volgens mij vinden veel meiden het neit leuk om hier te reageren bij de juni mamma`s dan .. ze reageren wel bij andere topics. maarja dat moeten ze zelf weten maar dan moeten ze ook niet raar staan kijken als ze van de lijst af zijn...
goeiemoggel! zonneschijn van harte met je verjaardag lees net dat je naar zkh moet wat klote zeg!beebje moet lkker gaan groeien hoop voor je dat je snel weer naar huis mag
huh? dat is toch ieder voor zich neem ik aan waar die reageert? maar ok over je vraag wel/niet drogen net zoals handdoeken en dus de hydrofiel luiers je mag ze wel drogen anders worden ze ook zo hard he maar niet strijken maar sommige vinden dit dan niet mooi en strijken ze alsnog.. maar het droogt beter af als je dit dus niet doet.. maar of het nu echt zo veel uitmaakt..
ja dat schrijf ik er ook bij dat ze dat zelf moeten weten! maar vorige x hadden ze de lijst opgeschoont en toen kwam er een hoop kritiek dus vandaar. maak mij niet uit wie hier wel en niet reageer de een heb er wel zin in en de ander niet. oke dan weet ik dat weer hersenen zijn net een zeef
haha ja ik zal het je volgende week wel nog een keer vertellen dan maar inderdaad er zijn mensen die alleen meelezen prima maar de lijst is inderdaad bedoelt voor de mensen die het ook leuk vinden om het nieuws uiteindelijk te vertellen en als we samen steeds dichterbij komen hierover kletsen..bedoel om alleen op een lijst te staan en verder niets te melden heeft weinig nut natuurlijk Op het einde zullen we het wel zien hoeveel er ingevuld wordt.. bij verlof zal het misschien wel meer worden dan...
das goed dan weet ik bij wie ik moet zijn hihi ja dat bedoel ik maar ieder voor zich ben ik blij dat ik volgende week vrijdag me laatste dag werk
hey lees net het berichtje van zonneschijn wil haar veel sterkte toewensen en duimen dat je kindjke goed groeit en dat je nsel naar huis mag. oh ja gefeliciteerd nog met je verjaardag. @onsukkie mooie buik hoor ik moet straks om 18u15 naar de gyn. ben zenuwachtig ivm de zwangerschapsvergiftiging. Wil er iemand mijn buddy zijn? moest ik opgenomen worden dan kan ik dat even melden zodat jullie ook meer weten he.
Ik ben weer trug van de VK! Alles was goed kindje ligt mooi op schema met hoofdje naar benee mijn bloeddruk was 130/70 en de beeb had een vlotte hartslag 160 bpm hihi ze was dus wakker
Jeetje, wat gaan jullie hard met de berichten! Alles bijlezen red ik niet hoor. Zonneschijn, heel veel sterkte! En weet wel dat je op de meest veilige plek voor je beebje ligt he. Ik hoop dat je toegang tot internet zal hebben. Dat houd je wereld toch wat groter. Fl3x, goed te horen dat het goed gaat. Vertelen ze altijd de hartslag van de beeb? Heb namelijk geen idee. (Mocht je een update van de lijst maken, het is mijn eerste en ik hoop thuis te bevallen). Onsukkie, veel kan ik er niet op zeggen, wat een prachtbuik!
nee ze vertellen het eigenlijk nooit maar haar hartslagje was ook nooit zo hoog ze vroeg wel of ze veel bewoog ja vlak voor ik naar binnen ging ging ze flink tekeer zal strax ff updaten
netjes flex! Ik moet trouwens denken aan afgelopen dinsdag toen ik met me man naar de vk ging. Hij is nu 2 keer meegeweest (en de 20 weken echo dan) maar alle 2 de keren was het na zijn nachtdienst, en dan zie je er s ochtends natuurlijk niet al te fris uit haha.. (ik dacht die vk's zullen wel denken, wat een ongezonde vent haha) En merk echt dat ik zo warrig ben.. Ik maak daar bij de doktersassistente dus een afspraak voor de volgende keer. Ze vraagt of 6 mei goed is en ik stem er mee in. Ik hoor op de achtergrond wel me man zeggen dat hij moet werken maar dat wuif ik daar weg met: ach maakt niet uit.. Toen we thuis kwamen bedacht ik me opeens dat hij waarschijnlijk wel heel graag meewilde en ik gewoon die afspraak op die dag geplaatst heb . Hij zei toen ook dat ie het eigenlijk niet leuk vond omdat ik dan natuurlijk ook al 36 weken ben en het toch wel een beetje op het einde is nu.. Ga straks wel even de afspraak verzetten, ik lijk wel oostindisch doof te worden zeg! haha
hey dames ik kan merken dat beebje flink gegroeit is voel het heel erg bewegen zit helemaal tegen mijn buikwand aan zeg maar af en toe ist net of ik het voetje in mijn handen heb maar het mag van mij wel indalen ik kan niet eens meer mijn eigen sokken aandoen op de normale manier en het doet soms best wel zeer krijg er ook zuurbranden van nou weer ff geklaagt
@mo dank je wel. sokken aandoen gaat hier ook steeds moeilijker hihi en krijg er soms ook zuurbranden van @fl3x wat leuk dat alles goed was bij de vk
Dafke ik wil wel je buddy zijn hoor, laat het me maar ff weten. Flex fijn dat alles goed was bij de vk onsukkie je hebt een hele mooie buik hoor! Mo dat van de sokken aantrekken dat herken ik ook! Kan ook niet normaal uit bed komen! Meryem de afspraak maar ff verzetten voor je mannetje!
@Zonneschijn: Sterkte! Is het echt enkel vanwege de groeiachterstand van het kindje dat je moet worden opgenomen of is er meer aan de hand?