Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey spirit
    wat heb je een leuke avater schrijf ik dat zo goed?¿

of ist nu avator?
    geen idee maar je weet wel wat ik bedoel togh haha

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    wie heeft hier trouwens nog meer last van de hormonen?
    ik wel
    kan weinig hebben de laatste dagen

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ja leuk hè? eerlijk "gepikt " van een ander van deze site, je kan hem zo binnenhalen op je eigen pc hoor dus ga je gang.
    Hier momenteel geen last van de hormonstertjes!
    Ik herken je bandenpijn wel, dat heb ik zo af en toe ook weleens.

4. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.
    hier is het bijna weekend.
    hoop dat het vandaag ook zo lekker weer wordt.

mijn buikje zit ook steeds vaker in de weg. ik heb nogal grote borsten dus bij mij kunnen de glazen en kopjes nog niet op mijn buik. hihi

5. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden zo moest veel bijlezen zeg heb de laatste dagen erg druk gehad.
    wat erg zeg van die tweeling.

Joepie vandaag 31 weken het gaat echt snel zeg heb gelukkig alles klaar moet alleen nog een fles warmer en een babyfoon hebben.

we hebben gisteren mijn man z'n auto verkocht dus we gaan nu echt op zoek naar een grotere auto gaan mijn auto waarschijnlijk inruilen.

@minie mijn ouders bemoeien zich nergens mee.
    wel af en toe tips alleen kopen mijn moeder en oma zoveel dat we zelf niks meer kunnen kopen.
    wel heel erg lief hoor
    volgens mij is het enige wat wij zelf hebben gekocht 1 pakje 2 rompertjes de kinderwagen en de maxicosie de rest allemaal gekregen .

6. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Ik! en ik word er niet goed van. Wat een rotdingen die hormonstertjes :(

Gr.
    Bianca

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goedemorgen ladies!

Hier ook regelmatig last van de hormonsters, gisteravond was het weer raak maar voel me nu alweer een stuk beter zo met het zonnetje buiten..

8. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    Hier ook veel last van de hormoontjes vind het best wel zielig voor mijn ventje af en toe :( ma goed dat hij het begrijpt en niet te zwaar op neemt :)

@sunflower ik weet niet wanneer ze de juiste commode gaan leveren zaterdag gaan we weer eens met de zaakvoerder praten want ik ben het grondig zat met al die problemen rond de babykamer

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hormonen valt wel mee.... veel slaap maar vooral rare verschijnselen zoals: benauwdheid, steen in m'n maag, hartkloppingen. Beeb zit erg hoog en maakt ademen af en toe lastig. Ook lang zitten doet pijn in m'n liezen, m'n buik knelt daar :( Gelukkig nog 2 weken werken, kan niet wachten....

Gisteren nog naar de tandarts geweest... bah. Viel gelukkig mee. Heb gelijk m'n ontspanningsoefeningen kunnen gebruiken van Yoga :D

@minnie
    Vervelend joh, dat geeft toch alleen maar stress!? Goed om jezelf denken, als je moeder beledigd is is het haar probleem. Geeft ze je ook nog een schuldgevoel, dat is wel egoistisch vind ik? Heb je al een goed gesprek met haar gehad over hoe jij je voelt hierover? Ik herken het wel, niet met de zwangerschap maar met andere dingen (als ik ziek ben of zo) Sterkte ermee...
    M'n ouders bemoeien zich niet zo veel met de zwangerschap, m'n vader helemaal niet. Ik denk wel dat ie gaat smelten als ie de baby gaat zien. Heb een paar keer moeten vragen of m'n moeder mee inkopen wilde doen. We krijgen wel wat dingen van hen. Voor m'n schoonouders is het de zoveelste baby, ze vinden het erg leuk maar bemoeien zich verder nergens mee.

10. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

Het is hier wel heel erg rustig.
    Iedereen aan het genieten van het mooie weer, terwijl ik hier binnen zit te werken. Ik ben nog op kantoor.... maar nog maar 10 min. werken en dan heb ik eindelijk weekend.

