Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalfrl

8 jun 2007
    9
    0
    0
    thuiszorg
    friesland
    He hallo allemaal

Ik ben net bij de vk geweest die stuurt mij door naar het ziekenhuis omdat de groei van de baby te snel gaat en nu laat ze mij voor een groei echo gaan en ik moet te bloedprikken voor mijn suiker. Wie heeft dit nog meer meegemaakt? En kan mij vertellen wat er toen precies aan de hand was? Ben nu bijna 30 weken zwanger en mijn baarmoeder geeft aan dat ik verder heen ben.

alvast bedankt voor de reactie's

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hoi chantalfrl,

Volgens mij zit Krokus in ongeveer hetzelfde schuitje, misschien kan ze het zelf beter uitleggen..

Groetjes Meryem

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Is ook zo, op zich was het wel ontspannend, maar ik hoef niet 10x een uur te gaan ontspannen, heb echt al 100x meer geleerd van dat boek van Beatrijs Smulders. Ging ook echt met tegenzin heen en toen zei m'n man ook, zonde van het geld, maar laat dan maar zitten.

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    goeiemorge

alles goed hiero?
    er is niet veel gepraat gisteravond!

drek naar vk krijg ik de bloeduitslag en natuurlijk weer hartje luistren blijft leuk!
    gisteren kinderwagen gekregen in elkaar gezet zit de boodschappenmand er niet bij dus ga drek maar eens bellen....

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    1 april al weer nog even en dan komt onze maand eraan :D :D :D

6. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Chantal: Ik heb er ook geen ervaring mee, ik hoop dat er meer duidelijk wordt uit de groeiecho! Sterkte inn ieder geval

Bulldog: Hopelijk is je bloeduitslag goed! en veel pleizer met het hartje luisteren! blijft altijd leuk he! Ik mag morgen weer. Wat balen dat de boodschappenmand mist bij je kinderwagen, hopelijk kan die heel snel worden nageleverd!

Ja Juni komt steeds dichterbij!Leuk, leuk,leuk!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bij Vk was alles weer goed, meisje was flink aan het schoppen tijdens de controle haha je zag mijn buik alle kanten op gaan..
    buik werd opgemeten en ze lag naar beneden van mij mag ze zo blijven liggen hoor! :)

kreeg ook een papiertje mee voor bloedafname van mij hoeft het niet hoor maar ja extra controle he dus de huisarts maar eens bellen dan..

fijne dag nog..
    vanavond weer yoga met zonneschijn..maar weer met de auto tenzij het warm is? ;)

tot klets dames

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    Hoi Chantal,

Ik heb gisteren een groeiecho gehad ivm zw suiker, ik heb dus al zw suiker, wil niet zeggen dat jij dat ook hebt, maar als de groei van de baby te snel gaat dan zullen ze een groeiecho doen en je testen op suiker. Mocht je suiker te hoog zijn moet je je aan een dieet houden of insuline spuiten of allebei. Omdat je teveel suiker in je bloed hebt groeit de baby te hard, al het suiker gaat via jouw bloed naar de baby. Hierdoor kunnen baby's van vrouwen die zw suiker hebben groter zijn. Dit is bij mij ook het geval.
    Gisteren was ons meisje al 1500 gram, dat is best veel volgens mij maar de echoscopiste in het ziekenhuis zei dat het gemiddeld was.

Vaak is het ook zo dat je in het ziekenhuis moet bevallen omdat de baby na de bevalling nauwlettend in de gaten gehouden moet worden ivm suikerziekte bij de baby. Baby hoeft er niets aan over te houden maar kan wel.

Wil je meer weten pb maar effe.

Groetjes

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoi meiden,

Hey chantal mijn schoonzus had dat ook dat de vk d8 dat haar kindje te groot was en zij zwangerschapsuiker zou kunnen hebben, ze bleek het uiteindelijk niet te hebben volgens de 3d echo die ze had laten maken in die tijd had ze heel veel vruchtwater waardoor het leek dat het kindje groter was dan hoorde. Nu ze paar weken verder is is allesweer normaal.

Dus dat kan ook nog sterkte iig ;)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

succes bij de vk (als je al niet bent geweest) ;)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wat fijn dat alles oke was met je beebje ;) en wat grappig dat ze zo druk was hihi :)

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    @ Ilona wat een mens zeg van de arbo, ik zou gewoon de ziektewet in gaan

@margotmarcel Geniet lekker van je verlof meid

@sunflower veel plezier met alle babywasjes en die 10 weken zijn zo voorbij

@ onsukkie, hier ook een beeb die constant de hik heeft :)

xxxxx1974 Welkom en nog van harte gefeliciteerd, hier wordt niet aan sport gedaan :oops: , komt na de bevalling wel weer ik ben een fanatiek skater

@babykamers, wat een gerommel van die winkels zeg, dat kunnen ze toch niet maken als je op tijd heb besteld :evil:

@chantal, ik hoop dat je snel duidelijkheid heb, ik heb er geen ervaring mee

@ bulldog, succes bij de vk

@bwtje mooi dat alles goed was, en laat ze inderdaad maar lekker zo blijven liggen

Pffffffff ik heb dagen geen tijd gehad om bij te lezen en jullie hebben aardig gekletst zeg, ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

Hier gaat alles zijn gangetje al gaat het rusten me steeds meer tegwenstaan en ik begin zelfs naar de bevalling te verlangen, dan ben ik tenminste van 90% van me klachten af.

Beeb schopt aardig maar ligt nog steeds dwars in me buik.
    van de week krijg ik waarschijnlijk bericht van de thuiszorg of ik hulp krijg, ben benuewd.
    Zo ga nu proberen wat meer bij te lezen :)

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames!
    hoe ist hier
    ik zie dat er vandaag weer meiden naar de verlos moeten
    veel plezier!
    ik ben ook weer geweest vandaag
    alles gaat goed met beebje ze lag met hoofdje beneden van mij mag ze ook zo blijven liggen!
    nu om de 2 weke nnaar de verlos wat gaat het hard
    hebben jullie ook last van harde buiken?

groetjes monique

14. Delfino

Delfino Niet meer actief

wat fijn dat alles ok was bij de vk :D

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

bijna 30 weken zie ik hihi

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

Jah heerlijk dan nog maar 70 dagen tegaan! moet zeggen heb een dubbel gevoel aan ene kant kan ik niet w88 maar aan de andere kant heb ik zoiets van wow komt nu wel heel dichtbij hihi :)

jij bent al 30 weken en 4 dagen gaat ok hard hoor ;)

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja ben blij dat het zo snel gaat
    heb het eigenlijk wel wat gehad heb het best wel druk met mijn andere 2 kids die vragen ook veel aandacht en mijn man die door de weeks niet thuis is aleen weekends ist allemaal wat zwaarder maar goed nog 9 weekjes ongeveer en dan ist zover

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

kan me voorstellen dat je het wel gehad hebt... vooral omdat je door de weeks alleen bent met je kids lijkt me erg zwaar. mijn mannetje is 3 weken vrij hij moet alleen vandaag even tussendoor naar school en 7 april nog dan moet hij pas 24 april op stage :) wel lekker voor mij omdat ik nu ook nie meer werk.

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ja idd lkker is dat
    geniet er maar van !

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Reageren jullie beeb ook zo op muziek? lijtk wel of ze zit te dansen in mijn buik hihi :)

Deel Deze Pagina