Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Hallo dames!

Alles goed hier verder? ik la dat iemand last had van een spoortje in der urine? ik heb het ook sinds week 30 maar het wordt tot nu toe niet erger , dus ik hoef geen maatregelen te treffen gelukkig! ik had ook een hoge bloeddruk, maar die is nu ook ietsje pietsje gezakt, ik hoef volgende week pas terug te komen, hoop voor jou hetzelfde!

Ik wil alleen mijn man bij de bevalling, want ik merk dat ik nu al moordneigingen krijg als mensen het met hun goedbedoelde adviezen willen gan uitleggen wat je moet doen... nee, geef mij maar me liefje , die vertrouw ik in alles!
    Mijn moeder bel ik wel als we naar het ziekenhuis gaan, zodat ze het wel weet dat het zover is en dan mag ze zelf beslissen of ze in het ziekenhuis wilt wachten.Net als mijn schoonouders natuurlijk, maar die wonen naast ons dus die zullen het wel merken hahaha!

Nou en vandaag 33 weken! joehoe! ! ! ! !

2. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Als je dat bericht leest van de babykamer luchten schrik je wel zeg :confused: Maar ik vind het persoonlijk allemaal een beetje overdreven.
    Hoeveel kindjes liggen er niet in een nieuw kamertje? Ik vind het wel logisch dat je de boel goed moet luchten, maar dat doe je neem ik aan ook als je spullen al wat ouder zijn toch?
    Tegenwoordig maken ze overal heisa van, je weet op den duur niet meer wat wel of niet goed is. Ik denk dat iedereen maar naar zn eigen gevoel moet luisteren dan komt het vast goed.

Oeps ik ben nu wel erg aan het preken zeg! Haha

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Zo, hier ben ik weer en heb nu wat meer tijd, dus kan wat langer blijven 'plakken'.

@ Bulldog: Ik wil alleen mijn man bij de bevalling hebben. Maar ik hoop dat hij het volhoudt, want hij is niet echt een held als het daarom gaat...

@ dafke: Ik hoop heel erg voor je dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. Maar als het wel zo blijkt te zijn, wat gaan ze dan doen?

@ Minnie: Nee, ik heb dat absoluut niet dat ik mijn werk verslons. Naar mijn idee doe ik het allemaal nog heel erg goed, en ik wil júíst bewijzen dat ik het allemaal nog kan, haha. Maar dat moet ook wel. Ik werk in de horeca, en als ik werk sta ik in mn eentje achter de bar, ik kan dan moeilijk laks worden als de klanten wat bestellen. Wel ga ik, als het even rustig is, even lekker zitten op mn barkruk achter de bar, om tussendoor toch een beetje te rusten.

@ Vlademira: Ik heb dat stuk ook gelezen. Gelukkig staan onze meubels al een hele tijd, dus maak me er niet zo druk om, denk dat onze meubels ondertussen wel uitgedampt zijn.

@ Bulldog: Heb ik ook last van. Meubels staan er al een hele tijd, muren zijn al eeuwen geleden geverfd, en raam staat aldoor op een kier. En nog ruikt het er zo nieuw en naar hout idd. Maar ik vind dat eerlijkgezegd wel lekker ruiken.

@ Kleintje: Gefeliciteerd met je 33 weken. Over 4 weken 'mag' je...

Ik vind het af en toe best wel beangstigend worden hoor. Ik ben nu 31 weken en tel de weken af, nog 9... Maar gisteren dacht ik; 'Het kan ook al over 6...' En dat klinkt al zo dichtbij dat ik er best bang van word, slik...

4. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Dafke: Ik hoop dat er neits ernstigs aan de hand is! Ik duim voor je!
    Vlademira: MIjn ouders hadden het berichtje ook gelezen gisteren en vertelde het, ik luchtte het kemertje al zeer regelmatig, het zal wel meevallen hoop ik.

