hier regend het bah bah ik ga hier thuis wat poetsten anders kom het er niet meer van denk ik en moet ook nog boodschappen doen! tot straks
bwtje ik heb hem ook nog liggen zal morgen even voor je kijken. ik merk dat de kleine van mij aardig begint te dalen. heb erg veel last aan de onderkant van mijn buik. hoop dat hij nog even blijft zitten. hihi
Spannend allemaal... Hier nog helemaal niets te voelen... ja, dat mijn beebie behoorlijk aan het bewegen is, maar verder gaat alles ontzettend goed. Heb eigenlijk helemaal niets te klagen...
Hallo meiden, Ik ben er wel en lees alles mee, maar heb het op het moment te druk om op iedereen te reageren. Maar met mij is alles goed en met de kleine ook. Ik hoop binnenkort weer wat actiever te zijn. Groetjes aan iedereen!
hoi meiden, Hier ook wat aan de drukke kant met verhuizing enzo dus reageer niet zo heel veel de laatste tijd, maar lees wel alles mee Vandaag naar de vk geweest, alles was goed alleen me ijzer wat aan de lage kant. Heb nog even bloed laten prikken in het zkh om precies te kijken hoe laag die nu is.. ik kom straks wel weer even kijken..
Uiteraard is mijn vriend bij de bevalling en ik denk ook mijn moeder. Dat is nu afgesproken maar als ik daar lig te bevallen denk ik er misschien wel anders over Meiden nog bedankt voor jullie reacties op de babykamer!
@minnie als ze de kamer kwamen leveren ben ik 36 weken zwanger @claudia proficiat met je 31 weken ben gisteren naar het ziekenhuis geweest ivm harde buiken en vochtverlies blijkt dat er een spoortje van zwangerschapsvergiftiging in mijn urine is gevonden ma nog niet veel moet donderdag terug op controle bij de gyn en dan controleren ze mijn urine weer. hoop dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. heeft iemand hier ook last van? heb ook veel last van vocht in mijn handen en voeten
oww das niet zo mooi meis ik heb er zelf geen last van wee tniet eens wat een harde buik voor meot stellen! hopen dat het idd geen zwangerschap vergifteging is! sterkte
Hoi Dafke ik hoop dat het geen zw.schapvergifteging is meid, ik zal iig heel hard voor je duimen. Er hebben al best veel meiden last van vocht vasthouden zeg, ik heb daar nog niet zo'n last van, wel soms zijn mn aders op mn handen dik en als ik lang heb gezeten branden mn voeten heel erg maar als ik dan weer een paar glazen water drink en wat bewegingen maak met mn benen is het weer weg. Tjee meid 36 weken is wel laat dat ze het kamertje komen leveren pffff. Maar ja als straks alles er is kun je lekker gaan genieten. Hebben jullie dat ook dat je je werk een beetje verslonst? Ik heb een eigen bedrijfje maar op het moment staat mn hoofd helemaal niet naar werken, moest net wat klanten bellen maar daar zie ik dan als een berg tegenop pfffff. Ik kan alleen nog maar aan mn zwangerschap en de beeb denken, erg he?
hey dames hoop voor je dat dat het nie is dafke! kraamzorg is geweest ff leuk gebabbeld hier moet je dus gwoon het water wel koken hoor ook verhalen dat het niet hoeft nou ik doe het wel gwoon kleine moeite mogguh weeer naar de verlos ben benieuwd hoe beebje nu ligt 2 weekjes terug lag ze met hoofdje naar benee het lijkt soms wel een slagveld in mijn buik zo druk is ze aan het bewegen en doen
ja met 36 weken pas het kamertje is wel heel laat vooral als je dit leest stond in de krant : Babykamer vol gifdamp door Barbara Sanders AMSTERDAM - Nieuwe meubels in huis blijken tikkende tijdbommen die ernstige gezondheidsschade kunnen veroorzaken. Vooral in een net ingerichte babykamer zijn giftige dampen uit kasten, wiegjes, commodes en vloerbedekking zo gevaarlijk dat dit kan leiden tot zeer ernstige en blijvende ademhalingsproblemen bij kinderen. Wetenschapper Evert Hasselaar van OTB, het onderzoeksinstituut van de TU Delft, luidt de noodklok: "Vrouwen zouden in plaats van in de achtste maand al in de eerste maand van hun zwangerschap de babykamer moeten inrichten. In alle nieuwe meubels, vloerbedekking en gordijnen bevinden zich gassen, weekmakers, formaldehyde, benzenen en biociden." "Al dat spul moet maanden uitdampen voor de komst van de baby. Dat kan door de kamer goed warm te stoken en te ventileren. Maar dat gebeurt in de praktijk niet, levensgevaarlijk. Eigenlijk zouden aanstaande ouders aan de tweedehands spulletjes moeten." Geïsoleerd Het gezaghebbende onderzoeksinstituut meldt dat de problematiek rond de huisinrichting ook buiten de babykamer geldt. Veel mensen kopen een zeer goed geïsoleerde nieuwbouwwoning waarna nieuwe meubels, stoffering en apparatuur naar binnen worden gedragen. Hasselaar: "Vooral over deze situatie maak ik me grote zorgen. De combinatie van giftige dampen en een bijna hermetisch afgesloten huis is rampzalig. In dit scenario - nieuw huis en nieuwe inrichting - moet je eigenlijk minimaal drie weken op vakantie en de ramen openlaten voordat je je intrek neemt in je nieuwe stulpje!"
Zelf hadden we het kamertje in januari al was al aanwezig 1 maand naar bestelling helemaal netjes en compleet
hahaha leuk berichie 3 weken je ramen open laten en op vakantie gaan! ja dan weet ik dat mijn probleem zeker opgelost is want dan zijn alle spullen weg! Nou hier zit het wel goed allemaal tweedehands spulletjes! en staat er al een paar weekies in nu in een oud ontzettend ventilerend huisje hahaha Dus ik maak me ook niet druk hierover! Het laatste wordt nu gemaakt een buikkastje in zilver..en dan zijn echt alle meubeltjes er.. Maar dat is maar opvulling en geen noodzaak Maar ze onderzoeken tegenwoordig ook alles he, maar klopt wel dat veel nieuw is laat geleverd word en veel baby's in nieuwbouw woningen geboren worden.. Dus iets om over na te denken ja.. Dafke hopelijk zit het allemaal goed meid! We duimen voor je
mo gaan jij nu om de 2 weken naar de vk? bij mij is de kraamzorg ook net geweest! ik had dat stuk ook gelezen vlademira ik ga de komende weken de kamer goed door laten luchten!