Morgen 3d echo ik heb er zin in....

Gr.
    Bianca

11. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    veel plezier morgen!

12. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0

Hoi Mo, ja het is hun 1e kleinkind en ik ben ook enigst kind vandaar dat mn moeder zo bemoedert. Maar het is al weer een beetje opgelost gelukkig, mn vader fluit haar wel af en toe terug. Maar het blijft soms vervelend. Ach ja ze heeft het beste met me voor, maar soms is het heeeeeeeel vervelend.

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    weer mooi weer vandaag
    iedereen is aan het genieten! denk ik
    lkker weer weekend hihi heerlijk hoop dat dit weer een betje blijft ..ja mag ook wel iets warmer nog maar we hebben niets te klagen nu
    ik heb het druk dit weekend dus ben nie zoveel hier

iedereen een fijn weekend toegwenst!

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

oo das mooi dat het een beetje opgelost is
    tis en blijft idd wel een beetje vervelend ik zou het ook nie leuk vinden in ieder geval..maar ja moeders hebben het beste met je voor dat snap ik ook wel weer nou goed
    in ieder geval een heel fijn weekend toegwenst!

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Jij ook een fijn weekend, ik hoop dat het droog blijft, ik heb vanmiddag al eventjes in de tuin gezeten lekker in het zonnetje.

Mevrouw van de kraamhulp is net ook geweest, ik krijg 44 uur kraamhulp, is dat bij jullie ook zo. Ook begeleiden ze je goed met de bv en dat vind ik wel een fijne gedachten, want laatst hoorde ik van een kraamhulp ( bij een kennis) dat ze bv maar een modeverschijnsel vond, nou ja zeg je zult maar zo'n kraamhulp krijgen.....

Suzanne24 welkom bij de juni-mama's en geniet van de laatste loodjes!

Meryem nog gefeliciteerd met je verjaardag gisteren, was je nog naar de bios geweest?

Nog bedankt voor jullie reactie op het verhaal over mn moeder, gelukkig is ze weer wat bijgedraaid, nu maar hopen dat het zo blijft.

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

kraamhulp komt hier ook 44 uur
    nou idd sommige kraamhulpen zou je......
    hebben jullie ook last van hoofdpijn ik heb nu 3 dagen hoofdpijn tis nie heel erg maar verneem het wel

17. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    MO: ik heb de laatste paar dagen ook last van hoofdpijn, ben nu dus flink water aan het drinken en het neemt hierdoor gelukkig wat af!

Ik heb net alle adressen ingevoerd waar een geboortekaartje heen moet, man wat een werk! maar gelukkig ze staan nu in de pc dus dat scheelt straks weer!

Straks op een verjaardag en morgen weer werken en dan zondag weer lekekr rustig aan doen.

18. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

geboortekaartjes ik ben ook aan het schrijven al een weekje of drie haha op de 1 of andere manier kom ik er maar niet echt aan toe om alles in 1 keer af te schrijven
    doe elke keer maar een paar

19. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb geen last van hoofdpijn gelukkig!

Wij hebben van de week al een geboortekaartje uitgekozen, het wordt er een waar je een foto van de beeb bij moet doen, moet nog wel even het adressenbestand compleet maken om het aantal kaartjes door te geven ( ben hier een beetje laks in *zucht*) en de tekstopmaak moeten we nog doorgeven aan de drukker.

Had laatst de auto geparkeerd kom ik terug van de winkel, heeft een andere auto m pal naast mijn auto neergezet, echt deur aan deur zodat ik mn auto zowat niet inkon, de imbeciel, met veel gedoe zat ik dan eindelijk in mn auto met een zere buik van het stoten tegen de deur grrrrr, Die mensen hebben nog nooit van zwangere vrouwen gehoord denk ik.

20. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Heb hier een paar boeken liggen met geboortekaartjes maar ik vind ze niet echt geweldig, heb ik weer hoor. Morgen maar een paar andere boeken halen.

Deel Deze Pagina