dank je en mijn vriend is echt zo van kop op t zit er allemaal nog gewoon. en mijn vriedin die mee gaat is zelf 16 weken zwanger en heeft ook pas mk gehad, dus heb wel iemand bij me die me begrijpt en waar ik alles tegen ken zeggen.
Fijn dat alles goed was bij de Gyn Daantje. ps. We hebben dezelfde banner en hij loopt nog gelijk ook!
Ja was super, want was me toch een beetje zenuwachtig aan het maken gister Hihihi kunnen we straks samen puffen coco
hahahha,daantje moest ff hard lachen net,dat de gyn zei ja een gesprekje doet al wonderen geweldig, dat ze nu al wat konde zien op de echo,leuk meis
Ja die Gyn moest ook lachen toen hij dat zei hihihi Nou hij zag wat, ik zag niets hoor Ja een piep klein rondje, maar toen moest hij het wel eerst aanwijzen hahaha Ik zo ohhh ja zie het Hij zo ja we doen voor de zekerheid ook even een bloedtest hihihi MOOI! hahaha (extra bewijs )
Vind het toch heel knap dat zo iemand aan zon mini rondje op het scherm kan zien dat je zwanger bent, heel apart.....
Ja, dat vind ik ook Daantje. Ik vind een echo van veel evrder in de zwangerschap al heel moeilijk om er wat op te zien, laat staan van net een week of 5...
pff heb me last van de darmen hier,begon gister al dacht dat het over was,maar begint zo weer,achja hahahaha
hallo meiden , Ik kom mij hier ook even aanmelden, ik had gister een positieve test . Op 19-6 ben ik volgens mijn banner uitgerekend! Liefs Afina
Ik neem nu Fem Natal van davitamon, maar dat doosje is bijna leeg. Neem dan weer VSM Puur Mama die beviel me iets beter.