@ mo ik moet nu idd ook om de 2 weken @ bulldog sterkte morge hoop dat alles oke is! Hebben jullie ook zo'n last van onrustige benen snachts? ik wel slaap al 4 nachten slecht daardoor de vk zei dat ze er niks aan kon doen
hmm, over dat eten wat we niet mogen hebben, daar heb ik zeer weinig moeite mee, want dat at ik toch al niet. alleen dat glaasje alcohol.... en veel zeggen idd tegen mij: neem toch 1 glaasje, dat mag wel. maar ik ken mezelf, als ik 1 glaasje wijn neem, dan wordt het 1 fles, en dat wil ik de kleine niet aandoen! en van de andere kant, ik heb al zolang niks meer gehad! dus de komende maandjes dat het nog niet mag kan ook nog wel! Mijn vriend zei al: als jij straks weer alcohol mag, dan gaan we ff lekker een avondje naar de kroeg toe. (ben benieuwd hoe lang dat duurt! vooral als net de kleine er is de eerste paar maanden) ik mag maandagochtend al naar de fysio voor mijn rug. heb net gebeld, dacht dat daar lange wachtlijsten voor stonden! dus was heel verbaasd. hij zei ook al aan de telefoon: morgen kan niet want dan zitten we al vol. (ach geeft niet, moet toch werken!)
coco: werkze meid! Bulldog: goh meid, ben erg benieuwd naar de echo. Sterkte ermee! Mijn bloeddrukscores: 120/65, 130/75, 130/70, 120/70, 130/70. Heb vroeger weleens echt hele hoge bloeddrukken gehad (vorig jaar mei zelfs een keer 160/100 ). Denk dat het een combinatie is geweest van de pil met een drukke baan destijds. Dus ben heel blij met de waardes die ik nu heb want die zijn helemaal normaal. Stond hier schuin tegenover net een huis in de fik trouwens, me man kwam net thuis van zijn werk en zag beneden bij de voordeur en boven achter de ramen al de vlammen.. . Het huis staat net 3 weken te koop en zag op internet dat ze zaterdag open huis zouden hebben dus dat is lekker voor de bewoners.. De hele straat stond natuurlijk vol maar ben lekker binnen gebleven met die vieze stank.. maar het was weer spanning en sensatie natuurlijk..
sjoon: fijn dat je zo snel naar fysio kan, hopelijk helpt het meryem: dan schrik je ook als je huis in de brand staat en zeker balen als het te koop staat. maar jij had mooi wat om naar te kijken. ik heb s'avonds ook last van onrustige benen, vind het niet prettig, maar ja het hoort erbij. ook begin ik nu s'nachts last te krijgen van kramp in de kuiten. ik heb ook geen moeite met dingen die ik nu niet mag eten, mis niets en anders eet ik het wel weer als ik bevallen ben.
Hoi allemaal! @xxxxx1974: Gefeliciteerd en welkom bij de juni-mama's! Vind je het niet leuk om te stoppen met werken? @chantalfrl: Welkom bij de juni-mama's. Ik kan je helaas niet helpen, maar ik wens je veel sterkte toe! @minnie1979: Gelukkig is alles goed afgelopen met het babykamertje! Zolang je maar hard genoeg schreeuwt, komt het wel goed. @krokus: Aparte naam Helin, eigenlijk nog nooit eerder van gehoord. Het is niet echt mijn smaak. Ik vind het niet lelijk, maar Eline vind ik persoonlijk iets mooier. Heb je al gedacht aan pijnbestrijding bij de bevalling? @margotmarcel: Geniet van je verlof! Mijn (uitzend)contract was afgelopen en ik zit sinds deze week ook thuis. Ik vind het eigenlijk best lekker. Ik ga proberen om een uitkering aan te vragen. @claudia0404: Jammer dat