Jippie ik heb internet! Bwtje las net je sms, je mag officieel je mobiel niet gebruiken dus hij staat op stil... Het gaat al iets beter, dat wil zeggen dat ik me beetje bij beetje eraan over kan geven dat ik hier moet zijn in het ziekenhuis. Het is wel een puinzooi hier, de kraamafdeling wordt verhuisd (omdat er nieuwe vloerbedekking komt) dus iedereen ligt door elkaar en ik ben al 3 x vehuisd. Mag 3 x per dag 30 minuten over de gang lopen, rest is rust.... Wel waardeloze nacht gehad, lag eerst alleen komt er om 2 uur snachts een net bevallen vrouw bij (duurde ruim een uur met catheter, infuus en inruimen enzo), was het net rustig komt de 2e net bevallen vrouw met baby'tje... Dus weer hetzelfde ritueel plus een baby'tje dat steeds huilt... Pas om 7 uur was het weer rustig en toen kwam om half 8 het ontbijt... Beetje vreemd natuurlijk als je volledige rust moet hebben.. Heb dit ook gezegd en nu lig op 2 pers-kamer met een andere zwangere ook met te klein kindje. Op zich gaat alles goed met het kindje, mij, bloeddruk, placenta, hartslag etc. Het is alleen de groei. Voorlopig hier nog blijven, maar de verpleegkundigen hebben net als ik het idee dat er een grote stap is overgeslagen; namelijk stoppen met werken en thuis volledige rust. Dus wie weet mag ik nog wel naar huis over 10-14 dagen... Hoop het zo! Hoe is het hier verder? Heb nog niet bijgelezen, maar daar heb ik vast nog wel tijd voor... Ga nu weer even stoppen, bezoek komt zo. Meiden, ik kom snel weer kletsen!
@ zonneschijn fijn dat je internet hebt! succes en sterkte nog verder in het ziekenhuis en hoop dat je kindje gauw wat gaat groeien
hier net een lijst gemaakt voor de vluchttas moet nog ff paar dingen kopen zoals omaondergoed whaha heb nu nog steeds die kleine broekjes aan hihi en moet de tutteltjes nog uit wassen en speentje uitkoken dan ben ik voor de beeb klaar vandaag de beebkamer helemaal klaargemaakt plankje was binnen! nu nog een beeb erin hihi
@dafke fijn dat het niet erger is geworden bou hopen dat het zo blijft! @minnie succes morgen bij de echo hopen dat de placenta omhoog is gegroeit! @zonneschijn fijn dat je internet heb kan je toch even komen babbelen hopen dat je over 10 dagen thuis mag gaan rusten! @flex jij bent lekker fanatiek met de babykamer ik moet alles nog uitwassen en klaar zetten en die omatenten moet ik ook nog gaan halen de kraamzorg zei al dat kraamverband past echt niet in een string . hier ook af en toe dat ik om de kleinste dingen super kwaad kan worden op de hond of me man of in het verkeer en dan gaat het nergens over. vandaag 33 weken ben nu lekker vrij tot woensdag en dan woensdag en vrijdag werken en dan heb ik verlof! ik ga lekker badderen en dan op de bank luieren heb een lange dag gehad vandaag. fijne avond
goedenavond dames! Zonneschijn: Fijn dat je internet hebt, en dat verhuizen en gerommel in zo'n ziekenhuis lijkt me inderdaad ook niet echt bevordelijk voor de rust.. Hoop dat je beebje maar een groot sterk beebje mag worden! flex: sow je bent inderdaad lekker op dreef jij! Wij hopen binnen een paar dagen te kunnen verhuizen en dan wil ik alles ook echt alles snel voor elkaar hebben en klaar hebben staan anders trek ik het niet meer.. haha bulldog: een kraamverband in een string lijkt me inderdaad niet echt lekker hahahah . Ik heb hier al een paar udge onderbroeken en 2 ugly bigshirts van de wibra liggen voor strakjes tijdens de bevalling..
misschien ligt iedereen al te pitten haha ik ga er zo ook in zit nog ff in mijn eentje tv te kijken dametje ligt samen met papa al te pitten! hehe maar papa moet er om 1h alweer uit moet vannacht werken :S dus ook minder! en morgenvroeg weer naar de markt Even over die kraamverbanden nee inderdaad een string gaat niet lol, ik heb bij de eerste dat broekje gebruikt wat erbij zit van gaas echt verschrikkelijk oncharmant maar het was nog niet eens voor 1 week..maar met allemaal familie die in de zorg werkt kom je aan genoeg broekjes en zijkantjes inknippen en het wordt al wat meer comfi hehe Maar vond het ook wel zonde om dit in mijn onderbroeken te doen dus vond het een goede oplossing Zonneschijn fijn dat je internet hebt en inderdaad raar dat ze niet eerst thuis hebben geprobeerd, maar zo kunnen ze eens goed kijken wat je kindje doet en kun je de rest thuis wel hihi! en dat je maar lekker op een rustig kamertje mag liggen! truste dames!
