Hai hai allemaal, Heb nog niet alles bij gelezen, zal snel reageren! Ben vandaag 31 weken , yeah! Moest ook weer naar de vk wegens de hoge bloeddruk, bleek nog steeds hoog, maar gelukkig nog niks in mijn urine.... nu moet ik elke week op controle, ze zegt nl wel dat alle symptomen voor zwangerschapsvergiftiging er zijn..... Nou moet ik van haar rusten.... niet meer zoveel boenen zei ze hahaaha en wat meer slapen... ik ga het proberen... Over de riem, die moet altijd om, maakt niet uit of je zwange bent..... wel onder je buik en boven je buik dragen.. Nou succes verder allemaal, bijna juni.... wow 9 weken...hihi kan niet wachten! -x-
goeiemorgen! iedereen weer lekker geslapen? Ik moet nog wel wennen aan die zomertijd,ik blijf 's avonds langer op omdat ik nog niet moe ben... alleen 's ochtends is het iedere keer zo vroeg.. dametje is voor 7h wel altijd wakker.. dus voor mijn gevoel nu voor 6h pffff.. Maar dat komt wel weer goed hehe gisteravond inderdaad weer yoga gehad ik was wel ontspannen alleen de kleine weer eens niet haha die maakte gebruik van de muziek denk ik.. Over die autogordel, die moet inderdaad om jou kleintje word wel beschermd door het vruchtwater maar als jij door de ruit heen vliegt houdt het toch echt op Dus inderdaad gewoon om, mag ook niet meer met zo'n klem als eerst bleek niet goed te zijn, hoe vervelend het ook is we moeten hem om!
morge meiden! ik ga zo weer zwemmen heb een rot nacht gehad de kleine was zooo druk hihi ze had moidden in de nacht de hik heb meteen geluisterd haha wat een mooi geluid zeg!
goedemorgen ladies, Flex: Zwem ze meid! ik die van mij hikt er ook nogal op los de laatste tijd, so funny! kleintje: goed uitrusten meid! Hoop dat die symptomen dan weer een beetje zullen wegtrekken! coco: dat boxkleed was inderdaad erg goedkoop en komt altijd van pas. Het was trouwens wel erg druk (al die graaiende vrouwen, vreselijk ). Ik zit zelf ook altijd een beetje te rommelen met die gordel, probeer 1 flap maar zoveel mogelijk onder me buik te doen want weet ook niet zo goed hoe het anders kan.. krokus: omdat de band met mijn schoonouders niet echt goed is (heb ze al in tijden niet gezien omdat zij dat niet willen) en zoals je weet ook mijn eigen familie niet zo heel erg staan te trappelen verwacht ik niet veel mensen. Ik ben hier naar Dordrecht verhuisd in augustus en door mijn drukke baan vorig jaar zijn de meeste vriendschappen een beetje verwaterd. Ik denk dat mijn ouders en zus wel zullen komen maar verder ook niet. Van mijn schoonouders heb ik nog helemaal niks vernomen deze zwangerschap dus zou het een beetje stom vinden als ze opeens op de stoep staan als die kleine er is. Van mij hoeft dat dan niet zo meer..
goede morgen meiden. vanmorgen bij de vk geweest. kleine is eindelijk gedraaid en ligt met hoofdje naar beneden. eindelijk. bloeddruk was 113/81 dus ook wel oke. hb 7.2 ook goed dus. ik had nog even gevraagd over de borsten die moeten gaan werken. ze hoeven pas te beginnen zodra je begint met bevallen. tot die tijd maakt het niks uit. nou meiden tot straks even eten
@ Bwtje: Wat jammer dat je steeds zo vroeg (te vroeg) wakker bent. Maar bekijk het van de zonnige kant: Zo heb je wat aan ej dag! @ Meryem: Wat jammer lijkt me dat zeg, dat het contact met de ouders niet zo goed is. Dat van je eigen ouders wist ik wel, maar van je schoonouders niet. Heeft je man zelf ook geen contact meer met zijn ouders? @ Flex: Ik heb ook al lopen zoeken, maar kan het mooie weer ook nergens vinden. Ben net een wandeling met de honden wezen doen, maar het ging steeds harder regenen. Ik loop toch liever in de zon, daar word ik veel vrolijker van. Enne, je vriend is al aardig aan het oefenen hoe die straks de baby vast moet houden, haha. @ Ilona: Wat fijn zeg dat de baby nu goed ligt. Hopelijk blijft dat zo tot het einde. Ik heb toch trouwens wat raars gedroomd vannacht. Ik gaf borstvoeding... aan de honden. Ik werd met zo'n raar gevoel wakker. Hoe kom je toch met je gedachten op zulke rare dingen in je slaap... snap er niks van.
@ Ilona fijn dat alles ok was en dat hij gedraait is Wow wat was het zwemmen zwaar vandaag hihi nog even zo door gaan en heb een arm spieren dat wil je nie weten de beeb was ook lekker aan het meedoen hihi
hallo meiden alles goed. hier wel maar ben wel moe hoor kan maar niet uit bed komen lig er nog in dan wel zo handig zo'n laptop heerlijk ben ondertussen wel de was aan het opvouwen. maandag komen ze langs van de kraamzorg ben benieuwd hoe dat gaat. en dinsdag mag ik weer naar de verloskundige .
is heel makkelijk hoor ik heb de laptop naast mij in bed liggen ik heb mijn kussen omhoog gezet dus zit meer in bed en de wasmand naast mijn bed zo kan ik op mijn laptop lezen en typen en ik pak wat uit de wasmand naast me zijn geen grote dingen hoor. en die leg ik op mijn benen en vouw ik op . soms kijk ik een filmpje op mijn laptop en vouw ondertussen op opvouwen doe ik meestal in bed tenminste de dingen die niet gestreken hoeven te worden
Zo, ben je even een paar dagen niet geweest en dan zijn er toch een aantal pagina's bijgeklets. Gelukkig hoef ik niet veel terug te lezen Gisteravond naar de vk geweest. Alles gaat goed, baby beweegt goed. Ligt nu met het hoofdje naar beneden. Maar hij kan nog alle kanten op draaien. En... ik voel 'm al iedere dag. Over 3 weken mag ik weer op controle komen (ben dan 30 weken). Wat gaat de tijd snel zeg.... De babykamer is zo goed als af. Moet alleen nog wat spulletjes kopen, maar dan kan ik 'm in gaan ruimen. Babywasjes draaien doe ik nog niet. Dat doe ik wel over 1 1/2 maand.... Nou, ik ga weer aan d'n arbeid.... Gr. Bianca
Coco en krokus beankt voor jullie antwoord... en ja de gordel moet je wel dragen maar het onderste deel moet je op je bovenbenen leggen... Fijn dat alles okee was ilona..nu hopen dat je kleintje niet weer draait Liefs, Paula