ik heb net een stukje over tweelingen gelezen! en hier stond een stukje erfelijkheid bij. ik ben zelf een halve tweeling zeg maar, mijn moeder is de andere helft verloren bij 8 weken hier kreeg ze meestal een miskraam rond week 8.. dus dat is voor mij echt een streefdatum. maar omdat bij mij er dus een verhoogde kans is op tweelingen wordt ik onzeker dat ik dus bijvoorbeeld ook de helft verlies misschien allemaal ver vooruit denkend maar mede ook door dat topic ging ik erover nadenken! Dus ik zou graag al eerder een echo willen maar ik hoop gewoon dat het natuurlijk allemaal goed gaat! en moet denk ik ook wat minder onzeker gaan worden!
Ja, heb de site van MvM net even doorgelezen, en denk dat ik mee ga doen. Vanavond of morgenochtend even met hubbie erover hebben, en dan aanmelden. Morgen gaan we trouwens ook een afspraak maken met de verloskundige, al hebben we nog niet besloten welke het wordt. Er zitten er namelijk 2 in onze woonplaats, maar ze hebben allebei geen website, dus het moet meer op de gok gaan gebeuren welke we kiezen... Zal ik dan morgen ook meteen even langs de huisarts rijden, om te melden dat ik zwanger ben? Hebben jullie dat ook gedaan? Lijkt me toch wel handig als hij op de hoogte is, ookal kom ik er eigenlijk nooit.
Nog iets wat me even te binnen schoot, misschien een domme vraag, maar ik weet het niet. Wordt de echo ook bij de verloskundige gemaakt of niet?
heb je geen mensen in de omgeving die al zwanger zijn geweest,aan wie j ehet kunt vragen,enige nadeel is dan dat ze weten dat je zwanger bent,
@Derona: Ja, ik zou het kunnen vragen aan mijn nicht en aan een vriendin, maar ik wil het inderdaad nog even geheim houden, dus dat is geen optie. Ik bel er morgen gewoon één, en voelt het niet goed, dan kan ik toch altijd nog overstappen?
Pff... ik heb zoveel vragen en angsten ineens, ik zou jullie er wel de hele dag mee lastig kunnen vallen.
maar dat is niet erg. daar is dit forum toch voor. hier kun je alles met mekaar delen. met mij ieder geval.
hey dames alles geod hier nou ik ben echt in de war net weer donker rood a bruin vocht verloren. meteen weer janken, is gewoon k.t heb mijn vk gebeld en deed kei bot ik had een ander gebeld en legt alles netjes uit en geen reden tot zorgen want kan goed zijn want bij mk moest ik toch wel iets meer verliezen. maarj a gaan ergewoon geod van uit lekker een weekendje weg maar toch stiekem dwaalt het ergens in je hoofd. werd vannacht waker met kei gevoelige borsten dat was niet normaal kon niet eens op zij liggen en op mijn rug voelde het beste aan. het is toch wat he haha
ik snap heel goed dat je onzeker bent. ik denk dat ik dat ook zal zijn. en het schijnt wel vaker voor te komen dat je bloed verliest tijdens een zw. maar ik snap je onzekheid heel goed. hou ons op de hoogte ik zal aan je denken. liefs ilona
hey ik hou jullie zeker op de hoogte ben er van t weekend niet maar maandag echo en kom ik meteen daarna hierop om te zegen hoe t is maar er zijn mensen die denken zo makkelijk maar is ech tniet leuk. we moeten met zijn alle gewoon goed gaan duimen tot maandag
@ Joel: Wat naar zeg allemaal, en dan ook dat die vk nog zo bot deed! Hopelijk kun je komend weekend allemaal een beetje van je af zetten, en heb je maandag gewoon een mooie echo. Veel plezier trouwens met je weekendje weg!
Zo, ik kon het net echt niet laten hoor. Moest even naar de bank, en kwam langs de prenatal. Heb daar een heel lief shirtje gekocht met 'Papa's Kanjer' erop en in laten pakken. Klein cadeautje voor m'n man als ie vanavond thuis komt uit z'n werk. Hopelijk kan ik me verder een beetje inhouden met alles kopen, want het is nog veel te vroeg ervoor....
Hai meiden, Ben vanmorgen bij de Gyn geweest, die begon meteen met allemaal vragen Ik zo uhhh mag ik wat zeggen, ja natuurlijk zegt hij. Nou we hebben positief getest. Hij zei ja soms is een gesprek al genoeg hahahaha Hij gevraagt wanneer men laatste ongi was en zei ohhh bijna 5 weken dus. Nou dan doen we even een echo zei hij. Dus ik in de beugels (vond het doodeng hahaha) en er was een mini dingetje te zien en alles zag er keurig uit van binnen. Ook bloedtest laten doen en moet over 2 weekies bij hem terug komen. Is de bloedtest positief (wat ik wel verwacht hihihi) krijg ik weer een echo. Ik mag gelukkig bij de Gyn blijven lopen, dat vind ik wel fijn is een aardige vent Dat was weer even de update hihihi Knufff