OP de vraag wie er bij de bevalling aanwezig is: Alleen mijn vriend is hierbij aanwezig. Mijn schoonouders wil ik niet in de buurt hebben en ik denk dat mijn ouders wel op de hoogte zullen zijn als ik naar het ziekenhuis ga maar erbij hoeven ze niet te zijn ( willen ze zelf gelukkig ook niet!)

coco: Ik zit ook alweer op de 32 weken, nog maar een paar weekjes en dan is het zover, inderdaad af en toe best angstig, maar we gaan ervan uit dat we goede moeders zullen zijn en dat de bevalling goed gaat!

Morgen moeten we alweer naar de verloskundige. Ik ga nu om de 2 weken en ik moet zeggen dat is best vaak, maar ja het is goed voor het kleintje, de vorige keer was het hoofdje al naar beneden ik ben bneieuwd ho het nu ligt. Soms denk ik dat ik een kontje onder mijn ribben voel dus dan ligt het nog goed, aar we zullen het morgen wel horen.

5. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Ik heb trouwens gisteren de geboortekaartjes besteld, vond het best moeilijk om een lijst te maken wie we allemaal een kaartje sturen, ben ook bang dat we iemand vergeten, het zijn er 80 stuks geworden.
    Het wordt een geboortekaarte met een foto van ons beebje, heeft iemand anders dit ook?

Ga zo eten koken, zelfgemaakte gyros met een pitabroodje en komkommersalade, maar ik denk dat ik alleen moet eten, mannetje is weer laat thuis.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Wij hebben ook een kaartje met een foto van de bay. Maar niet met een aparte foto, de foto wordt al op het kaartje zelf gedrukt zeg maar. Snap je?

Ik ga nu ook eten. Ook alleen want zelfde verhaal...
    Ik eet prei/gehakt schotel uit de oven, van maggi... Lekker!

Fijne avond allemaal en eet smakelijk. Ik ga er nu vandoor.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    goedemiddag ladies,

Dafke, sterkte meid en hopen dat het geen zwangerschapsvergiftiging is!

mo: misschien heb ik het gemist, maar over welk water koken heb je het? haha

vladermira: Ik had het berichtje ook al gelezen op nu.nl, onderhand krijg je overal wel kanker of weet ik veel wattes. En in ons geval kan het nou eenmaal niet anders. Had ook graag het kamertje al af willen hebben en alles ingericht maar helaas. Ben blij als het er op tijd staat :p

kleintje: feli met je 33 weken!

bulldog: ik wil alleen me man bij me bevalling hebben. Zou ook niet weten wie ik anders zou kunnen vragen haha..

minnie: we moeten het geboortekaartjes nog uitkiezen, maar vind een kaartje met foto wel erg leuk :)

hier ook alleen eten vanavond, heb zo'n zak uit de vriezer met zalm en spinazie enzo..

8. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Eet smakelijk voor de dames die nog moeten eten!

Ik heb spitskool met aardappels en speklappen op jamm jamm... gelukkig komen mijn schoonouders vanavond ook nog een Big Mac brengen ( ze wonen naast ons , maar ze gaan vanavond op visite en komen dan op de terug weg langs de MAC, errug handig!)

Vorig jaar rond deze tijd was het bijna 30 graden...dat is nu ook niet te zeggen, maar ik vind het wel lekker dat het zonnetje wel schijnt!

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

klopt ik ga nu om de 2 weken

10. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

ik heb het over het water voor de flesvoeding zeg maar

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ziet nu dat de baby in de banner er al bijna is nog 1 stukje verder hierna!
    :)
    het gaat nu echt snel :)

Gaat hier nu ook een proefdrukje aanvragen van het babykaartje :)
    wij doen zowel de echo als een foto erop! vorige keer alleen een boekenlegger gemaakt dus daar stonden geen foto's op nu dus helemaal anders..

