succes meiden met het zoeken naar een kaartje wij hebben de onze besteld op http://www.geboortekaartjes.nl nmr. 13611
wij hebben een echt lente/zomerskaartje vind ik haha als de baby is geboren dan doe ik hem ff plaatsen hier wij gaan zo weg ff winkelen meiden fijn weekend...
ik had gister een telefoontje van de kraamhulp gekregen, dus die komt maandagochtend even! Maar ik ben er heilig van overtuigd, dat het de vrouw is van de etaleur van onze winkel! ik heb haar wel een paar keer gezien als ze schoenen kwamen kopen, heel leuke vrouw, (tenminste toen die keren wel hihi!) dus ik zal het haar maandag even vragen. wel toevallig natuurlijk!
goedemiddag ladies, wat is het stilletjes hier! mo: hier geen last van hoofdpijn, ook eigenlijk helemaal geen last van gehad tot nu toe.. sterkte ermee! minnie: ja meid, irritant met die auto. Als we ergens parkeren waar het best krap is stap ik ook eerst maar uit omdat het anders echt niet meer gaat lukken met die buik. maar als iemand anders zo dicht tegen je aan parkeert is dat niet handig.. Vladermira: Leuk kaartje hebben jullie uitgekozen! sjoon: wat grappig zeg als het die mevrouw is Hier nog niet bezig met de kaartjes, denk ook niet dat we er een hoop nodig hebben. Zal van het weekend eens kijken op internet. Manlief ligt nog op bed want heeft nachtdienst gehad en ik zit nog in me pyjama. Zometeen gaan we maar weer eens naar de Praxis en Gamma, zo onderhand onze hang-out geworden haha..
Tjee wat is het rustig hier zeg! Net weer mot met allebei mn ouders, word er een beetje simpel van hoor Dit keer ging het over lampen voor de babykamer die speciaal besteld moesten worden, mijn vriend had de verkeerde besteld ipv 40 watt 60 watt, nu had mn vader die lampen opgehaald en kwam ze net brengen. Begint die gelijk te zeiken dat die lampen niet goed zijn en dat mn vriend dom is etc. Dus ik zeg wil je aub ophouden want zo is er iedere keer wel wat. Nou zijn ze dus kwaad weggelopen en ik moest het maar bekijken. Ik word niet goed van dat betweterige gedoe, in principe heeft mn vader wel gelijk dat die lampen verkeerd zijn maar moet je daar nou zo'n heibel over maken? Mn vader is een echte perfectionist en alles moet maar op zijn manier gebeuren. Ik wou dat ik die zeikerds naar een andere planeet kon toveren, begrijp me niet verkeerd ik geef echt heel veel om mn ouders maar ik heb zelf nooit echt beslissingen kunnen nemen, ik keek altijd naar de ogen van mn ouders. Dat komt mede omdat we een familiebedrijf hebben waar ook mn vriend werkzaam in is, dus prive en zakelijk loopt ook nog wel eens door elkaar. Ze hebben altijd alles voor mij geregeld en dat is ook een beetje mn eigen schuld want dat vond ik allemaal wel makelijk. Maar goed ik kan zo nog wel even hier over doorgaan maar dat doe ik jullie niet aan. Sorry meiden voor her enorme klaagbericht
Minnie geeft niets hoor, klaag hier maar ff lekker! Misschien dat het nu gaat veranderen dat je ouders altijd alles voor je regelen. Probeer er de volgende keer rustig met ze over te praten ipv te wachten totdat er weer iets valt te zeuren door hun. Ben vanavond en morgen niet online want we gaan naar de verjaardag van mijn zus en slapen vannacht bij mijn ouders, zal wel gezellig worden want ze is 50 jaar geworden! Heb vanavond geen zin meer om een uur terug te moeten rijden dus blijven we bij mijn ouders slapen, vinden ze wel gezellig want we wonen niet dicht bij hun. Afgelopen nacht heerlijk geslapen, de brases voor de polsen werken dus echt! De hand was vanmorgen wel helemaal stijf maar niet echt pijnlijk meer.
