Ja is goed hoor jullie (hij hihi) mogen rijden, toeter maar als jullie voor staan vooral bij gebrek aan parkeerplaats hier Maar dat kennen jullie ook! Zie jullie morgenavond gezellie ben benieuwd naar je verhalen, en jullie mogen meepersen hihi!
Hee Bwtje, Jij een goeie en leuke week gehad met de Engelsen. Ook wel weer lekker om effe weer "alleen" te zijn en weer wat rust te hebben of niet? Ik mag nog niet persen, zei de yoga-juf, omdat m'n kindje 2 weken te klein is en ik naar de gyneacoloog verwezen ben. Ze wil eerst goedkeuring van de gyn hebben (zoiets zei ze afgelopen keer). Wel jammer, want wil ondertussen wel es mee gaan doen...! We kletsen morgen verder. Ga nu echt bijlezen, heb net fotootje in album gezet (is me eindelijk weer es gelukt).
hallo meiden juni mamma? bevallen? heb ik iets gemist mijn man en ik doen de bevalling samen ja en met de kraamhulp en verloskundige zeg maar
van charlotte..dat is weer even geleden..maar niet goed gegaan. Daar had ik het over..maar verder niemand hoor! ben nog eventjes niet van plan!
Ben ik ook weer even. Heb een druk weekend gehad en dat heb ik vandaag geweten! Moest vanmorgen naar de gynaecoloog maar het liep daar behoorlijk uit, moest ruim een uur wachten, viel zowat in slaap in de wachtkamer! De bloeddruk was goed, 120/80 en geen eiwitten in de urine. De gynaecoloog schrok wel van mijn benen omdat ik wel heel erg veel vocht vasthoud. Moet nu echt rustig aan gaan doen van hem en veel plat liggen en als het dan nog zo blijft ook de voeten nog eens extra omhoog. Vanaf nu moet ik iedere week op controle komen door het vocht en ivm mijn nierziekte. Hij was wel erg tevreden over de baby, die groeit goed! Ik voel de baby ook erg veel bewegen en dat is ook een goed teken. Zal morgen weer ff op iedereen reageren, nu geen puf meer voor en mijn vingers beginnen nu alweer te tintelen, vannacht weer slapen met de brases om, dit werkt gelukkig erg goed! Slaap lekker allemaal! Leke avatar hè? Mijn kindje zwaait nu al naar me!
goeiemorgen! @spirit fijn dat de baby zo vgoed groeit alleen balen van dat vocht ik heb er op het moment ook last van ! heb net naar de vk gebeld om te vragen dat me buik aan d ebovenkant zo zeer doe en dat ik e kleine bijna niet voel maar moet nog even wachten op een telefoontje terug.
Had iemand nog de code van geboortepost die in de doos van prenatal zit de blije doos ook wel genoemd! Zo ja neem ik die code graag over..pb maar ff!
waarschijnlijk gewoon door het groeien dat het zeer doe en dat het hard is is waarschijnlijk het kontje of het hoofdje.als je de baby 2 tot 3x per dag voel dan is het goed! ik ga maar lekker rustig aan doen vandaag dan zak het miss nog weg.
Weet niet of ik die code nog heb maar wat kun je ermee doen? Jij hebt dus ook last van vocht, is lopen ook pijnlijk voor je? Bij mij is m'n buik soms ook pijnlijk maar ze groeien nu ook behoorlijk snel hoor!
als je hem niet gebruikt dan wil ik hem graag in pb.. Ik wil een proefdrukje aanvragen bij geboortepost en met die code krijg je korting vandaar en als jij toch ergens anders kaartjes besteld heb je er niets aan en ik wel hihi dus voor degene die hem niet gebruikt ontvang ik hem graag in pb dank je alvast! Hopelijk is het inderdaad zoiets bulldog zou toch niet fijn zijn he.. zolang je maar iedere dag iets voelt ja! als ik er echt voor ga liggen en concentreer op de baby of ermee ga spelen dan krijg ik het vaak voor elkaar dat ik een reactie krijg !
als het goed is heb je hem binnen! ik ga er straks ook maar eens uitgebreid voor liggen! om 2 uur komt de kraamhulp ben benieuwd.
dank je ! ik heb hem binnen ja ga zometeen gelijk een proefdrukje aanvragen ja ben ook benieuwd ja zal wel goed zitten hoor ga maar eens lekker spelen hihi wordt je er straks moe van dat ie niet wil stoppen haha
HEY DAMES hoop dat alles goed is me tde baby bull maar daar gaan we wel vanuit togh ik krijg vandaag ook de kraam op visite
wat een rotweer! ik hou trouwens ook vocht vast in mijn voeten en mijn handen krijg me ringen soms gwoon nie af erg vervelend
ik hou het er maar op dat ie gewoon graag slaap haha vocht in me voeten heb ik ook ik heb geen enkels meer hihi hier begin het ook redelijk donker tre worden gggrrrr
morge meiden, @ minnie mooi kamertje hoor @ bull hoop dat alles oke is met je beeb. @ bwtje heb nog nie eens een uitnodiging gehad voor de blije doos maar zodra ik um heb zal ik de code wel zoeke. hier is het prachtig weer! heerlijk ben alleen wel verkouden aan het worden dat is wel minder. de beeb trapt hier in de ronde heerlijk gevoel is dat