisjes) 16 juni 2008 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 16 juni 2008 bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 juni 2008 Esje1977 - ? jaar - ?e kindje Tweeling! - waar? - (meisje) en (jongen) 17 juni 2008 claudia0404 - 25 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 Richa - 24 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 18 juni 2008 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - (geheim) 18 juni 2008 Syrian beauty - 20 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 20 juni 2008 erannick - 30 jaar - 2e kindje - Thuis - borstvoeding - (meisje) 21 juni 2008 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - (verrassing) 21 juni 2008 Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 22 juni 2008 maaike2902 - ? jaar - ?e kindje - waar? - 23 juni 2008 bruidje77 - 30 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 23 juni 2008 Moaatje - 24 jaar - ?e kindje -waar? - (Verrassing) 24 juni 2008 elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (meisje) - bevallen op 8 maart - *charlotte 25 juni 2008 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding 26 juni 2008 Femmes - 31 jaar - 1e kindje - kraamhotel - (verrassing) 26 juni 2008 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - waar? - borstvoeding - (jongen) 28 juni 2008 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 juni 2008 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - Ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 29 juni 2008 Fluffy - ?jaar - ?e kindje - Waar? - Verwacht in Juni 2008 : Jongens : 11 Meisjes : 23 Verrassing : 9 Geheim: 3 Onbekend : 8 Tweeling : 2 Buddylijst : Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn Op dit moment zijn er 53 Juni mama's Always in our Memorie *Charlotte 8 maart 2008 * Sta je niet op de lijst? stuur een PB naar fl3xgirl of Bianca 75* @ xxxxx1974 je gegevens staan genoteerd @ mo thnx meid ben er ook erg blij mee
Zo ff rustig nog achter de laptop voordat ik ons dametje moet ophalen, dan samen boodschappies doen. Heb net alles lekker op zitten ruimen boven het kamertje word steeds meer af. bedje en commode staan in elkaar en gevuld nu.. Omdat mijn ouders vanavond komen heb ik alles even neutraal gedaan.. en als het echt helemaal af is..dan echt girly aankleden en een foto maken! Dan zal ik die hier eens posten.. Nou dames misschien nog tot straks als ons dametje een dutje doet.. Over die vraag van het ziekenhuiskoffertje online kun je wel een lijst vinden van wat je moet hebben als uitzetlijst en ook voor het koffertje! Bij mij zat dit ook in het kraampakket in het zuidzorg boekje..heel handig boekje!
goedemorgen ladies! even teruglezen hoor.. Bwtje: hoop dat je borstvoeding inderdaad net zo vlot gaat als bij de eerste, en wens je een fijne dag vandaag (met alle drukte) Vlademira: irritant zeg van je auto. Maar er komt vast nog wel iemand voor. Veel succes met het bloedprikken, vind het zelf ook nooit zo'n pretje maar moet idd toch gebeuren. Ik heb de tas nog niet klaar staan (wanneer moet dat eigenlijk?) maar had laatst hier ergens een (nogal lang) lijstje geplaatst. Dus misschien even terugzoeken.. Ilona: Feli met je 30 weken! bianca: nog een paar uurtjes meid haha en dan mag je weer naar huis. xxxx1974: ik doe verder eigenlijk niet aan sport nee, en ook geen zwangerschapsyoga of gym. Die bank zit me eigenlijk ook veel te lekker haha.. mo: beterschap met je kleine! Hier gaat trouwens alles goed.. ga zo even een boodschap doen en nog verder met strijken want dat laat ik steeds liggen en dan schiet het natuurlijk ook niet op..
Goedemorgen allemaal, hier wel lekker weekend gehad. Gister een hangkast op gehaald bij m'n schoonouders met m'n vaders auto. Paste precies, volgens mannetje paste het niet en die was me toch kwaad. Zelfs m'n schoonmoeder had zoiets van: doe es normaal! Gelukkig is ie het ook snel weer kwijt en als ik dan een tijdje wachte n er weer over begin dan krijg ik meestal ook nog wel gelijk. Dus was de wijstte gisteren. Wel gezellig verder bij m'n schoonzus die het babykamertje nu ook bijna af heeft. Best leuk geworden, maar niet mijn stijl. (hoeft ook niet natuurlijk) Vanmorgen controle bij de VK, moet nu om de 2 weken, dus 14 april (mn verjaardag) weer, en dan moet m'n man mee, krijgen we uitleg over de bevalling en wanneer we moeten bellen enzo. Bloeddruk was 120/50 het is bijna belachelijk, maar volgens die VK is de placente daar ERG blij mee, dus dat geloof ik dan maar. Ijzer was 3 weken geleden met prikken trouwen 6,6 was in het begin van de zwangerschap 7,6 maar omdat een ander cijfer 91 was (vraag me niet wat) was het geen ijzertekort, dat is pas zo als dat andere cijfer onder de 80 komt. Maar ik moest alleen wel ff opletten geen melkproducten bij m'n eten te drinken, want dan wordt het ijzer minder goed opgenomen. NOu ja, voel me nog steeds prima, dus dat zal wel loslopen. Heb alleen een beurse plek in m'n buik. Gisteren teveel gezeten en dan ligt ukkie zoooooooo hoog.
goeiemorgen sport wat is dat? ik werk nog 3 dagen van 9 uur per dag dat vind ik genoeg beweging! ik ga vanmiddag kinderwagen uitzoeken en bestellen lekker op tijd he haha! fijne dag vandaag iedereen!
@ Meryem; weet ik wel. maar als je nog steeds full time werkt, dan duurt het lang tot dat het 5 uur is. Gelukkig heb ik wel wat te doen. Als ik niks te doen had, dan gaat de tijd zo langzaam.... Ik doe wel aan zwangersschaps gym. Het is af en toe best wel interessant en ik heb wel het idee dat ik er wat aan heb. Niet alle oefeningen, maar de meeste toch wel. A.s. vrijdag nog maar 9 weekjes te werken en dan gaat eindelijk mijn verlof in Gr. Bianca
Ik heb yoga gedaan, maar ben na 3 lessen gestopt. Was elke les precies hetzelfde en ik leerde er niets van, geen nuttige info over persen of wat dan ook, alleen ademen en je vagina wijd maken. Laat maar zitten... 75 euro weggegooid, maar het is niet anders. Ga ook niet nog 7 keer tegen m'n zin daar een beetje liggen ademen.
Ik heb overigens het boek van Beatrijs Smulders, dat heet "veilig bevallen", dat kan ik echt iedereen aanraden. Staat heel veel nuttige info in en het leest echt makkelijk weg. Heb ik 100x meer aan dan aan zo'n yoga-gedoe.
hey minnie hier hetzelfde probleem met de baby kamer eerst werd het begin april geleverd toen belde ze dat het pas eind april zou zijn dat was nog te doen vond ik en nu vorige week belde ze weer nu word het midden mei geleverd als ik 36 weken zwanger ben als er weer niks tussen komt. :x Toen had mijn man gebelt naar de winkel en nu leveren ze 7 april de commode want die was wel al binnen en een leen bedje. Mss moeten we anders ook eens met de zaakvoerder gaan praten want wie weet krijg ik de rest ook pas als de baby er is. Vind dit echt vervelend ga je al ruim op tijd bestellen leveren ze nog te laat pff. zo nu ga ik effe terug bijlezen want ben en tijdje weer niet meer online geweest want heb veel last van harde buiken dus rustig aandoen is de boodschap