hallo meiden gisteren naar de vk geweest alles was goed kindje is zelfs al ingedaald is heel vroeg de verloskundige denk dat het een snel kindje is en waarschijnlijk ook eerder komt hij zit mooi op gewicht is wel lang voor zover ze dat konden zien. vanavond komt er iemand voor de auto van mijn man dus die is misschien verkocht ik heb gisteren de baby en mamma doos opgehaald van de kruidvat is niet echt heel bijzonder wel leuk dat er ook een cadeautje voor de vader bij inzit. ik ga vanmiddag lekker winkelen met mijn moeder heb er echt zin in en zaterdag gaan we naar tineke schouten. en bedankt voor jullie reacties
wat klinkt dat nog kort 65 dagen ik weet nog wel toen ik klein was dat ik toen altijd afging tellen tot ik jarig was haha
hey we krijgen normaal deze week onze auto we hebben een opel zafira gekocht. daarvoor hadden we een ford fiesta ma ja met een derde kindje op komst was die wat aan de krappe kant he een vraagje ik heb al een paar dagen last van vocht verlies en dat reukt scherp iemand hier ook last van? zo ja wat zou dit kunnen zijn? want gisteren toen ik uit bad kwam en mij had afgedroogd liepen er druppeltjes over mijn benen
heb je je al laten testen op blaasontsteking volgens mijn vk kun je dan ook overmate uitscheiding hebben en dit is dan vaak wat dunner
ik heb een paar weken terug pas blaasontsteking gehad zou het mss terug gekomen zijn? hoop van niet. ja toen ik uit bad kwam die druppeltjes hadden een lichte witte kleur.
Ik heb ook last van overmatige uitscheiding, witte druppels. Schijnt normaal te zijn. Vind het alleen niet zo lekker ruiken Urine is dunner
Blondie; Bedankt! Zal wel lukken morgen, tis wel spannend! M'n buik groeit wel ja, is idd misschien wel belangrijker. Vlademira, da's al snel ja, dat je kindje is ingedaald. Fijn dat alles goed is! Dafke, inderdaad misschien ff testje doen op blaasontsteking. Heb zelf ook meer afscheiding, die af en toe langs je benen kan lopen ja... Dus wie weet is t niks.
Gisteren naar pufcursus geweest, valt niet mee om dat lang vol te houden, raak op gegeven moment in de war met het ademenen. Moet nu elke dag oefenen. Vanochtend even geoefend, m'n kat zat me aan te kijken alsof ik gek was, ha ha
@ Zonneschijn. Veel plezier morgen met jullie trouwerij. Geniet er maar van. Hopelijk hebben jullie droog en zonnig weer. Grmpf... vanacht er weer uit geweest om te plassen. Zijn een paar dagen goed gegaan en nu moet ik weer Ik werk nog steeds full-time en ik merk dat het best wel zwaar begint te worden. Ik slaap namelijk veel en kan moeilijk m'n bed uitkomen. Normaal ben ik altijd voor de wekker wakker. Nu moet vriendlief me iedere keer wakker maken. Verder heb ik niet zoveel te klagen hoor. Ik voel me beeb zeeeer regelmatig. En vriendlief ook. Vind ik toch wel fijn dat hij de beeb ook voelt. Van de week schopte de beeb zeer regelmatig en vriendlief had zijn hand op m'n buik en het was gewoon een leuke reactie. (van beide) Maar het is hier behoorlijk rustig. Of zit iedereen te wachten tot ze met verlof gaan.... Gr. Bianca
Hallo meiden, Wat spannend allemaal he.... Zo zitten te wachten tot we eindelijk zwanger zijn......... En nu zit het er al bijna weer op Over een paar weekjes zijn we gewoon allemaal mama! De 28ste krijg ik de kraamhulp op bezoek. Ben benieuwd hoe en wat? NOu meiden ik wens jullie allemaal een fijne dag. De zon schijnt hier al lekker! O en zonneschijn, GENIET ERVAN!!!!!!!
Ja zonneschijn een hele fijne dag toegewenst het weer had je niet beter uit kunnen kiezen! Wij hebben nu met die 2 engelse ook gewoon perfect weer, we gaan morgen naar keukenhof toe is echt mooi nu! hun vertrokken met sneeuw uit engeland en nu al sinds aankomst gewoon lekker zon hier in eindhoven! Gister waren we in amsterdam toen was er wel 1 buitje maar gingen wij snel de boot in en bij aankomst was het weer lekker zon! Het was een drukke dag om 9h de trein en om 23h thuis pfff toen merkte ik wel dat het toch wel een beetje te veel was hehe Vandaag mijn rustdag! dametje moet wel naar school toe, en dan vroeg naar bed want ze heeft dan weer geen middagdutje.. Dan gaan wij uiteten en wat drinken vanavond dus mogen de overbuurtjes babyfoon luisteren Ik heb van de zuidzorg nog geen telefoontje gehad.. zal nog wel komen het is ook maar voor achter de hand dus.. ow ja vraagje voor de dames wie niet de code gebruikt van geboortepost die in de blije doos zat, mag ik die dan hebben aub? graag een pb van degene die hem kwijt wil ! alvast bedankt! ga nu lekker in bad met dametje!
@zonneschijn, fijne dag toegewenst. Vandaag bij gyn geweest en alles is goed, bloeddruk 120/70, heb bloed moeten prikken voor van alles en nog wat en kindje wordt heel waarschijnlijk met 38 weken gehaald, ben benieuwd.