huh je banner sprong op 30 weken 5 dagen nu hihi hoe heb je je tijdzone ingested? op die lafemmebonita site
hey ja ik zie het nou dat ding wil nie goed staan volgens mij heb al eens geprobeerd ga het nu ook ff proberen
nou ben weer bij de vk geweest en alles was weer goed bloeduitslagen waren goed !bloeddruk ook! baby is al een beetje ingedaald maar dat wil nog niks zeggen zei ze hij kan ook nog terug naar boven gaan! mo fijn dat bij jou ook alles goed was!
he wat fijn zeg dat alles ok was. Ik mag donderdag weer heen hoop dat alles dan nog ok is met de beeb maar dat zal wel loslopen denk ik
ik heb trouwens af en toe een zeurderige pijn onder in mijn buik maar dat zijn dus mijn banden of hoe noem je die dingen kan er nie op komen nu
hallo meiden alles goed . we zijn gisteren bezig geweest met een lijstje voor de geboorte kaartjes opm te kijken hoeveel we er moeten hebben . hebben jullie de kaartjes al besteld en zo ja ook meer dan nodig wij zitten er over te denken om er een stuk of 15 meer te nemen ivm als we eventueel nog iemand vergeten zijn. op mijn auto is nog steeeds geen bod geplaats en dat terwijl het een helegoede auto is uit 2004 met nog maar 39000 op de teller maar wil helaas maar niet op geboden worden
ja idd je moet alles maar weten nou dames ga er weer vandoor ff hapje eten hier en dan an de schoonmaak fijne dag vandaag en ik spreek jullie weer