je je niet zo goed voelt. Nog even volhouden! @bulldog: Sterkte morgen! Ik hoop dat het geen trombose is! Ik moet trouwens elke keer bij de gynaecoloog op de weegschaal gaan staan. @Blondie: Balen dat je zo lang op je commode moet wachten. Ik hoop dat ze het snel zullen leveren. @kleintje86: Klinkt niet zo best. Rust lekker uit, zou ik zo zeggen! @ilona21: Nou ja, zeg. Kan je geen second opinion vragen bij een andere arbo-arts? Dit slaat toch helemaal nergens op! Fijn dat alles oké was gisteren bij de verloskundige en je kindje met het hoofdje naar beneden ligt. @meryem85: Vind je 5 tot 10 minuten niet top? Ik vind het al heel wat als hij het maar liefst een hele minuut volhoudt. Bij de laatste pogingen kwam hij al klaar voordat hij in me zat (en dat vond ik eigenlijk niet eens zo erg ). Ach ja, ik heb me er bij neerlegd dat het nou eenmaal zo is, al heb ik het er heel soms nog steeds een beetje moeilijk mee. @bianca75: Tijd gaat inderdaad heel snel! Mooi dat alles goed gaat met jou en je kindje. @mo1978 & vlademira: Lieve gedichtjes! @Sjoon: Geinig gedichtje! Ik las op het forum ook nog een grappige: "Ooievaar?! Wat nou ooievaar?! Papa heeft met mama gestoeid en uit hun liefde ben ik gegroeid". @fl3xgirl: Dat was wel even schrikken toen je een onregelmatige hartslag bij je meisje hoorde. Gelukkig is alles toch goed! @onsukkie: Mooie buikfoto! Grappig dat er een voetje uit je buik stak. Deed het pijn? @Eevitaa: Fijn dat alles goed is gegaan bij de verloskundige. Ik hoop dat je zoontje zich op tijd draait! @spirit70: Ach, wat vervelend. Sterkte! Gelukkig zat er geen eiwit in je urine. Hoe gaat het nu met je? @sunflower: Mooi dat alles oké was bij de verloskundige! @Zonneschijn: Mijn kindje loopt ook ruim twee weken achter qua groei. Wij zijn allebei ook vrij klein. Houden ze het nu bij jou extra in de gaten? En zijn er bepaalde risico's ofzo? Ik heb gisteren een 2D-3D-4D echo gehad. Echt hartstikke leuk! Ze wilde alleen niet meewerken, want de hele tijd had ze haar handjes en voetjes voor haar gezichtje. Met veel moeite zijn de volgende plaatjes gemaakt: Vandaag 30 weken zwanger!
Ja, lief hè. Daar kan ik wel uren naar kijken en ik heb de dvd ook al twee keer bekeken. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zo'n klein mensje in mijn buik zit, maar dat gevoel zullen jullie ook wel hebben, toch?
Raar, heb er ook last van, maar mijn VK zegt dat je er van alles aan kunt doen. Zeep tussen je matras en je onderlaken. Een roestige veil en/of een magneet onder je bed leggen. En als dat allemaal niet helpt kun je magnesium pillen gaan slikken, dat mag je gewoon hebben.
ja zeker! het voelt wel anders nu als 2e maar het gevoel blijft toch wel! ontzettende mooie echo's zeg.. je kan nu al zoveel zien he.. btw wat een leuk gedichtje haha ik heb eigenlijk nog niet voor andere tekstjes rond gekeken omdat we gewoon een lief tekstje hadden.. maar die vind ik toch ook wel echt stoer! je brengt ons aan het twijfelen vriend vond hem ook leuk hihi nou de hotdogs waren lekker hoor haha die hema toch
was ze niet in de war met iemand uit de gevangenis hahaha jeetje wat een rare dingen maar snap het wel.. ben benieuwd of zoiets helpt..nog nooit gehoord namelijk...