ooo echt he vervelend zeg hier heb ik 1 lekkende borst haha nou moet maar zien of het hierbij blijft of erger word ofzoiets dan mag ik wel zoogcompressen halen ofzo elke keer een nat shirt is ook geen gezicht
Spirit gelukkig dat de brases wat verlichting geven meid en dat je weer beter kunt slapen Mo ik heb nog geen last gehad van lekkende borsten, raar dat de een het wel heeft en de ander niet. Ben net lekker in bad geweest, mannetje is nog niet thuis, nog aan het werk. Mn ouders zouden hier vanavond eten, dus had ik vis, aardappeltjes en groente, maar omdat ze vanmiddag kwaad weggingen wist ik al wel dat die niet meer kwamen, maar dat vond ik toch wel zonde van al dat eten, dus belde ik ze maar op, denk je nou dat ze de telefoon opnamen? Ze namen gewoon expres niet op ( kinderachtig of niet?) Toen heb ik mn opa maar gestuurd om ze te halen want ik had geen auto. Toen kwamen ze opeens wel aandraven, en toen ik vroeg waarom ze de telefoon niet opnamen kreeg ik te horen dat ik dan maar een beetje normaal moest doen grrrrr Wat een ongelofelijke zak is mn vader soms toch bah ik heb hem maar gelijk gegeven want ik win het toch niet van hem, en aangezien we samen een bedrijf hebben wil je niet nog meer gezeik. Was echt woedend en dat ben ik eigelijk nog steeds maar ja bij hun is nu weer alles goed en ik zit nog met een hoop frustratie waar ik niet met ze over kan praten want zij hebben altijd gelijk! Voel me echt een klein kindje wat straf krijgt van pappie en mammie.
Jeetje, dat is niet prettig dat het zo allemaal moet lopen, met je ouders, terwijl je misschien ook wel gewoon lekker wilt genieten van de zwangerschap, alleen, maar ook met je man en ouders. ik heb gelukkig (nog) geen lekkende borsten. mijn vriend vraagt het zelfs wel eens! hahaha
morge meiden, ben ik ook weer ffies, vandaag gaan we naar Ameland naar me schoonmoeder geen zin! @ minnie wat vervelend zeg met je ouders... hoop dat ze nu es keertje normaal gaan doen
goeiemorge hier een berichtje van mij ben nu een week niet geweest me computer was kapot ! ik ga niet alles terug lezen dus zal vanaf nu weer mee lezen en reageren! hoe gaat het hier met iedereen? nog 2 weken werken en dan verlof kan niet wachten! zit bij jullie de baby ook helemaal boven in?
hey bulldog lekker nog maar 2 weekies werken gisteren zat ze bij mij helemaal bovenin maar normaal zit ze altijd onderin
het zijn nog 5 dagen werken verdeeld over 2 weken dus das nog wel tedoen he ! bij mij zit hij vanaf donderdag al zo hoog en als ik ga liggen krigj in een soort van kramp bij me schaamstreek hebben jullie da ok?
Hier wel campina-tieten hoor! Maar alleen als ik eraan komt c.q. erin knijp, gelukkig geen vlekken in m'n shirts! Maar dat heb ik echt al sinds week 16 ofzo.
goedemiddag dames! minnie: heel veel sterkte met je ouders. Het lijkt me inderdaad erg naar om steeds in van zulke moeilijke situaties terecht te komen. niet leuk . Vind het eigenlijk ook wel kinderachtig hoe ze reageren. Je bent een volwassen meid! mo: hier geen lekkende borsten tot op heden.. flex: succes op Ameland, met je schoonmoeder bulldog: Fijn dat je weer terug bent! Hier ligt de baby ook vaak bovenin, voel vaak ook zo'n bult bovenin zitten, vraag me echt af wat dat nou is.. Kramp in me schaamstreek heb ik geen last van gelukkig. Vandaag hier een rustig dagje, me man ligt nog te slapen van zijn nachtdienst en ben ondertussen een beetje aan het inpakken. Trouwens wel handig dat ik bijna al mijn kleding kan inpakken voor de verhuizing, want die kan ik toch niet meer aan komende tijd . Alleen wat zwangerschapskleren hoef ik te laten liggen en dat is ook niet bijster veel. Kom straks wel weer eens even gluren hier..
Hey Bulldog gelukkig is je pc weer gemaakt Ik heb het idee dat de baby heel laag zit, heb ook bijna geen last van mn ribben, en al 2 mensen zeiden tegen mij dat ik heel laag draag. Zou dat dan ook betekenen dat de beeb eerder komt?