Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Meryem veel succes met verhuizen meid! Hoop dat jullie snel alles aan kant hebben in jullie nieuwe huisje!

Waar zijn alle meiden gebleven? Het is de laatste tijd zo rustig hier.

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ben er weer. Pc was gecrasht. Ben nu aan het genieten van nieuwe laptop. Heb nog een keer kort kunnen inloggen op 't werk, maar dat was geen succes.

Ga morgen even bijlezen hoe het met iedereen gaat, want ik loop flink achter. Bij mij is alles goed in elk geval.

3. vlademira

vlademira Niet meer actief

ik draag juist hoog maar de vk vewacht dat mijn kindje eerder geboren wordt omdat hij al een beetje is ingedaald dus ik denk dat de dracht niks wil zeggen :D

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo wij hebben de hele week overleefd met de 2 engelse het was echt ontzettend leuk!

Afgelopen weekend helemaal naar Groningen geweest hotel sliep echt k*t sorry hoor maar dat was voor ons beide dus niet prettig :(

Vannacht dus weer heerlijk geslapen :)

dametje lekker naar school kan mama ff bijkomen!

Hier geen lekkende borsten gelukkig! en baby zit meestal in het midden en laag soms ook best gevoelig alsof het lijkt dat ie al naar buiten zwaait hahahaa :)
    Baarmoeder zit alwel erg hoog dat merk ik wel met de maagzuur..

Minnie niet fijn he? als je zo tegen je ouders moet doen..
    Hier ook zo'n stel af en toe!
    Ons mam als de alcohol heeft gevloeid is het helemaal niets dan probeer ik dr zoveel mogelijk te vermijden.
    En ons dochtertje heeft afgelopen weekend bij hun gelogeerd want de rest was mee naar Groningen. Maar ook Sem had een flinke week achter de rug dus ze wisten dat ze wat meer baldadig zou zijn..
    Komen wij dr halen is het alleen maar gezeur uit mijn vaders mond, ben blij als je weer gaat en luisteren doe je niet billenkoek zus en zo
    en verder tussendoor de scheldwoorden klote en fuck etc. terwijl Sem dus ook fuck terug zei daar was ie wel van geschrokken maar ondertussen gaat ie gewoon door met de andere scheldwoorden.
    Bij een volgende keer zal ik ze zeker hier op aanspreken dat ik dit niet wil, maar had zelf gister ook geen puf meer!
    Maar om moedeloos van te worden af en toe ja!

Nou tot babbels weer dames..

ps Zonneschijn rijden we samen met de partners naar yoga?

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeimorgen dames..
    jeetje beebje is superdruk....

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

zo, zometeen komt de kraamverzorgster op gesprek, ben benieuwd!

7. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hier gelukkig nog geen last van lekkende borsten.
    en ik draag ook laag en de mensen zeggen het ook. donderdag terug op controle ben benieuwd.
    we zijn zaterdag teug naar baby dump gegaan om te zeggen dat ze de verkeerde commode hadden geleverd zegt die heel leuk ja die mag je voorlopig gebruiken en in week 20 leveren ze de echte kamer leuk hebeen we nu alles in leen jong word niet goed van die winkel. wat service :x

8. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

We hebben zaterdag de 3d echo gehad. Zo leuk om te zien. hij/zij was verstoppertje aan het spelen met de placenta en m'n bekken. Want hij/zij lag met z'n/haar hoofd naar beneden. Maar gelukkig konden we wel wat zien. het neusje had hij van mij, maar verder leek hij veel op vaders :)

Voor een volgende keer, zou ik zo weer doen.

Hier is alles rustig. De baby groeit goed. Ik zit op 1281 gram en ik ben 29 weken + 1 dag zwanger. Ik voel echt af en toe mijn buik op en neer gaan. Gisteren lag de afstandsbediening op m'n buik; je zag 'm gewoon op en neer gaan. Zo leuk.
    Ik ben nu al nieuwsgierig naar ons kindje. Maar ja, ik ben de laatste in juni :cry: Of het moet eerder komen.

30 mei ga ik met verlof (4 weken van te voren); mits alles goed blijft gaan. Want ik ben trombosepatiënt, dus je weet maar nooit.

Er is hier ook gesproken over lekkende borsten. Nee, (nog) niet last van.

Maar het is hier idd erg rustig..... waar is iedereen? of zit ik in mijn eentje te buurten hier?