ik kwam zeep ook nog tegen op internet! Hier nog wat tips en dan duik ik ook gelijk mijn bedje in Onrustige benen En dan lig je in bed en heb je ineens last van een ontzettend onrustig gevoel in je benen! Sommige vrouwen omschrijven het als een gevoel dat je benen willen rennen terwijl je juist wilt slapen. Of een soort eindeloos gekriebel dat maar niet wil ophouden. Het is een typische zwangerschapskwaal. Het vervelende gevoel ontstaat doordat onder invloed van de zwangerschapshormonen de wanden van de bloedvaten slapper worden. Bovendien bevindt er zich meer bloed in je lichaam. De vaatwanden krijgen dus meer druk te verduren, vooral in je benen. Als je last hebt van onrustige benen, kan het zijn dat je binnen afzienbare tijd ook spataderen krijgt. Als de druk op de vaatwanden te groot wordt, gaan ze namelijk lubberen en dan ontstaan blauwe aderen. Meestal verdwijnen die overigens na de zwangerschap. Wat helpt: Probeer zoveel mogelijk in beweging te blijven (wandelen, fietsen, zwemmen), spoel je benen onder de douche afwisselend af met warm en koud water, zit zo min mogelijk met je benen over elkaar, leg je benen in bed wat hoger, draag steunkousen, zorg dat je niet te lang achtereen staat. hopelijk heb je er wat aan succes!
Zo, mijn werkdag zit er weer op. Nu nog maar 11 te gaan... @ Schaapje: Wow, wat een supermooie foto's zeg. Echt heel erg duidelijk. Jullie kunnen zeker al goed zien op wie ze lijkt? @ Meryem: Dat is schrikken zeg... Woonden die mensen er nog of zijn ze al verhuisd? Ik dacht vanochtend trouwens ook een spannend moment te hebben. Ik werd wakker van een stem door een megafoon: "Loop langzaam naar buiten met je handen omhoog". Ik dacht dus dat er heel wat aan de hand was aan de overkant. Was het één van de schilders die grappig dacht te zijn. (ze zijn bij ons in de buurt alle flats aan het schilderen) De halve buurt stond uit het raam te kijken. Die vent is echt gek... Vanmiddag was ie het Bassie en Adriaan liedje 'Dag vriendjes en vriendinnetjes' aan het zingen door dat ding. En vorige week waren ze tikkertje aan doen in de bosjes. Maar ik moest eigenlijk toch vanochtend stiekem er wel om lachen, hoe verzin je het...
Ik heb trouwens (nog) geen last van die rusteloze benen. Hoop het niet te krijgen ook. (afkloppen...)
Zijn er nog meer meiden die nog steeds vaak misselijk zijn . Ik dus wel.... waar blijft die roze wolk
goedemorgen allen! coco: haha, moet er eigenlijk ook wel erg om lachen als ik het zo lees haha. Tja die mensen moeten ook lol hebben he.. . Die mensen hier in dat huis woonde er nog ja, wel heel zuur omdat hun huis nu net 3 weken te koop staat en zaterdag een open huis zouden hebben. De mensen daarnaast hebben hun huis ook te koop staan, ben benieuwd of zij ook nog schade of iets hebben afina: rot voor je zeg, meid.. Hier is de misselijkheid al een paar maanden verdwenen. Irritant voor je dat het bij jou zo blijft aanhouden.. bwtje: bedankt voor de tips! Ik weet niet of ik echt last heb van onrustige benen maar wel van 'niet kunnen slapen s'nachts'. Gisteravond rond 11en naar bed gegaan en ben dan om 12 uur weer klaarwakker tot een uur of 5 en ben daarna weer in slaap gesukkeld.. Maar goed ik kan gelukkig uitslapen als ik dat wil..
gisteren bij de VK geweest, alles gaat goed, ijzer was 7.7. Bloeddruk was wel iets hoger dan de keren ervoor, waarschijnlijk omdat ik geprikt zou gaan worden Beeb lag al met het hoofd naar beneden, volgens mij heeft hij wel onrustige benen Ik heb dat gelukkig niet, wel een zeurende pijn in m'n heupen waar in wakker van wordt. Laatste paar dagen had ik het overdag ook met lopen, vandaag is het minder. Volgens de vk kan het napijn zijn van iets wat ik de dag ervoor heb gedaan (en ik doe al zo weinig voor m'n gevoel..). Wat helpt is veel afwisseling, niet te lang in 1 houding. Wel lastig in bed, kan nu maar op 1 zijde slapen
Ik gelukkig niet, maar bij de mei-mama's zit er wel een die al vanaf het begin ELKE nacht 2x over moet geven geloof ik...