Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    heel goed hoor dames gestopt met roken!
    en ja aankomen doen je dan inderdaad maar dat gaan we er straks gewoon weer afkrijgen dan gaan we samen weer naar een ander forum hahaha

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    nee mo nog geen last van gehad,wat heb je dan precies?

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee waar heb je last van dan?

hmm ik ga nu toch maar weer eventjes binnen zitten begint wat af te koelen..
    morgen hopelijk weer zo'n zonnetje!
    8)

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb er af en toe toch nog wel zin in in een lekker sigartje hihi...

ik ga de hond uitlaten en dan koken mannetje komt zo al naar huis.
    tot morgen en fijne avond!

de gene die naar de vk moeten suc6 !

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    als ik een stukje heb gelopen heb ik last van mijn voeten zijn ze gwoon moe moet dan eerst ff half uurtje bijkomen ofzo
    messch komt het wel omdat ik andere schoenen draag de laatste dagen

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb dat niet dat ik er af en toe nog trek in heb,ik walg alleen al van de lucht vaag he! :rolleyes: ik rookte vroeger 2 pakjes per dag.. :)

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik denk ook dat het aan de andere schoenen ligt..al is het wel logisch met al dat extra gewicht..

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik moet volgende week maandag naar de VK, ben dan 36 weken, dan kunnen we gelijk in hetzelfde pand die klossen halen en die gaan dan ook gelijk onder het bed. Volgens mij hoeft het pas vanaf 37 weken.

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zojuist de poli gebeld voor een afspraak, ik had niet verwacht dat die wachttijden zolang waren haha gelukkig maar dat ik dus nu ga anders lag ik al te bevallen :S

Ik belde en toen zei de madam aan de lijn ja dat word ergens eind mei, ik dus zolang het maar voor juni is anders ben ik bezig met andere dingen :p

Nu mag ik 19 mei pfff.. maar ja wie weet is het dan alweer rustig!
    En de moeder van mijn vriend werkt in dat ziekenhuis dus wie weet ben ik alsnog zo aan de beurt hehe :)

Zo het zonnetje schijnt weer vollop heel de week genieten weer!
    Vandaag om 16.40 naar de VK! Ben benieuwd weer ;)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

goodmorning,

@ bwtje wel vervelend dat je niet meteen terecht kan. en succes vandaaag bij de VK.

Hier alles ok!

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    morguu

lekker geslapen iedereen?

bwtje die wachtijden zijn echt niet normaal in het ziekenhuis!
    schandalig dat dat zo lang duurt zeg.
    ik moet vandaag om 14:10 naar de vk normaal ga ik altijd smorgens maar omdat er verschillende zitten moet je ze allemaal een keer gezien hebben!

het zou vandaag net zo lekker worden als gister :D

morgen moet ik werken echt geen zin in ben blij dat dit me laatste week is bah

12. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede morgen meiden.

hier totaal geen angst voor de bevalling.
    wel ben ik bang voor het verliezen van mijn vruchtwater. hihi ( heb daar al een aantal rare dromen over gehad)

ook ik heb alles al lekker gewassen.
    aankomende vrijdag komt de kraamhulp langs.
    aan de telefoon was het een erg vriendelijke dame. dus hoop dat het een leuk gesprek gaat worden.

ik vind het zonnetje echt heerlijk.

de vlucht tas staat klaar.
    alleen mijn bed moet nog op klossen.

fijne dag meiden.

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    moge,
    wat is het druk geweest hier. Heb niet alles kunnen bijlezen. Bwtje, vervelend van die vlek. Bij mij veranderen ze ook, vooral op m'n buik. Was je zelf bezorgd dat je ernaar hebt laten kijken?

Ben bij de VK geweest, alles was goed. Bloeddruk 110/60, ijzer 7,7, glucose 4. Ben 11 kilo aangekomen, laatste weken niet zo in gewicht gegroeid maar wel in buikomvang. Die bult naast m'n navel blijkt een knietje te zijn, lachen. Lijkt al op z'n/haar vader, die heeft ook van die knieën die in de weg liggen :)

Gisteren de kinderwagen gekregen, moet alles nog in elkaar zettten. Ziet er wel mooi uit.

Hoe hebben jullie dames de comode ingedeeld en kledingkast? Zit me af te vragen wat handig is.

succes iedereen die naar de vk gaat vandaag!

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb in de commode me spuugdoekejs hydrofielewashandjes en doeken slabbetjes len pampers liggen.
    en de rest van de spullen gewoonn in de kast en dan de shirtjes hangen en de broeken die liggen gewoon!
    maar het is maar net wat je fijn vind ik verander het miss nog wel als de baby er is dan weet ik pas wat fijn is!

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    in de comode heb ik in de bovenste la alle luiers, schoonmaak doekjes,
    tweede la alle rompertjes.
    derde la pyama's
    in de kast liggen alle kleertjes.
    en ik heb een leuke hang zak van de ikea waar al mijn hydrofile doekjes en spuugdoekjes in liggen.
    maar ik zal het waarschijnlijk allemaal veranderen.

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    halloooaaa
    hier ben ik ff
    meiden die vandaag naar verlos moeten veel s6
    hoop dat het vandaag lkkerder word dan gister vond het nog wel frisjes

17. dafke

dafke Actief lid

27 nov 2007
    124
    0
    0
    goede morgen allemaal
    alles goed hier?
    hier niet zo goed heb al 2 nachten niet kunnen slapen heb tintelende benen en deze nacht waren ze heel zwaar heb net gelijk naar de ha gebeld straks om 17u10 moet ik langs gaan om allemaal testen te doen ben benieuwd wat dit weer kan zijn. iemand hier ook last van?

18. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Succes Dafke bij de dokter straks, het zal vast door het extra gewicht komen, maar na laten kijken is altijd goed!

Ik heb ook wel eens last van zware benen, maar dan vooral s'avonds, ik spoel ze dan af met koud water en smeer ze in met gewohl beenbalsem, daar gaan ze lekker van tintelen.

Heb hier sinds 3 dagen last van hooikoorst, jeukende ogen en niezen grrrrr Weet iemand wat je daar aan kunt doen, want allefre (hooikoortstablet) zal wel niet mogen.

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Degene waar ik naar heb laten kijken zit op mijn arm, en die jeukte dus ik automatisch krabeben, toen merkte ik dat hij dikker was en er zit een zwart puntje in..en ik kon me dit niet herinneren dus dacht toch maar eventjes de dokter naar laten kijken..
    en die heeft gelijk alles gecheckt en inderdaad alleen deze was onrustig!
    Sowieso verstandig om regelmatig te laten controleren die dingen, als ze vaker veranderen of bijkomen..Dit is voor mij ook de eerste keer hoor!

Ow ik herken het zo ik heb ook van alles al ingedeeld maar nu is er een kastje bijgekomen en je blijft wel veranderen..
    Als de baby er eenmaal is dan heb je er een ritme in en krijgt alles een vast plekje..en sommige dingen heb je alleen in het begin nodig dus dat geeft ook weer ruimte :)

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    waar woon jij dan? hier in Eindhoven was het lekker 18 graadjes vandaag weer als het goed is!
    heerlijk hoor 8)

Deel Deze Pagina