ik heb nog geen echt bloedneus gehad, maar heb soms wel hele stukken gestold bloed in me neus zitten 's ochtends..
Mijn handen zijn ook soms opgezet en zaterdagavond had ik hele branderige voeten en toen ik mn sokken uitdeed zag ik dat ze wat dikker waren, heb gelijk 2 glazen water achterover geslagen en drink nu veel brandnetelthee, schijnt ook vochtafdrijvend te zijn. O ja en je benen afspoelen met koud water werkt heel verkwikkend, wel even op de tanden bijten haha
Jaaaaaaaa! Had ik zaterdag opeens, lopen we met de honden in het natuurgebied, in ene een bloedneus. En nergens een zakdoek natuurlijk... *zucht*
mmmmm eet nie zo superveel vind trouwens nu op het mom tomaten zooo lkker haha en nog steeds coca cola verslaafd maar heb nu nog maar 1 fles in de week en daar moet ik het mee doen br88 onderlaatst lege flessen weg in drie weken tijd 15 flessen coca cola waarvan mijn dochter soms ook mee drinkt en de rest lust het hier niet erruggg
oja ik vind patat soms ook erg lkker eet het wel 1 keer in de week normaal frituren we nooit eigenlijk
ik eet me hier scheel aan olijven.. terwijl ik eerst echt gedwongen moest worden om ze te eten omdat ik ze absoluut niet lekker vond.. me man zat al te geinen: 'tja dat meisje in je buik is deels turks, dus daar zal het wel van komen '.
ik heb zelf 1x een bloedneus gehad. wel heb ik elke ochtend bloedstolsels in mijn neus. mijn kleintje heeft ook vaak de hik. vandaag 31wk wat gaat de tijd snel zeg. gister wezen zwemmen was best lekker alleen houd ik het geen uren meer vol. maar dat maakt niet zoveel uit. hoop dat de zomer een beetje gaat komen. kan niet wachten om lekker in de tuin te luieren. nou fijne dag allemaal en misschien tot vanavond
hallo allemaal, ik hoop dat met iedereen alles goed is!ik heb ook stukjes gestold bloed in mijn neus Morgen 30 weken kan ik gaan aftellen eindelijk! Wie heeft er ook zo'n pijn onder in zijn buik,ik heb het zo erg!ik weet me geen raad..anders maar ff vragen vrijdag als ik op controle moet..
ik heb echt pijn aan mijn tandvlees, ben in feb nog bij de tandarts geweest en die was zo trots op mij dat ik nog niet eens bloedend tandvlees had, en nu crepeer ik van de pijn. Tandvlees en tanden doen echt super veel pijn. heb vanmorgen afspraak gemaakt met tandarts, moet er om half drie zijn. Hoop dat ik dan snel van de pijn af ben, heb gelezen op babyopkomst.nl dat onstoken tandvlees niet goed is tijdens de zwangerschap.
hey nou das ook wat zeg! ik heb ook best wel last van bloedend tandvlees nu moet ik zeggen dat het wel iets minder is messch moet je ff paradontax tandpasta gaan gebruiken tis nie echt lkker maar helpt wel bij bloedend tandvlees heeft bij mij wel geholpen in ieder geval nou sterkte ermee!
Nope, als je je er druk om maakt zou ik de VK even bellen, beter en keer teveel bellen dan een keer te weinig.