Hoi meiden,ik hoop dat met jullie alles goed is! Ik zit echt flink in een dip alweer ik kan alleen maar schreeuwen tegen mijn vriend,hij kan niks goed doen in mijn ogen terwijl hij juist alles voor me doet.. Hebben meer van jullie hier last van? Ik zit ook wel hele dagen binnen,ik kan nergens heen want dan voel ik me niet lekker worden,ik kan niet meer fietsen,lopen,helemaal niks.. en als we weggaan moet ik in een rolstoel vanwege de pijn en duizeligheid Sorry voor dit vreselijke egooooooo! bericht.. Ik heb nog wel een foto van mij als klein meisje in mijn album gezet..
Claudia wat vervelend dat je je zo belabberd voelt! Wist niet dat je klachten zo erg waren dat je niets meer kan doen. Kan me wel voorstellen dat je dan uitbarstingen krijgt en het is vaak zo dat degene die het dichtst bij je staat de volle lading krijgt. Heb er zelf gelukkig niet veel last van. Probeer je zoveel mogelijk bij de situatie neer te leggen ook al is dat moeilijk, je krijgt er straks iets moois voor terug! Ik heb ook wel momenten dat ik er vreselijk van baal hoor, vooral toen ik veel last van vocht in mijn handen had en daardoor niet eens normaal kon slapen. Een paar weken ook heel veel last van vocht in mijn benen gehad, dan is het lopen en staan je ook gauw over maar dat valt nu gelukkig weer mee. Denk dat iedereen zijn ups en downs wel heeft hoor. Sterkte en doe rustig aan en probeer niet teveel tegen je vriend tekeer te gaan, geef elkaar maar even een dikke knuffel! Leuke foto van jezelf van vroeger trouwens!
zwangerschapshormoontjes..ik heb ze ook maar kan het met mijn man nu zelfs btr vinden dan toen ik nie zwanger was wel val ik zo maar uit tegen wildvreemde mensen als iets me nie aanstaat wat een leuke foto van jou als klein meissie!
O jeetje Zonneschijn ik lees nu pas je berichtje, ik weet niet of je in het ziekenhuis kunt internetten maar ik wil je heel veel sterkte toewensen. Gelukkig is behalve dat jullie kindje te klein is alles goed. Over een paar weekjes heb je een mooi beebje in jullie handen meis, eventjes volhouden en ik hoop dat je nog naar huis mag voordat je bevalt! Liefs Minnie
Claudia: Ik begrijp helemaal wat je bedoelt meid! Hier precies hetzelfde. Me man is hartstikke druk bezig met ons nieuwe huisje enzo en ik loop constant te zeiken over de meest stomme dingen. Op het moment dat ik me mond opentrek heb ik er alweer spijt van. Het is echt zo vaak voorgekomen en zelf trok ik het ook gewoon niet meer. Gister stonden we in de Gamma en ik zei hem dat ik later even wat tegen hem wou zeggen, maar het moest perse daar van m.. Dus heb hem even goed vertelt dat ik het ontzettend rot vind hoe het steeds gaat en dat ik mezelf soms niet in de hand heb en daarom zo reageer. Dat ik waardeer wat hij allemaal doet en heel veel van hem hou.. en dat ik er heel erg mee zit hoe ik steeds doe en dat hij dat goed weet.. Hij waardeerde het heel erg dat ik dat heb uitgesproken en stond ik daar dus een potje te grienen tussen het laminaat in de Gamma haha.. we hebben even goed geknuffeld met elkaar en hoop dat ik me wat beter kan inhouden nu..
Dank je wel lieve meryem,ik ga ook straks tegen hem vertellen dat ik heel veel van hem hou en ,het allemaal erg waardeer wat ie allemaal voor me doet..dank je wel! Ik ga nu maar ff slapen,misschien helpt het
@ Vladimera: Natuurlijk als een goedkoper autostoeltje ook prima is, zou ik daar ook voor gaan. Wij hebben het ook niet breed en hebben dan ook heel veel tweedehands. Maar ik zei gewoon in z'n algemeenheid dat ik persoonlijk op veiligheid niet zou besparen. Dus dat betekend niet dat ik het duurste moet, maar wel iets wat veilig is.
heel veel sterkte meid! En ik zou hem zeker vertellen dat je zoveel van hem houdt! Hij zal het vast waarderen! Hij weet het ook vast wel, maar het is toch ook fijn voor hem dat hij weet dat jezelf ook inziet dat je soms niet te genieten bent ( )..
O meid ik weet nu hoe klote het is dat je laptop het niet doet grrrrrr. Vanmiddag startte de mijne gewoon niet meer op, ik weet niet wat er aan de hand is, heb m naar vrienden gebracht die er verstand van hebben dus ik hoop dat ie snel gemaakt is! Zit nu bij mn ouders op de pc, anders moet ik jullie zolang missen
En @ Claudia: Probeer je vriend maar eens rustig uit te lggen dat je het soms allemaal niet zo bedoelt en dat je van hem houdt. Dit weet hij waarschijnlijk al wel, maar zeg het hem nog maar eens, dat zal hij zeker waarderen.
Meiden ik heb morgen een echo om te kijken of mn placenta omhoog is gegroeit, die lag nl met 20 wkn heel laag, hoop het wel, anders wordt het een keizersnede.....
Ik hoop met je mee! is toch fijn als je gewoon kan bevallen he *duim* *duim* bedankt voor de codes van geboorte post maar het zijn dezelfde codes sowieso jammer kan ze dus niet voor de gek houden ermee hihi dus misschien dat iemand anders hem nog kan gebruiken werkt dus eenmaal Ik ben de buddy van zonneschijn staat ook op de lijst wie elkaars buddy's zijn.. nog niets van dr gehoord ben ook erg benieuwd, heb dr alwel een smsje gestuurd dus maar even afwachten als ik iets hoor post ik het gelijk! fijne avond allemaal wij gaan hier aan de pasta mjammie was in de aanbieding bij AH smakelijk allemaal!
minnie vanaf deze kant ook heel veel s6 toegwenst grtjs mo wij hebben net de spaghettie op hier was weer jammie jammie