hier een link voor je waar die vraag ook is gesteld! hopelijk heb je er wat aan! http://www.zwangerschapspagina.nl/post-112142.html
Zo foto's van de camera afgehaald en op de laptop gehaald.. zal hier eens wat in mijn album plaatsen! stuur wel weer een berichtje als ze erop staan!
zo de baby kleertjes zijn weer gestreken en hangen weer netjes in de kast! hoeveel paar sokjes hebben jullie of gebruiken jullie die niet?
ZO de foto's staan in mijn album! Zo fijn he als je weer foto's kwijt kan ergens hahaha.. wat vinden jullie ervan? Alle buikfoto's zitten erin en nog wat leuke plaatjes Bulldog: Misschien niet nodig uiteindelijk met mooi weer...maar heb een paar nieuwe sokjes gekocht en de rest is nog van de vorige dus die heb ik ruim voldoende
hallo allemaal, Daar ben ik weer, lekker weekend weg geweest naar Vaals. Ruzie gehad met schoonmoeder tijdens weekend, maar verder ging het goed. Lekker gezwommen, naar de valkenier geweest en met een hele oude trein gereisd naar Valkenburg, waar op dat moment de amstel gold race was. Lekker druk dus. Ik heb mijn bed al vanaf week 26 op klossen, vind het wel lekker. Ik ben doodsbang voor de bevalling, maar ze moet er toch uit. Er is er nog geen een blijven zitten denk ik dan maar. Bianca is mijn buddy toch? maar we staan niet op de lijst als buddy's. Verder heb ik de hele kamer al helemaal klaar, vandaag naar ziekenhuis geweest en CTG gehad en bloeddrukmeting. Alles was keurig in orde, ik kan niet wachten totdat ik ons kleintje in mijn armen heb. Heel veel groetjes uit het zonnige zuiden. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ook niet iedereen reageert op mij
@ Zonneschijn: Wat fijn dat je internet hebt daar zeg. Dat zal wel voor een hoop afleiding zorgen. En hopelijk mag je nog voor de bevalling naar huis om daar volledige bedrust te houden, is toch een heel stuk fijner dan in het ziekenhuis. @ Minnie: Geelukkig dat de placenta nu wel goed ligt! @Eltje: Welkom! @ Bulldog: Ik vind het heerlijk om lekker te gaan wandelen met de honden, maar ik denk niet dat het gaat lukken, 2 honden en een wandelwagen. Ik denk dus dat het overdag kleine rondjes worden, met de draagzak, en desnoods doe ik dan de honden om de beurt. 's Avonds als mijn man thuis is zullen we dan wel de grote ronde met de wandelwagen doen. @ Sunflower: Ik ga hier ook donderdag de tuin doen. Ga jij je polantjes ook bij nde Gamma halen? @ Minnie: Ons bed staat al heel lang op klossen. Ik vind het heerlijk, en mijn man ook, haha... @ xxxx1974: Hier heeft er ook wat denkwerk in de inrichting van de kast en commode gezeten. Maar dit is het geworden: commode: rompers, hydrofiele luiers en washandjes, spuugdoekjes, slabbetjes, sokjes, mutsjes, luiers. Kast: bovenkleding, pyjama's, boxpakjes, dekens, lakens. Leek mij het handigst, alles wat je het meest nodig hebt direct bij de hand in de commode. @ Krokus: Hier ook het bed al een hele tijd op klossen, vind het heerlijk... En fijn dat je hebt genoten van je weekendje, alleen jammer van de ruzie. Ik ben nu nog 5 daagjes vrij, dan zondag en maandag nog werken, en dan verlof... Gelukkig heb ik mijn laatse weekend met werken er al op zitten. Ik kwam op vrijdag en zaterdag pas om 3 uur 's nachts thuis uit mijn werk, en dat werd best wel zwaar, maar dat heb ik nu dus 18 weken niet meer. Ik ga zometeen even lekker van de zon genieten met de honden, even lekker wandelen. Dan lopend met de fiets naar het centrum, om de fietsband van mijn man te laten plakken, boodschapje doen, ik heb echt veel meer zin in alles met dit weer. Fijne middag iedereen.
