he essigirly wat ontzettend fijn om weer wat van je te horen. ben blij dat alles oke is. nog even en dan kan je lekker rustig aan doen.
Vandaag 32 weken ! Joehoe wat fijn om bij de 32 weken te zijn hihihi vanmorgen bij de vk geweest , onze kleine ligt dwars.. dus kan nog hard aan rommelen in de buik om goed te gaan liggen Groetjes!
Klopt, we hebben eerder een 307sw gehad, en die stond vaker in de garage dan erbuiten. De 2e (nieuwere) weinig problemen mee gehad. De Focus is een stuk stugger, maar er kan geen auto qua wegligging en bochtenwerk tegenop. Daarbij zijn het goede stoelen en is ie lekker ruim. Deze hebben we besteld, komt in juni:
@ Kleintje: Gefeliciteerd met je 32 weken! En hopelijk draait de baby nog. Ik realiseer me net dat het vandaag precies een half jaar geleden is dat ik een positieve test had. Maar ik weet het nog als de dag van gisteren, kan het me nog zooo goed herinneren hoe dat ging. Zo, huisje is weer aan kant. Heb opgeruimd, gestofzuigd, afgewassen, was erin gedaan en toen gedweild. Nu zit ik hier lekker op de bank te wachten tot de vloer droog is, komt mevrouwtje modderpoot (de hond) vrolijk naar binnen stappen, terwijl ze normaal altijd uren in de tuin kan vertoeven. Soms heb je echt geen eer van je werk. Nu heb ik overal pootjes op mn laminaat, straks nog maar een keer dweilen.
wij hebben ook een peugoet 307 sw gehad en inderdaad was de verlichting altijd kapot, ook nog dure verlichting. Verder een perfecte auto. Nu hebben we een volkswagen jetta, minder ruimte maar wel veel degelijker.
hey dames ben ik ook ff heb vanaaf weer eens last van bandenpijn bah bah zijn er meerdere die er last van hebben? donderdag komt de kraamzorg hier ik ga zo maar op bedje denk ik ben best wel moe
Bandenpijn eigenlijk nooit last van (afkloppen), heb vrij sterke buikspieren door een van mijn hobby's en dat schijnt behoorlijk uit te maken.
Ik had even een vraagje.. hoe hoog moet je bed minimaal staan? de onze kan namelijk niet op klossen, dus moeten we even iets verzinnen waardoor deze hoger komt te staan!
@sjoon, Het bed moet 70 cm zijn, tenminste zo is dat hier en die van ons past ook niet op klossen en die staat op bierkratjes
Bandenpijn nog niet echt last van. En het bed kan je misschien op bier-/limonadekratjes zetten als de klossen er niet onder passen.
Essiegirly, fijn dat het goed met je gaat! We misten je al! Vlademira, wij rijden een Audi a4. maar die is van mijn vriend z'n werk dus ik rij er zelden in (ook omdat ik niet van autorijden hou...). Dus denk dat ik vooral ga fietsen hier in de stad. succes met verkopen nog! Coco, ja we hebben een compromis op het werk; ik mag 3 uur per week eerder weg (van de 33,5 werkuren), als ik meer nodig heb moet het van mijn eigen overuren. Tis in ieder geval iets. Grappig we hebben precies dezelfde waardes; ik heb ook 7.3 ijzer, en d-spuit gehad en 100/55 (jij 110 hè), toevallig. Verder heeft de VK me vanmorgen naar de gyneacoloog doorverwezen ivm met de groeiachterstand van 2 weken... Ben er niet zo blij mee, had ook niet verwacht dat ze dat nu al zouden doen. Hoop dat het vooral uit voorzorg is, maar helemaal voor niks doen ze dat natuurlijk ook niet... 16 april nu weer een echo en daarna consult.
Nog een vraagje; zijn er meer van jullie die de laatste 3 weken niet zijn aangekomen (op de weegschaal van de VK)? Ik woog nog hetzelfde als 3 weken geleden (kan ook misschien zijn dat ik net wat lichtere kleding aan had vandaag, maar dan nog...). Maak me toch wel zorgen eigenlijk...
Zonneschijn wat vervelend voor je! Ik hoop dat het allemaal meevalt.. Ik word niet gewogen bij de vk dus ik zou het niet weten.. groeit je buik wel? Dat lijkt me belangrijker... Kindje groeit de laatste tijd meer in de breedte zeg maar en pakt mss van jou en kom je daarom mss niet aan? Oja en als ik er morgen niet ben dan wens ik je alvast wel een hele mooie trouwdag toe! Liefs, Paula
nou, ons hoofdbord is half rond, en dat draagt het bed, dus kratjes is ook nog niet een optie. in principe zitten er dus geen poten onder. maar dan verzinnen we wel iets waardoor het ongeveer de juiste hoogte krijgt! iig bedankt !
morge meiden, ik ben met elk bezoek aan de vk steeds 2 kilo aangekomen. hier alles oke ga zo weer zwemmen