ik heb een staant beroep dus ik hou het neit vol tot 4 weken van te voren! zolang je het vol hou is het alleen maar fijn dat heb je daarna lekker lang vrij kan je genieten van je beebje hihi. ik ben niet echt bang voor de bevalling ik laat het maar op me af komen ben alleen bang voor uit te scheuren. maar ik kan niet wachten tot de kleine er is ben zo benieuwd hoe dat ie eruit zie en of dat hij op mij of mij man lijkt. ik lees ook wel eens van die bevallingsverhalen maar dat kunnen ook hele verschillende zijn dus niet te veel lezen .
Nou zin... nee... dank je vriendelijk, het gaat pijn doen, dus daar heb ik weinig zin in, maar kijk er in zekere zin wel naar uit. Dit is trouwens een leuke mijlpaal. 35 weken zwanger nog 35 dagen te gaan
Ik denk dat ik het hoesje van het matrasje van de kinderwagen wel uitwas idd. ik heb bepaalde kleertjes waar groene streepjes in zitten (licht groen) die heb ik bij de witte was gedaan, want dat was verder meer wit dan groen. zelf was ik nooit heel warm, dus dit was wel goed gegaan!
voor de bevalling ben ik niet bang, maar ik weet ook niet wat ik kan verwachten, dus laat het maar allemaal op me afkomen! ben idd ook wel erg benieuwd op wie de kleine gaat lijken, en ook wat het wordt!
bij zit het matrasje vast aan de hoes zeg maar dus denk dat ik het maar met matras en al in de machine doe. ik heb net de eerste was eruit gehaald niks gebeurt gelukkig! nu de 2e was erin daar zit wel wat meer kleur bij in we zullen wel zien! ik was altijd op 40 graden nooit anders. even voor de dames die een hond hebben hoe doen jullie straks de hond uitlaten als julllie mannetje weer werken is en jij bent alleen thuis?of als je zelf weer meot gaan werken?
Werken doe ik niet, en m'n mannetje is de eerste 3 weken vrij, en daarna gaat ukkie gewoon mee met uitlaten. Moet kunnen. Ik heb toch geen vaste wandeltijden, dus als ukkie klaar is met verschonen, drinken etc doen we gewoon ons rondje. Het maakt de honden qua tijd niet zoveel uit als het maar 5x per dag is ongeveer waarvan 1 grote ronde (en die kunnen we ook best wel eens overslaan, vinden ze ook niet erg). Ik heb ze wat dat betreft zo min mogelijk vastigheid gegeven, des te minder hangen ze er ook aan.
in het begin dacht ik een meisje, vanaf een week of 16 denk ik echt een jongetje, maar nu neig ik heel iets weer naar een meisje, heb echt geen idee!
mijn hond trekt nogal en is ook sterk dus als ik een andere hond tegen kom dan trekt ze gewoon hard! ik vind he tniet erg om de kinderwagen te gebruiken met een grote ronde maar als ik smorgens moet gaan werken en meot dan heel die kinderwagen meegaan nemen kan ik wel een uur eerder opstaan! ik zit te denken om zon buikdrager te halen voorals ik de hond uit moet laten.
hey meiden, heb net de tuttel knuffel was gedraait hihi heb wel leuke foto zet um zo in me album. En we hebben zojuist mijn scooter te koop gezet! vindt het moeilijk maar goed het moet maar hihi nu moet ik wel fietsen
rijdt er toch nie meer op strax denk ik en moet nodig es gaan fietsen want dat ben ik nu verleerd zo'n beetje
Goedemiddag Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben heeeel erg bang voor de bevalling. Ik heb net iemand op bezoek gehad van de kraamzorg, hebben jullie ook bezoek gehad van hun. Ik las vaak dat ze de intake telefonisch doen.. @flex fietsen verleer je nooit Dat van de honden uitlaten heb ik nog helemaal niet over nagedacht
ja als je hem toch nie tmeer gebruik. en fietsen is wel gezond!ik wil straks ook meer gaan fietsen want ik fiets nooit das een nadeel heb zelf een klein wagentje dus dan pak je die sneller.
Kan ook niet zeggen dat ik echt uitkijk naar de bevalling. Maar ben zo nieuwsgierig wat we zullen krijgen. Ben wel een stuk rustiger er over geworden door de zwangerschapscursus. Ben de puinhoop hier behoorlijk zat. We hebben flink verbouwd toen we het huis kochten. Het zijn nu echt de laaste puntjes op de I. Maar daardoor is er nog wel in elke ruimte iets te doen. Niets is eigelijk echt af. En eerst had ik daar niet zo'n moeite mee, maar nu door de nesteldrang wel. En misschien ga ik daar ook wel ver in hoor. Ik stond van de week om 11 uu 's avonds op om de bestekla te soppen. Was niet echt nodig. . Word ook wel eens moe van mezelf. De babywas doe ik zodra het kamertje er is. Waarschijnlijk komend weekend. Wagen komt hier pas rond de bevalling . Moet nog even kijken wat ik dan met 't matrasje doe. Heb met de hond en de wagen "geoefend". Onze hond is echt een losgeslagen projectiel, en niet echt klein. Maar aan de leenwagen die ik had liep hij prachtig mee. Nu neem ik hem op mijn oppasdagen gewoon mee uit wandelen. Gelukkig voor hem kan ie ook goed los lopen. Heb hem voor de zekerheid wel een ketting om gedaan. Ben er helemaal geen voorstander van. Maar volgens mij kent ie die nog van de vorige eigenaar, want als ie hem om heeft probeert ie niet eens aan de lijn te trekken. Gelukkig maar want dan heeft ie ook geen last van de ketting. Intake heb ik donderdag as. Ook telefonisch. Ik ben dol op fietsen. Maar alleen met mooi weer. En als ik niet moe ben. En als het niet te ver is. En als ik mijn fietssleutel kan vinden. En mijn fiets niet te ver achter in de schuur staat.
leuk stukje hoe je dat schrijft haha ik heb hier in de huiskamer een stukje met de kinderwagen gereden en de hond was er bang van.
Ik zie aan de ene kant ook wel op tegen de bevalling, ik weet niet wat ik kan verwachten ivm mijn trombose, mijn huisarts en internist zijn hier ook best bang voor vandaar dat ik nu ook moet bevallen in het ziekenhuis onder leiding van een gyneacoloog. Ik ben vooral bang dat ik veel bloed ga verliezen, aangezien ik nu al megabloed als ik een klein wondje heb. Maar ik probeer me er aan de andere kant ook neit heel erg druk om te maken we zien wel hoe het gaat aflopen. Dafke hopen dat je kamertje ook echt komt nu! Ik ben lekker bezig in de tuin, de tuinmeubelen even schoonmaken en alle poten legen zodat ik deze weer met bloemen kan vullen donderdag! Wordt het buiten ook weer een vrolijke boel. En met mijn neefje gaat alles goed, de bevalling was wel meegevallen!