Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    hier gaat alles zijn gangetje.
    vandaag heb ik een verjaardag van mijn zusje en heb er best zin in. weer iedereen van de familie bij elkaar.
    gister heb ik een gedeeltje van de film the eye gezien en ik moet zeggen dat hij best goed is. soms ben ik me echt de piep geschrokken.

ik ga vanmiddag even op iedereen reageren.

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hoi Flex ik heb s'nachts ook vaak last van mn maag en ribben, volgens mij is dat de beeb die lekker tegen onze ingewanden aan het schoppen is hihi, kan geen kwaad is alleen een beetje vervelend!

3. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Spirit gelukkig dat het weer een stuk beter met je gaat meid!

En ook voor jou Bulldog gelukkig is het geen trombose.

Hier zijn de plannen voor dit weekend, vanavond naar de bios en morgenmiddag op visite.
    En dan heb ik het weer gehad hoor, ik merk dat ik steeds sneller moe wordt, toen ik nog niet zwanger was was ieder weekend zowat helemaal volgeplant en hadden we altijd wat te doen maar nu vind ik het gewoon fijn om niks te doen.

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    @schaapje, wat een leuke mooie foto's. en Eline is ook erg leuk hebben we ook aan gedacht maar vind dat het veel voorkomt en is geen turkse naam. Daarom hebben we gekozen voor Helin. Een naam is altijd wennen, hier wennen we ook wel aan.

@buldogg: gelukkig is het niks ernstigs.

ik ga na de bevalling een stokbroodje filet american met uitjes en ei eten. Heb er zo'n zin in.

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

alles goed met jullie?

hier is het wel oke ;) alleen beebje zit weer met der hartslagje maar hoop dat het morge weer weg is even afw88 dus...

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames!

bulldog gelukkig maar dat het geen trombose is!

hier beweegt de baby ook veel snachts slaap ik wel goed gelukkig

d88 ff snel berichtje plaatsen
    ga nu weer tv kijkuh

sbs6 wel leuk in de rimboe ofzo

groetjesss

fijne zondag allemaal toegewenst!

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    goeiemorgen dames!

Gister weer druk daggie gehad.
    Vriendje heeft een plantebak in elkaar gezet van pallets kost niets en ziet er nog leuk uit ook hihi

Verder heb ik gewerkt en zijn hun naar de markt geweest, toen lekker filmpje gekeken samen..
    daarna naar een verjaardag geweest, altijd leuk maar de hapjes die je daar krijgt zijn altijd zo lekker! dan moet ik helaas wel opletten wat ik krijg..veel bulgaars enzo ;)

En vandaag gaan we naar schuifdeuren kijken en dan praxis bezoeken kijken of we die taart daar kunnen scoren hahaha
    En vanavond weer een verjaardag, en ons mam komt hier nog eten.

dus lang verhaal kort geen rustig weekend haha..

en de komende dagen word alleen nog maar erger haha!

zo nu even lekker wentelteefjes eten en dan weer eens de hort op!

groetjes,
    sannetje

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ bwtje klinkt druk allemaal meid! maar wel leuk ;)

@hier gaat het allemaal goed heb goed geslapen 1x naar de wc geweest maar gelukkig want moest nl helemaal van zolder naar benenden :confused: whahah was helemaal buitenadem toen ik weer in bed lag hoezo geen conditie he? :) de beeb was ook erg druk toen we wilden slapen maar tis heerlijk om te voelen dat ze zo hard trapt dat me zij beetje beurs begint te worden haha :) dat beter dna mijn ribben he ;)

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

pfff... lijkt het vandaag nog goed weer te zijn, kunnen we nergens naar toe.
    vriendje heeft storingsdienst. zul je zien, gaan we weg dan wordt hij gebeld, blijf je thuis, dan gaat de telefoon niet!

we zullen zien!
    in ieder geval iedereen een fijne dag vandaag.

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Goedemorgen.

Ik heb een hele hoop bij te lezen, mijn internet heeft er een tijdje uitgelegen, maar nu doet het het weer.
    Fijne dag allemaal.

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Bwtje, jij hebt inderdaad een drukke week voor de boeg! Komen de Engelsen morgen al? En dan toeristisch Eindhvoen/brabant/NL.. hihi!
    Doe je het wel een beetje rustig aan? Af en toe een sturende ademhalingsoefening of wee-endans tussendoor ;) !

Sjoon, en wat is het geworden; toch er op uit of thuis gebleven?

Wij gaan vandaag van slaapkamer verhuizen en dus kunnen we dan ook de babykamer in gaan richten! Jippie!
    Ik zie dat mijn banner op het 1 na laatste hokje staat.... Spannend!

12. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wie weet of de Ikea in Eindhoven open is?

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Krokus, geen idee, kan ook zo snel niks op de site van Ikea vinden. Zal wel dicht zijn dan denk ik.

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hmm jammer, dan maar hier de stad in gaan, verveel me een beetje.

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee, hij is niet open.

Alleen de Ikea's in Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht..

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Krokus, de binnenstad is wel open volgens mij!

17. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    He Flex waarom heb jij op zolder geslapen? ( Ik ben niet nieuwsgierig hoor hihi)

Heb vannacht niet zo best geslapen, ging om 2 uur naar bed en sliep pas om 3,30 pfff. Had zo'n last van mn maag, en het leek wel of mn slokdarm in mn keel zat, gatver. Nu lijkt het als ik wat eet en drink dat het in mn keel blijft steken, hebben jullie dat ook?

Zo einde klaaggezang haha voor de rest gaat alles goed hoor

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hihi, hij kreeg om 10 uur een telefoontje, dus toch een storing al gehad!

hopen dat het de rest van de dag maar rustig blijft, en we blijven maar gezellig binnen denk ik!

19. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hier ben ik nog eens mijn pc is een tijdje stuk geweest en jullie hebben weer veel gekletst dus vrees dat ik het niet allemaal krijg bijgelezen dus jammer genoeg ga ik dan ook niet reageren op iedereen.

we zijn gisteren met de zaakvoerder gaan praten over ons kamertje morgen leveren ze de commode en een reserve bedje en dan nog kleine dingetjes die we besteld hebben gelijk de lamp en de klamboe en de maxi cosi ,... en in week 20 zouden ze onze kast en bedje leveren ben benieuwd als ze het niet weer gaan uitstellen . :cry:

joepie nog 10 weekjes te gaan nu begint het toch stilletjes aan kortbij te komen he :p
    gisteren was ik precies 30 weken zwanger :D

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haha ik ben bij me ouders en me broer sliep bij zijn vriendin dus op zolder was er een bed vrij anders moet ik weer op zo'n luchtbed en daar kom ik zo moeilijk uit hihi :)

wat jij had had ik vannacht ook beetje opkomend maagzuur maar het blijft alleen steken in me keel niet echt lekker maar goed we leven nog ;)

Deel Deze Pagina