9. Blue Bird

Dat hadden wij ook. Daarom hebben we daar gelukkig geen zaken gedaan. De enige wat we daar gehaald hebben, is de box. En die hadden ze gelukkig op voorraad.
    Ik zou ook knap chagerijnig worden hoor....

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Leuk om te lezen!
    Eerst typ je alles hij/zij en op het einde alleen nog maar hij...
    hmmmm ;)

Fijn dat de echo leuk was en nee je bent niet alleen ;)

Hier 6 weken van tevoren verlof..vind dat toch wel fijn hoor!

11. Blue Bird

hahahahhaha... heerlijk om mensen voor het lapje te houden. Maar echt, we willen het ook niet weten hoor.... Het is gewoon 1 grote verrassing...

Oh gelukkig. Ik heb 't namelijk keirustig op het werk, dus ik kan hier wel af en toe buurten. Maar ja, dan moeten er wel mensen zijn om ergens mee te buurten. :)

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

grappig verrassingsei hihi
    mooi dat beebje het goed doet
    hier beweegt de kleine heel erg en hard haha
    ik ben ook nieuwsgierig ka nnie w88 tot ik bevallen mag
    zie ook uit naar mijn eigen kleding trouwens whahah
    ik ga ff de stad in het is mooi weer
    groetjes mo

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

morgen komt hier de kraamzorg ben ook erg benieuwd

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    hoi meiden,ik hoop dat met jullie alles goed is!

Hier erg moe enz..
    Ik heb wat siroop gehad om mijn stoelgang te bevorderen..gaat wel beter moest 30 ml innemen,maar doe er maar 15 want dat heb ik al krampen en het gaat beter alleen is het nog niet zachter maar kan ik wel vaker,normaal was dit maar 1 keer in de 4 dagen :(
    Sorry voor de details.. :oops:

Wat is het hier lekker stil zeg :p

15. Blue Bird

Wat ik me eigenlijk afvraag. Vanaf wanneer gaat de kleine eigenlijk indalen (bij een 1e kindje?)

Gr.
    Bianca

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hoi meiden.

hier gaat ook alles goed.
    ik zelf heb nog steeds geen lekkende borsten.
    wel merk ik dat de kleine al wat rustiger wordt.
    hij heeft al wat minder ruimte en voel hem daarom alleen nog maar draaien en af en toe een schopje.

gelukkig heb ik nog geen last gehad van stoelgang problemen.

volgens mij kunken ze vanaf 32wk gaan indalen maar dat is bij iedereen anders.
    sommige dalen pas met de laatste week.
    maar als je soms kleine pijn scheuten in de schaam en lies streek krijgt is dat volgens mij dalings weeen. (als ik het fout heb sorry)

flex veel plezier op je vakantie geniet er lekker van.

het is hier de laatste tijd wel erg rustig.
    ik ga vanaf nu ook elke dag mee schrijven.
    dus kom gezellig met z'n alle mee kletsen

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    gezellig!
    :)
    Ja indalen is echt bij iedereen anders maar kan dus nu al ;) bij een tweede zoals bij mij kan het nog langer duren blijkbaar!
    Maar je hoort ook wel eens van bevallingen waar ze dan zelfs nog moeten indalen!

Nou net even mijn moeder aangesproken over de woorden ed..
    Krijg ik als reactie dat Sem het wel zou begrijpen (is 2,5 he)
    en dat wij het wel verkeerd gehoord zullen hebben.
    Op de scheldwoorden ging ze niet eens in..
    Maar als je tegen een kind meerdere malen zegt ik ben blij als je naar huis gaat..moet die dat dan snappen?
    En als je thuis bent zul je wel billenkoek krijgen zoiets zeg je toch nie?
    Ik dacht eigenlijk dat mijn ouders ook wel wisten dat kinderen (VOORAL van die leeftijd) alles nog letterlijk nemen..

pffff maar ja ze moest het toch ff weten!

18. Blue Bird

Nou, daar heb ik dus (nog) geen last van. Ik voel wel dat de baby behoorlijk aan het bewegen is.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

middag meiden!

amelnad was lekker warm ben zelfs beetje bruin geworden haha en met me schoonmoeder viel het uiteindelijk wel mee...

morgen is het een rotdag :( dan is het precies een jaar geleden dat ik een mk kreeg ... maarja gelukkig is het nu allemaal wel goed :)

20. Blue Bird

Sterkte meid. Het blijft toch wel een rotdag die je er iedere keer aan herinnert...

Deel Deze Pagina