Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

eet smakelijk (moet ook maar es broodje gaan maken bleh :( )

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    wij hebben ongeveer 8 kaartjes meer genomen!

balen dat ze niet bieden!
    zorgen dat je op pagina 1 blijf staan!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

heh wat balen van ej auto zeg :( hoop datje um snel kwijt raakt wat voor 1 is het?

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga ook zo ff eten en dan poetsen anders kom ik helemaal niet meer van me stoel af haha
    en moet morgen weer werken dus moet wel ff poesten hier!

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb nog 1 kaartje over hihi mijn moeder heeft ze al klaar en enveloppen geschreven :D op 3 na waarvan ik de adressen nog moet hebben maar krijg ze maar nie :confused:

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

morgen verkopen wij (als het goed is ) onze crosstrainer haha eindelijk weg dat domme ding staat alleen maar in de weg en ik train er toch nie op wordt je veel te moe van :p :) hihi ga liever naar een sportschool maar er is neimand die met me mee wil :cry:

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

het is een Ford Ka trend van april 2004
    zwart metalic lak met speciaale bestikkering rood blauw en lime groen. wel een echte vrouwen auto.
    maar wat denken jullie zou het bedrag van 6990 euro te hoog zijn

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

omg ford ka wilde ik altijd hebben :) haha heb alleen geen rijbewijs dus dat wordt een probleem denk ik? :p

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

en over de prijs geen id of dat te veel is mssn wel

10. vlademira

als ik nou rijexaminator was krijg je er een van mij bij aankoop van een ford ka haha :)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

haha jah heh wat jammer nou :) wilde ervoor gaan nadat mijn vriend auto had gekocht die heeft ie nu maar nu wil ik die rijbewijs nie meer halen pffff ik weet echt niet wat ik nou wil :rolleyes:

12. vlademira

een rijbewijs is wel heel erg makkelijk.
    ik heb een baangekregen doordat ik een rijbewijs had 't is hier heel moeilijk om werk te vinden bah
    en ik ben ook nog inval ben bijna nooit aan het werk ik ga naar de zwangerschap opzoek naar wat anders wordt wel moeilijk denk ik wil graag met kinderen blijven werken

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb mijn scooter al vind ik dat vreselijk wordt steeds bijna van je sokken gereden door auto's :x

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Om te janken... hangt die nieuwe cv-ketel (2000 euro, kassa), gaan ze hem aansluiten, zit er een gaslek onder de vloer. Moeten daar alle leidingen vervangen worden. Weer 300 euro... *kan wel janken*

Mensen, ik heb het helemaal gehad met die financiën-stress, kan dit er écht niet meer bij hebben hoor...

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

OMG meid wat vreselijk :confused: ben je er niet voor verzekerd?

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede middag meiden.

hier gaat alles oke.
    gister zijn we wezen kijken bij jong az tegen jong ajax was best gezellig. daarna nog lekker gegeten bij de febo. heerlijk papatje met wat kip.
    ik mag morgen weer naar de vk. ben benieuwd hoe de kleine ligt. denk namelijk dat hij nog lekker boven ligt te draaien. hij ligt gewoon niet stil.
    zijn er nog meiden die nog niks merken aan hun borsten.
    de mijne zijn nog altijd het zelfde. alleen een beetje verkleurd.
    morgen ook maar even vragen aan de vk.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, we wonen hier net een jaar en er is hier dus blijkbaar nooit onderhoud gepleegt...

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

jeetje zeg duur grapje dan :confused: maar hebben die werklui die lek niet veroorzaakt? of zat die lek er al wat langer?

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Denk dat het er al zat, leidingen zien er ook niet best uit voor zover ik daar wat over kan zeggen. Het lek zit ergens in de kruipruimte, dus dat kunnen ze niet zelf veroorzaakt hebben, want ze waren bezig op zolder.

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow wat lijkt me dat een eng id wie weet hoelang die lek daar al zat :confused: hoop dat het allemaal goed komt en er niet nog meer bij komt :confused:

Deel Deze Pagina