Nou zonneschijn we hebben samen de yoga partner les overleefd! jammer dat je niet mee mocht persen maar over 2 weken sowieso he!
    Veel succes bij de gynaecoloog vandaag hopelijk is het gewoon allemaal oke!

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

morge meiden,

@zonneschijn fijn dat je een mooie dag hebt gehad 10 april mooie foto heb je hoor :D

ga zo weer zwemen jippie :whistle:

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden

ik zelf heb bij de bevalling mijn ex-vriend en mijn moeder.
    meer wil ik er echt niet bij hebben.

ik zelf begin het nu wel een beetje angstig te vinden. maar het zal wel goed komen.

de kaart staat klaar om te bestellen. ik doe het via internet dus ik hoef alleen maar op verzenden te drukken.
    enveloppen heb ik hier klaar liggen dus zodra ze binnen zijn kan ik ze meteen op de post doen.

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeiemorge dames!

ben vanmorgen weer naar de verlos geweest
    beebje heeft groeispurt gehad is ook wel te merken
    mijn bloed is geprikt op ijzer was nu 7,2 dus mag afbouwen met de pilletjes
    bloeddruk was perfect
    beebje lag nog steeds met hoofdje naar benee dus alles okidokie
    nu over 2 weekjes weer komen

15. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    hey dank jullie wel voor de vele reacties ik hoop ook dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. En iemand vroeg wat ze dan gaan doen ik zou het niet weten. morgen avond moet ik op controle en dan zullen we het wel horen. ben toch een beetje bang want weet niet goed wat dat allemaal inhoud zo'n zwangerschapsvergiftiging. :(

ik wil ook alleen mijn man bij de bevalling. Was bij de andere 2 ook zo.

en we hebben ook een geboortekaartje met op de voorkant een foto van de baby en int midden onderaan de tekst een foto met de baby en de 2 broertjes :)

dan zal ik zo snel als de kamer er is ma goed verluchten he kan wel nite lang mits ze pas komt als ik 36 weken zwanger ben. ma ja

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hey dames,

mo: Hoe was je ijzergehalte toen je aan die pilletjes moest beginnen? Ik had bij het begin 8.8 en toen gister met de vingerprik bij de vk was hij 5.9 :( .
    Ben nog even in het ziekenhuis wezen prikken maar vrees dat ik ook aan de pillen moet. Ze vroeg nog of ik niet moe was ofzo, maar ja wat verwacht je anders met 33 weken. Duizelig ben ik ook niet geweest eigenlijk..

Hier vannacht gedroomd dat de bevalling echt supermakkelijk ging haha. Zat diezelfde middag alweer bij een informatiebijeekomst van het cb ofzo haha.. so weird. maar goed..

Hier schijnt het zonnetje vandaag en me man is vrij, dus even kijken wat we gaan doen.

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    mijn ijzer gehalte was 6,3 ik was ook duizelig hoofdpijn moe enz enz
    nu dus weer gwoon zeg maar

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    dat met werk heb ik ook, nu hoor ik van collega's dat zij dat ook hadden tijdens de zwangerschap, nooit wat van gehoord of gemerkt :) Gelukkig doet niemand er moeilijk over bij ons. Vanmiddag nog een verplichting voor het werk waar ik m'n best voor moet doen, daarna kan en mag ik lekker rustig aan doen..... heerlijk! Voel me wel af en toe schuldig omdat de rest van de collega's het druk hebben :( Hebben jullie dat niet?

19. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hoorde van iemand dat het nu normaal is om tot 43 weken te wachten voordat de baby gehaald wordt. Weet iemand dit? Ik dacht dat je uiterlijk tot 42 week mocht doorlopen. Zal dit volgende keer eens aan vk vragen. Pff... moet er niet aan denken.

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    pff lijkt mij ook geen pretje om tot de 43e week door te moeten lopen :( maar volgens mij is dat tot 42 weken hoor..

Deel Deze Pagina