is een mooie tijd om te slapen.. ik ga ook zo naar boven nog even tv kijken in bed om half 11 krijg je hannibal gave film is dat dus even een stukje kijken in hoeverre dat ik het volhou! bwtje ppff snachts werken das ook balen! veel plezier morge op de markt! welteruste
@Zonneschijn: Hebben ze je alleen opgenomen ivm het gewicht? Ons kindje weegt nu 1400 gram. Eigenlijk loop ik een week voor op mijn banner (dus nu 33 weken), maar ivm de groei is dat een week verschoven. De schatting is dat 'ie bij de geboorte (uitgaande van 40 weken) max. 2700 gram zal wegen. Maar mijn gynaecoloog is helemaal tevreden. Ik hoef geen rust te nemen. Hij heeft ook niks gezegd over stoppen met werken enzo. Ik ben dus wel benieuwd waarom jij moest worden opgenomen (en ook best lang). Goed van je dat je het over je heen laat komen. Het zal een behoorlijke tegenvaller geweest zijn. Niet echt een leuk verjaardagskado! Veel sterkte en ik hoop dat je baby lekker zal gaan groeien. Lotte
morgen meiden, nou dit was al de 3de nacht dat ik over de bevalling of de beeb droom haha, vannacht bakte ik er niks van wordt je ook lekker zeker van zeg pffff ik ga zo naar meppel en morgen moeten we naar nijverdal naar een communie toe pfff hebben we eigenlijk niet zo'n zin in want ze hebben niet eens een wc in die kerk en houten bankjes bleh....
ik heb vanacht ook gedroomt dat ik aan het bavallen was en dat het zo eruit was! lekker druk weekend flex ppfff
droomde vannacht dat eerst het kindje er al was maar wist niet hoe ik alles moest doen bijv. BV geven en later was de beeb weg was ik opeens 38 weken zwanger met weeen en de kraamhulp zei we gaan zwemmen tegen die weeen ik zwempak aan gingen we opeens vissen in het zwembad whhahahaha en ik maar denken tis zover hihi
nee nikis bijzonders doen van het weekend morgen naar de voetbal elftal van me man kunnen kampioen worden. en vandaag beetje poetsen en boodschappen doen! en miss al wel iets wassen voor de baby
ik wou eigenlijk wassen al ik met verlof ben maarja het kan maar gedaan zijn. wel leuk alles ophangen strijken enzo
ik ben ook af en toe tussen door een wasje aan het draaien. vandaag komt mijn vader het bedje brengen en een lamp ophangen en dan ben ik helemaal klaar. ik moet nog een paar kleine dingetje hebben maar dat komt helemaal goed.
moge ladies, Flex: hier droom ik al een tijd dat de bevalling steeds supermakkelijk gaat. Gisternacht ook weer, ik stond na de bevalling meteen op en ging koffie zetten voor het personeel in het ziekenhuis vandaag ga ik even op me gemakkie naar de markt en het centrum, het zonnetje schijnt hier en hoop dat het zo lekker blijft.
Hey lieve meiden..hier is alles nog steeds hetzelfde,ik heb mijn vriend verteld dat ik heel veel van hem hou! en dat ik alles erg waardeer,vond ie heel lief,maar hij snapte het wel en zei dat ie het niet erg vond..hier raak ik steeds verder in een dip..in mijn gevoel word ik echt gek!zonet is mijn vriend boodschappen gaan doen en toen hield ik hem heel stevig vast en mocht hij niet weg etc.. pff ik word doodmoe van mezelf! @ minnie ik hoop dat de placenta is opgetrokken!en je gewoon mag bevallen.. @ zonnenschijn,ik hoop voor je dat je nou een beetje de rust heb kunnen vinden die nodig is,dat je beebje maar groot en sterk mag worden ik ga straks ff met mijn vriend in rolstoel naar buiten,na een week ik heb echt een week alleen maar binnen gezeten,ff kijken of ik de buitenlucht nog kan verdragen! SORRY VOOR HET GEKLAAG! maar zonder jullie lieve meiden was het een stuk moeilijker geweest,vind het heel fijn dat we zo bij elkaar terecht kunnen! DIKKE KUS!