Coco: Ja inderdaad ik ga ook plantjes kopen bij de gamma! Ik werk hier dus heb de eerste keus! hihi krokus: wat een heerlijk weekend heb je gehad! En ook nog van dat mooie weer erbij, jammer alleen van de ruzie met je schoonmoeder Minnie: vervelend zeg die hooikoorts! Kan er ook nog wel bij he! Sterkt ermee Dafke: succes bij de dokter straks en ik hoop dat er iets tegen te doen is Bianca: Dat houd ik mezelf ook maar voor straks hebben we een wondertje in onze armen liggen en dat heb ik er allemaal voor over! En tja die charmante steunkous! Ik heb nu gewoon ene rokje aan en heb er sch*t aan! Ik moet vanaf week 36 beginnen met prikken (slik nu nog) en daar moet ik tot 6 week na de bevalling mee doorgaan, jij ook? Ach het komt allemaal wel goed!
Ik heb idd die charmante steunkous nog aan. En die zal ik wel altijd dragen. En het prikken: die moet ik 6 weken na mijn bevalling gaan doen. Op dit moment even geen medicijnen, omdat er toch een kleine kans bestond dat m'n trombose terug zou keren in het kraambed. Ik weet dat ik altijd trombosepatiënt zal blijven en dat ik op moet letten met wat ik doe. Ik heb nu PTS (post traumatisch Syndrome) dat mijn bloedvaten zo erg beschadigd zijn door het bloedpropje moet ik mijn steunkous wel blijven dragen. Ook zie je af en toe pigmentvlekken. Met warm weer heb ik ontzettende dikke benen en dan doen ze ook ontzettend zeer. Sorry even off topic...... Waar waren we ook alweer gebleven?
hallo meiden,ik hoop dat met jullie alles goed is! Ik heb gisteren mijn groeiecho gehad...alles zag er goed uit ze liep op alles een week voor en op het botje in het bovenbeen zelfs 2 weken..nu heb ik mijn laatste groeiecho met 36 weken,maar zoals het er nu uitziet word ze ong 7 pond
@krokus fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. @coco nog even volhouden dus! pfff 2 honden nog wel das nog ingewikkelder.. @claudia fijn dat je groeiecho goed was! net naar vk geweest alles was goed bloeddruk was 120/60 en de baby was met de groote goed voor de duur van de zwangerschap. moet weer pas over 3 weken terug duurt wel lang.
@ Sunflower: Lekker zeg, eerste keus. Al moet ik zeggen, ze hebben genoeg, ook als je pas in de middag komt. Ik koop er nu al 4 jaar mn plantjes en heb nog nooit mis gegrepen. @ Bulldog: Ja, 2 honden wordt misschien wel lastig. Maar met de babydraagzak moet het denk ik te doen zijn. Ik had eerst nog het idee om ze even snel te doen als de baby slaapt, en dan de babyfoon mee naar buiten, maar weet niet of ik dat durf. En in het ergste geval plassen ze maar in de tuin als het echt niet gaat om uit te laten, maar ik denk dat het helemaal goed gaat komen.
Ik ben ook weer naar de vk geweest, alles was oke. een groeiecho is niet standaard toch? Tenminste, ik heb er geen..
Hai Dames! Allemaal aant genieten van het lekkere weer?! 8) heerlijk gewoon! Ben vandaag 34 weken jippie!! Vanmorgen bij de verloskundige geweest, en het kleintje is netjes ingedaald nu, hartslagje was rond de 140 en kreeg te horen dat het stevige baby is! Kan niet wachten! Gelukkig met jullie baby's ook alles goed! en met de dames zelf ook... k las dat er meer waren met vocht in de benen en voeten, ik heb er nu zelf ook last van.. omhoog en rust houden is de meest gehoorde tip hahaha, maar hoe kan dat nou met dat heerlijke weer Succes voor de dames die nog op controle moeten, we zijn er bijna \/ Ik ga nog ff gauw lezen, want volgens mij mis ik de helft.. kan ik nog na reageren! die zwangerschapsdementie ook... ben al vaak me sleutels kwijt geweest hahaaha Liefs!